Rich 599 Del Skrevet 21. September 2004 Del Skrevet 21. September 2004 Har fått tilbakemelding fra både Aalbu og Gaute om at trøkket fra ståtribunen var veldig bra mot Fredrikstad. Bedre enn på lenge. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 21. September 2004 Del Skrevet 21. September 2004 Håper flest mulig folk møter opp tidlig på Onsdag. Regner med at det blir svært fullt på feltet vårt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 21. September 2004 Del Skrevet 21. September 2004 Noen som har noen gode råd mot forkjølelse? Om jeg så skal bæres inn portene på nadderud så skal jeg på match i morra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 21. September 2004 Del Skrevet 21. September 2004 Syns det til tider var bra trøkk på hovedtribunen også - i hvert fall rundt Q-feltet. Da er det jo ganske så typisk at avisene fokuserer på følgende: Størst jubel for VIF på Nadderud . Greit nok at vi klappa litt når Molde slapp inn mål, men at det var mest jubel da?? Ikke pokker! Rensk strupene og tøy ut i armmusklene til imorra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 21. September 2004 Del Skrevet 21. September 2004 Noen som har noen gode råd mot forkjølelse? Om jeg så skal bæres inn portene på nadderud så skal jeg på match i morra. Masse konjakk! Du får pøse på med febernedsettende, og ta med deg stand-in som kan synge og rope i stedet for deg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 21. September 2004 Del Skrevet 21. September 2004 Noen som har noen gode råd mot forkjølelse? Om jeg så skal bæres inn portene på nadderud så skal jeg på match i morra. Jeg så et meget interessant program på NRK for noen år siden. Det var 3 brødre som samlet spektralsteiner med antatt stor konsentrasjon av stoffet curium 82 egnet for helbredelse av influensa. Jeg tror du kan ta kontakt med en viss professor Drøvel for å få litt curium umulius. Det skal visst gjøre susen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 21. September 2004 Del Skrevet 21. September 2004 Har fått tilbakemelding fra både Aalbu og Gaute om at trøkket fra ståtribunen var veldig bra mot Fredrikstad. Bedre enn på lenge. Bra trøkk var det. Men skyltes det at folk fikk et ekstra kick når man begynnte å rope på Ffk fra hovedtribunen? Vannskelig å si men noen trenger et ekstra moment for å slippe seg løs. Regner med at trøkket blir enda større i morgen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 21. September 2004 Del Skrevet 21. September 2004 Jeg tror du kan ta kontakt med en viss professor Drøvel for å få litt curium umulius. Professor Drøvel var som vi alle husker på jakt etter ungdomskilden, noe han også fant. Om Mortimer ønsker å finne denne er lite trolig idet han da må innta Nadderud i et egg. Professor Slatters derimot jobbet iherdig for å finne curium 82, og hadde det ikke vært for det ulykkelige øyeblikket hvor curium 82 gikk i bakken kunne vi ha alle ha vært forkjølelsesfrie i dag. Ta deg heller et rør med C-viaminer du Mortimer... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 21. September 2004 Del Skrevet 21. September 2004 Noen som har noen gode råd mot forkjølelse? Om jeg så skal bæres inn portene på nadderud så skal jeg på match i morra. Masse konjakk! Du får pøse på med febernedsettende, og ta med deg stand-in som kan synge og rope i stedet for deg! Av alle ting som ikke hjelper mot forkjølelse er konjakk det beste Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 21. September 2004 Del Skrevet 21. September 2004 ja, det VAR bra trøkk, det var mange også..! Imorgen blir det enda bedre! Bare regnet stopper... Alle mann skal komme! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 21. September 2004 Del Skrevet 21. September 2004 Været i morgen: Kveld 9°C Lett bris 4m/s Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 21. September 2004 Del Skrevet 21. September 2004 Været i morgen: Kveld 9°C Lett bris 4m/s Så det skal blåse nedover fra venstre? Guffent. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 21. September 2004 Del Skrevet 21. September 2004 bare lett bris da Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 21. September 2004 Del Skrevet 21. September 2004 Jeg skal passe på å bruke hatten jeg alltid bruker når det blåser nedover fra venstre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 21. September 2004 Del Skrevet 21. September 2004 En ekte Texas Ranger du da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 21. September 2004 Del Skrevet 21. September 2004 Faen å.. skal det blåse.... jaja, får trøste meg med at jeg har funnet gulloppskriften mot forkjølelse.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 21. September 2004 (endret) Del Skrevet 21. September 2004 (endret) Kvisvik? ved nærmere ettertanke: Mons Ivar? Endret 21. September 2004 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 21. September 2004 Del Skrevet 21. September 2004 definitivt mons ivar. Noen burde lage en sak på denne før brann-kampen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg