Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fast trekk i måneden / Bygge opp egenkapitall !!!

Går det ann å opprette en sånn e-giro greie på dette så alle som vil får en e-giro på f.eks kr 100,- i måneden. Personlig ville jeg ikke hatt noen problemer med dette og på denne måten får vi bygd opp egenkapital til å kjøpe nye spillere. Fikk ikke bidrat forrige gang og har liksom ikke mulighet til å spytte ut mye 1 gang, bedre å bidra med en jevn sum. Å fått dette på e-giro hadde vært konge.

Vet ikke i hvilken grad $$$$ ønsker bidrag - mer info ønskes

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle ikke vi som faktisk brukte en del penger forrige gang få et merke til drakta eller noe??

Les forsiden nøye en gang til og se om du finner svar på det du lurte på....(Hint: midtre kolonne sak to ovenifra)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes ideèn er god Markus,

men viljen er så som så inntil jeg føler meg trygg på at Stabæk faktisk styrer skuta med sunt bondevett. Tenker da økonomisk. Hvis vi gjør dette, bør det være en bonus for klubben, men er redd det vil fungere mer som en hvilepute.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes ideèn er god Markus,

men viljen er så som så inntil jeg føler meg trygg på at Stabæk faktisk styrer skuta med sunt bondevett. Tenker da økonomisk. Hvis vi gjør dette, bør det være en bonus for klubben, men er redd det vil fungere mer som en hvilepute.

Greit nok, $$$$ styrer pengebingen, noen her som hadde klagd hvis vi hadde hatt penger til å delta i lønningen av f.eks. Paul Oyunga ut året ? Stabæk ville antagelig hatt muligheten til å se mellom fingrene på at Oyunga ble dyr. $$$$ burde ha penger til å gå inn øyeblikkelig når noe skjer, ikke måtte begynne med en innsamling når det er 2 timer igjen til en avgjørrelse skal taes (det virker jo som om det er det tidsaspektet Stabæk bruker)

Kan jeg f.eks fortsatt overføre penger eller blir det problematisk, greit nok at jeg aldri vil få eie Mads eller Veigar, men jeg vil eie Flo eller Dion

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Bifalles!!! Synes det er en kjempeide! Men det betinger at vi får med en god del folk på det....

100 stykk a 100 kr måneden blir 120 000 spon i året... Det er ikke allverdens penger i den store sammenhengen, men det hadde nesten betalt for lyset på Nadderud i en kamp da... :)

Men med 150 spenn per pers så er vi oppe i 180 000 kr uten at det merkes noe videre på lommeboka til den enkelte.... 200 kr og vi har nesten en kvart mill i året, kun med 100 aktive "sparere"...

Me likes!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men med 150 spenn per pers så er vi oppe i 180 000 kr uten at det merkes noe videre på lommeboka til den enkelte.... 200 kr og vi har nesten en kvart mill i året, kun med 100 aktive "sparere"...

sesong betont innbetaling, om vinteren har man ikke noe fornuftig å bruke pengene på - ingen fotballkamper som koster penger, ingen utepils før kampene, om vinteren betaler man altså mer, om sommeren muligens litt mindre.

men det hadde nesten betalt for lyset på Nadderud i en kamp da...

våre penger skal brukes fornuftig og kun som et "siste" alternativ. Dessutten tar vel NFF alt overskuddet fra cup kampene uansett, så belysningen på cup-kampen er vel litt overdrevet - har vel ikke så mye å si om NFF får 100 eller 200 kroner

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DER er du inne på noe Hagen. Har faktisk fått noen på jobben til å dra på kampen i dag. Selvom de ikke hadde lyst, de hadde jo bare fått billettene gratis fordi onkelen til faren til fetteren til Pål jobber på et sted som får gratisbilletter.

Snakket litt med dem, og de er enige i at det bærumsfolket egentlig trenger er et skikkelig tupp i rævva for å dra på kampene. De har jo vært på noen kamper før, men de gjør det ikke til noen vane.. Men dette er jo egentlig en helt annen tråd

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å bruke pengene på TIFO også!

personlig: NEI

TIFO er kuult, men er å brenne opp penger... Hva hvis vi brenner opp x antall 1000 på TIFO, men plutselig mangler de pengene til Dioh Willams.

TIFO har egen konto!

TIFO står ikke i konkuranse med spillerkjøp!

Hva om vi ikke brenner opp X-antall TIFO og likevell ikke får ny spiller, da er jo allt bare trist.

$$$$K Var ment som en engangs happening, men vi kan jo ta opp tråden og se om det er en ting vi kan ha gående kontirnuerlig.

Støtte til TIFO gis av de som ønsker det til konto eller ved egen insamling. (NB TIFO er også flagg som vi bruker ved hver kamp, reparasjon av disse, bannere, maling, kasteruller altså mye mye mer enn bluss)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
$tabæk $upport $piller$pareklubb
  • Opprett ny...