Rubbster 0 Del Skrevet 23. September 2004 Del Skrevet 23. September 2004 Nå gjelder det her spesielt FFK og Brann supportere som kommer inn på dette forumet og babbler og babbler uten å si noe konstruktivt i det hele tatt...Prøver med dette innlegget å få da Slum eller Guinn til å få disse utesetengt...for fremtiden vil jeg kanskje foreslå å utestenge en hver person som snakker for klubben sin(motstanderen til Stabæk da seff) uten å si noe konstruktivt i det hele tatt om å bli utestengt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Klodrik 74 Del Skrevet 23. September 2004 Del Skrevet 23. September 2004 Vel, målet deres jo bare å provosere, og det er synd at de tidvis lykkes. De som har glede av dette vil nok også ha glede av å bli sensurert. La det være fritt, og de som bare skriver piss ignorerer vi. Synes jeg da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 23. September 2004 Del Skrevet 23. September 2004 ja, jeg blir jævlig lett provosert når folk kommer med sånn latterlige kommentarer som gir noen meing...blir provosert når jeg vet jeg har rett og dem vrir og vender på alt, når det du sier konstruktivt og ganske bra sagt så vrir dem på ALT og gjør dette forumet latterlig inninblandt(men ikke misforstå, tenker på de innleggene med VERDDIFULLE Brann folk som kun ødelegger) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 23. September 2004 Del Skrevet 23. September 2004 Lar du deg provosere? Hallo... de er jo bare noen unger med mentale problemer. Jeg får mer sånn "at de gidder" følelse. Så lenge innleggene ikke er støtende og holder seg innenfor norsk lov, og ikke er kritikk av mine innlegg, synes jeg de skal få stå. Du ser jo at disse folka blir lei av å skrive hat-innlegg etter max 2-3 innlegg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 23. September 2004 Del Skrevet 23. September 2004 Jeg får en "at de gidder" følelse jeg også, men jeg får også en "æææ-kan dere skjønne fotball-eller er jeg og stabæk supportere den eneste på jorden som kan fotrball" følelse som jeg ikke klarer å bli kvitt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 23. September 2004 Del Skrevet 23. September 2004 å være hatet er det samme som å være respektert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 23. September 2004 Del Skrevet 23. September 2004 I know...but i can't help it...bur...hey...I don't hate them, I just dont like them Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
shaggy 0 Del Skrevet 23. September 2004 Del Skrevet 23. September 2004 skjønner dere veldig godt! vanvittig kjipt med nolduser som tar seg jobben med å registrere seg i et forum, kun for å spre dritt!! har ikke registrert det selv på deres forum, men hvis det er noen fra ffk som har vært her og lagt fra seg dritt, beklager jeg det på deres vegne!! lykke til videre!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Stort sett så var vel de som var innom her fra FFK ganske våkne hva fotball angikk og var ikke unødvendig ufine heller. De så seg tydeligvis som de gjestene de var på vårt forum og oppførte seg slik man gjør når man er på besøk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Ikke la oss bli for sære på restriksjoner på hva andre supp kan skrive her. Når de opptrer vulgært eller teit, sier det alt om dem! og er kanskje betegnende for den kulturen de representerer. Men jeg hater sensur og krav om utestengelser. Dette må være et fritt forum, og vi tåler da at noen slenger litt dritt.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Er personlig ganske imponert over mange av motstander supporterne som poster på forumet vårt, sakelige og hyggelige. At noen bare ønsker å spre dritt er dog deres problem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Syntes det er helt greit at de er her jeg.. Mange er saklige også (mer enn meg) og noen slenger dritt. (xxx xxxx xxx) liker det jeg, da blir ikke forumet helt "rosa" /alle elsker stabæk - Gaute er gud, veien og livet. Det er jo bare å ikke lese det, for min del kan godt Ari Behn skrive sin neste bok her - men lese den? Nei takk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 for min del kan godt Ari Behn skrive sin neste bok her La oss ikke håpe tittelen blir "Tristere enn faen"..... (Huff, hvorfor sa jeg det? Jeg har jo bestemt meg for å være positiv!) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 La oss ikke håpe tittelen blir "Tristere enn faen"..... Nei, den skal hete "Sprudlende som Alf Gaute" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 187 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Hepp, Noe av årsaken er nok at vi på tross av størelsen er et av de mest aktive foraene der ute.... Jeg holder et lite øye med de andre foreanen for å se om jeg kan snappe opp informasjon om motstanderlagene jeg kan bruke i mine skriblerier.... De fleste har ikke samme aktivitetsnivå.... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Jeg synes takhøyuden bør være meeeget høy her på forumet. Men det betyr ikke at vi bør tåle alt. Se f.eks på forumet til Kjernen. En gang i tiden var det Norges desidert beste. Nå er det bare søppel. Av og til kan ytteringsfrihet bli en fiende. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ali G 0 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 ...og poenget ditt er??? Skal du sensurere her eller skal du ikke??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg