Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter at Bergens Tidende skrev at Aalbu vurderte å hoppe av Stabæk-skuta, fikk nemlig Stabæks sportsdirektør mye å gjøre. Telefonene og e-postene ble mange for å forklare seg.

- Det er første gang jeg har følt meg ordentlig lei meg og forbanna over et presseoppslag, sier Aalbu.

Tirsdag ble han intervjuet av BTs journalist på en måte som han oppfattet som en gladsak. Men et spørsmål på slutten viste seg å endre på det.

- Håpløst

- De spurte hva jeg ville gjøre hvis Stabæk rykket ned og så kuttet all satsing og pengene er borte. Og er pengene borte, så må jeg vel slutte jeg også, så da sa jeg det. Men å få det til å bli en tittel om at jeg truer med å hoppe av blir håpløst, sier Aalbu.

Som understreker at han stortrives i jobben i Stabæk. Og ikke er ansatt på andre premisser enn de som er realiteten i Stabæks økonomiske situasjon.

- Og slike oppslag gjør meg bare enda mer bombesikker på at jeg skal fortsette i Stabæk, sier eks-hoppsjefen.

Kanskja på tide av oss å gi fullstendig F i negative avisoppslag for ALL fremtid?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Farsen er jo komplett når man må gå ut å dementere hva man selv uttaler, gi uttrykk for at vinklingen var litt uheldig, jeg mente det ikke sånn osv. Er det ikke mulig å alltid kreve å få lese artikkelen før den går på trykk? Det bør gjøres heretter. Sirkus Stabæk. Har vi opplevd slikt før? JA.

Utrolig uheldig fokus foran semien

Jeg synes også at Ingo driter seg skikkelig ut i VG eller hva det var med å fortelle at alenemødre har det mye værre enn martin andresen som bor i fet kåk i ullevål hageby. Tull å rekke ned på Martin sånn. Stå sammen. Det er det vi trenger nå.

Merkelig at mediafolk skal si så mye unødvendig til media. Eller vet de ikke at det er ulver der ute på jakt etter skandaler? Ingen skriver om godt vær.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Aalbu
  • Opprett ny...