rykkinn 7 762 Del Skrevet 2. August 2021 Del Skrevet 2. August 2021 En uke mellom forrige match og neste match. Møter Sarpsborg 08, til hovedkamp kl 20:00. 3 seiere på rad for Stabæk, blir det den 4. seieren på rad? Ottesen med 4 gule, og dermed ute av matchen. Piggy flyttes over på høyre back? Og nye venstrebacken inn på laget? De siste kampene har Stabæk spilt med 3 midtstoppere i det offensive spillet, med Ottesen høyere opp i banen. Hvordan blir dette med Ottesen ute? Snu taktikken og sende venstrebacken Wernersson/Jeppe/Jonassen høyere i banen? Trenger poeng i denne matchen, helst 3! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 605 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. August 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. August 2021 Er det ikke best å bare sette inn Solheim på høyreback? 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 697 Del Skrevet 2. August 2021 Del Skrevet 2. August 2021 Hvis Solheim er kampklar virker det som en no-brainer. Det er tross alt hans beste posisjon. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSpanjol 1 135 Del Skrevet 2. August 2021 Del Skrevet 2. August 2021 Laget jeg gjerne ser: Sandberg Solheim - Pedersen - Wangberg - Pignatel Høyland - Shala - Kostadinov Kornelius - Kirkevold - Edvardsen Solheim naturlig erstatter for Ottesen på HB, var solid der ifjor før vi hentet sistnevnte. Syntes Solbakken har hatt usedvanlig mange klønete balltap siste matchene, kanskje det gjør godt men et lite pust i bakken og en kamp på benken? Usikker på hvem jeg vil se av Kostadinov/Lumanza/Skytte der, men faller på Kay for nå. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bluemaster 1 698 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. August 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. August 2021 11 minutter siden skrev BlaaSpanjol: Laget jeg gjerne ser: Sandberg Solheim - Pedersen - Wangberg - Pignatel Høyland - Shala - Kostadinov Kornelius - Kirkevold - Edvardsen Solheim naturlig erstatter for Ottesen på HB, var solid der ifjor før vi hentet sistnevnte. Syntes Solbakken har hatt usedvanlig mange klønete balltap siste matchene, kanskje det gjør godt men et lite pust i bakken og en kamp på benken? Usikker på hvem jeg vil se av Kostadinov/Lumanza/Skytte der, men faller på Kay for nå. Vi trenger en servitør/boksåpner. Jeg stemmer for Lumanza!!! 29 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 697 Del Skrevet 2. August 2021 Del Skrevet 2. August 2021 Er Lumanza klar for 90 bør han spille. Hadde gjerne sett Høyland og Torgersen ved siden av han. Alternativt Solbakken hvis vi vil holde mer i ballen. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 2. August 2021 Del Skrevet 2. August 2021 Vil uten tvil start med Lumanza ja! Høyland imponerte meg ikke mot Ull/Kisa, så heller Shala eller Solbakken på kant. Vil nok også foretrekke Yaw framfor Pedersen, bare Mål-Pål som foreløpig har vist seg gode nok av de nye. Håper uansett vi kjører høyt tempo og benytter oss av stallen siden vi har mange jevngode. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bandy90 691 Del Skrevet 3. August 2021 Del Skrevet 3. August 2021 På 2.8.2021 den 20.43 skrev odd: Er Lumanza klar for 90 bør han spille. Hadde gjerne sett Høyland og Torgersen ved siden av han. Alternativt Solbakken hvis vi vil holde mer i ballen. Lumanza ved siden Høyland virker klokt. Solbakken sliter fortsatt med alt for lavt balltempo og alt for mange berøringer. Og for veik defensivt. Få se: Sandberg Ottesen- Kaspersen- Wangberg- Wernersson Lumanza- Høyland Hansen - Shala- Eddie Mål-Pål Høyland kan også falle ned med stopperne i oppspill så vi får frem backene høyere i banen. Defensivt kan man falle ned i 4-5-1 med Shala som en vaktbikkje foran Lumanza og Høyland. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 762 Del Skrevet 3. August 2021 Del Skrevet 3. August 2021 5 minutter siden skrev bandy90: Lumanza ved siden Høyland virker klokt. Solbakken sliter fortsatt med alt for lavt balltempo og alt for mange berøringer. Og for veik defensivt. Få se: Sandberg Ottesen- Kaspersen- Wangberg- Wernersson Lumanza- Høyland Hansen - Shala- Eddie Mål-Pål Høyland kan også falle ned med stopperne i oppspill så vi får frem backene høyere i banen. Defensivt kan man falle ned i 4-5-1 med Shala som en vaktbikkje foran Lumanza og Høyland. Ottesen er suspendert, som nevnt tidligere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bandy90 691 Del Skrevet 3. August 2021 Del Skrevet 3. August 2021 2 timer siden skrev rykkinn: Ottesen er suspendert, som nevnt tidligere Beklager om du ble plaget av at jeg nevnte Ottesen i stedet for Solheim. Leser ikke forumet som en bok og har korttidshukommelse, du får tilgi meg. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 762 Del Skrevet 3. August 2021 Del Skrevet 3. August 2021 53 minutter siden skrev bandy90: Beklager om du ble plaget av at jeg nevnte Ottesen i stedet for Solheim. Leser ikke forumet som en bok og har korttidshukommelse, du får tilgi meg. Tilgitt min venn Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bom 212 Del Skrevet 4. August 2021 Del Skrevet 4. August 2021 Med de minuttene til Lumanza mot Kisa, vil jeg bli skuffet om han benkes. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 540 Del Skrevet 7. August 2021 Del Skrevet 7. August 2021 Igjen som en cupfinale.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mr.bækzi 43 Del Skrevet 7. August 2021 (endret) Del Skrevet 7. August 2021 (endret) Jævla spent på matchen. Har ikke gledet meg så mye til kamp på lenge. Har en god følelse. Kjør Tortol masterclass!! Endret 7. August 2021 av mr.bækzi Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 7. August 2021 Del Skrevet 7. August 2021 Mhm er nok en nøkkelkamp det her. Vi bør ta poeng fra de rundt oss på tabellen. Det er det dårligste offensive laget mot det dårligste defensive laget. Vidåpen kamp… Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 479 Del Skrevet 8. August 2021 Del Skrevet 8. August 2021 Kjønø bør med sitt analyseverktøy klare å taktisk knekke Bohinen koden. Etter mitt syn er han Veldig dårlig på endring av kamp plan underveis, spesielt om motstanderlaget endrer slik han forventer at kampbildet skal se ut. Dette er en viktig kamp i prosjekt Kjønø! Er meget spent før kampstart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 762 Del Skrevet 8. August 2021 Del Skrevet 8. August 2021 Trenger 3 poeng for å unngå et stort sprik opp til 12 plassen på tabellen. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 8. August 2021 Del Skrevet 8. August 2021 Hvis Sarp vinner i dag, er det egentlig bare 4 lag i bunnstriden, siden Sarp med 17 poeng vil ha fått en luke ned. Det er samtidig en nøkkelkamp i Mjøndalen hvor Tromsø er på besøk, så dette er en veldig viktig runde for alle lagene foran Brann, som allerede har spilt denne runden. Hvis vi forutsetter en U i kampen mellom Mjøndalen og TIL, vil tabellen se slik ut før vår kamp: 18+: mange lag 17 16 15 14 - Sarpsborg (-8 i målforskjell) 13 - Mjøndalen (0) 12 11 - TIL (-12) 10 9 - STB (-12) 8 7 - Brann (-14) Med seier her vil vi ha tatt en kjapp dobbel som vil ha bragt oss ut av den "absolutte bunnstriden" (med to soleklare nedrykkslag - vi vil selvfølgelig fortsatt være i bunnstriden). Brann virker stadig mer som et sikkert nedrykksprosjekt (basert på poeng hittil i sesongen), mens vi vil med seier i dag kanskje ha en sannsynlighet for direkte nedrykk på 30 %. Det er langt bedre enn de kanskje godt over 60 % prosentene jeg tenker vi lå på før turen til Mjøndalen. Med tap i dag kan det godt være at det stiger til over 50 % igjen. Jeg har en liten tommelfingerregel på at man bør ha minimum 13 poeng ved halvspilt for å ha en fair sjanse til å berge plassen. Da skal vi helst ta 3 poeng i dag. Jeg er spent på hva vi gjør hvis det er en jevntspilt kamp og det står uavgjort med f.eks. 15 minutter igjen. Går vi for seieren, eller sier vi oss fornøyde med 1 poeng og vil først og fremst unngå å stå igjen uten? Og vil vi dessuten ha noe å kjøre med på slutten av kampen? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 540 Del Skrevet 8. August 2021 Del Skrevet 8. August 2021 Gode argumenter geirti! Nadderud bør gjenreises som en hjemmeborg der det sankes bra med poeng framover Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 479 Del Skrevet 8. August 2021 Del Skrevet 8. August 2021 Skummelt stille på forumet før en så viktig 6 poengs kamp! Får håpe og tro spillerne er mer på. Merker jeg er nervøs mtp så mange nye fjes og enkelte som har til gode å levere når det gjelder! Men igjen IDag kan vi få 4 seire på rad, det er nytt for året. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jensemann 2 266 Del Skrevet 8. August 2021 Del Skrevet 8. August 2021 Gleder meg til kamp, jeg! 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 8. August 2021 Del Skrevet 8. August 2021 Foruten tre poeng ikveld naturligvis, så håper jeg Solheim får en verdig avskjed og at Mål-Pål får åpnet kontoen sin. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Leskur 1 130 Del Skrevet 8. August 2021 Del Skrevet 8. August 2021 Stabæk 12 Robert Marcus Sandberg 2 Kasper Søndergaard Pedersen 3 Yaw Eystein Ihle AmankwahKAPTEIN 4 Simen Søraunet Wangberg 19 Victor Christoffer Wernersson 10 Markus Solbakken 16 Martin Høyland 22 Sammy Solitaire Siddharta Skytte 9 Pål Alexander Kirkevold 23 Oliver Valaker Edvardsen 32 Antonio Nusa 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 8. August 2021 Del Skrevet 8. August 2021 Piggy blir ofret ja … og Norman Hansen for Nusa … og Shala for Skytte Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMykle 1 442 Del Skrevet 8. August 2021 Del Skrevet 8. August 2021 Hmm merkelig lag… Hvem er høyre back? Og er Skytte prioritert fremfor Shala?.. Og Normann Hansen har vel levert relativt bra i de siste kampene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 8. August 2021 Del Skrevet 8. August 2021 Normann Hansen og Piggy er ikke på benken heller. At Solbakken er med skjønner jeg lite av Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 8. August 2021 Del Skrevet 8. August 2021 Tipper Pedersen … men hvor er Solheim? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 8. August 2021 Del Skrevet 8. August 2021 Akkurat nå skrev Offside: Tipper Pedersen … men hvor er Solheim? Tipper på benken Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 605 Del Skrevet 8. August 2021 Del Skrevet 8. August 2021 Pignatel og Normann Hansen ikke på benk heller iflg STB på facebook. Sykdom? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 8. August 2021 Del Skrevet 8. August 2021 3 minutter siden skrev Offside: Tipper på benken Solheim benket ja Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå