Hushovd 1 590 Del Skrevet 8. August 2021 Del Skrevet 8. August 2021 For en pasning! Tenk at vi har fått en spiss som klarer slikt! 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 8. August 2021 Del Skrevet 8. August 2021 Mål-Pål er det vel bare å signere? Har savnet en ok spiss altså, gjør så mye for resten av laget. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stairs 1 614 Del Skrevet 8. August 2021 Del Skrevet 8. August 2021 nice, veldig nice. 10 til så er vi over streken Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 456 Del Skrevet 8. August 2021 Del Skrevet 8. August 2021 Edvardsinho👌👏😎 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 8. August 2021 Del Skrevet 8. August 2021 Det 3-0-målet der STINKER PALLSKOG LANG VEI Fantastisk kjapt oppfattet, vendt og spilt av Kirkevold. Utrolig effektivt, kjøli go enkelt av Eddie! Skal vi gå for 12-0 og fikse målforskjellen i en vending! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Zemzemi 236 Del Skrevet 8. August 2021 Del Skrevet 8. August 2021 Forlengelse av Kirkevold. Nuh! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 8. August 2021 Del Skrevet 8. August 2021 Og nå får Nusa plass å leke på også! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hushovd 1 590 Del Skrevet 8. August 2021 Del Skrevet 8. August 2021 Moro med Veum! Tåler ikke skade på Pedersen også. Kanskje Solheim må bli noen uker til (hvis ikke Jonassen og Moe er skadefrie) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 8. August 2021 Del Skrevet 8. August 2021 Noe mer perverst ufortjent har jeg ikke sett på en stund, men vi er vel en pervers gjeng, så. I love it! ❤️ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 424 Del Skrevet 8. August 2021 Del Skrevet 8. August 2021 Akkurat nå skrev Hushovd: Moro med Veum! Tåler ikke skade på Pedersen også. Kanskje Solheim må bli noen uker til (hvis ikke Jonassen og Moe er skadefrie) Har han ikke åpnet for det da? Mener det ble sagt noe slikt som at han skulle se an skadesituasjonen bak der 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Zemzemi 236 Del Skrevet 8. August 2021 Del Skrevet 8. August 2021 1 minutt siden skrev Hushovd: Moro med Veum! Tåler ikke skade på Pedersen også. Kanskje Solheim må bli noen uker til (hvis ikke Jonassen og Moe er skadefrie) Hva med Piggy? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 8. August 2021 Del Skrevet 8. August 2021 Akkurat nå skrev BelgiskBlaa: Noe mer perverst ufortjent har jeg ikke sett på en stund, men vi er vel en pervers gjeng, så. I love it! ❤️ Er det så ufortjent? Sarpsborg har vel hatt maks to sjanser? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hushovd 1 590 Del Skrevet 8. August 2021 Del Skrevet 8. August 2021 Akkurat nå skrev Latmann: Har han ikke åpnet for det da? Jepp. Hadde jo vært fint hvis man kunne fått status rundt Moe og Jonassen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
NaturligPessimist 411 Del Skrevet 8. August 2021 Del Skrevet 8. August 2021 Nå gjelder det å holde tunga i rette munnen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hushovd 1 590 Del Skrevet 8. August 2021 Del Skrevet 8. August 2021 9 minutter siden skrev Zemzemi: Hva med Piggy? Skadet visstnok han også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 8. August 2021 Del Skrevet 8. August 2021 Stabæk leker! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 8. August 2021 Del Skrevet 8. August 2021 Sløvt av Yaw. Ikke gidd rote bort dette. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 8. August 2021 Del Skrevet 8. August 2021 1 minutt siden skrev Mihawk: Sløvt av Yaw. Ikke gidd rote bort dette. Kan vel ikke akkurat gi Yaw skylda for denne alene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. August 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. August 2021 Krampe i begge beina på Skytte. Har vel løpt mer i dag enn noengang i 2021... Men kudos for det 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
NaturligPessimist 411 Del Skrevet 8. August 2021 Del Skrevet 8. August 2021 6 minutter siden skrev Mihawk: Sløvt av Yaw. Ikke gidd rote bort dette. I fulle 80 så gir vi alt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 8. August 2021 Del Skrevet 8. August 2021 Første seier over Sarpsborg? På Nadderud? Litt flatterende kanskje, men deilig å være best i begge bokser igjen! Men det skjærer i hjertet å se Lumanza nok en gang ikke få spilletid. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatann 146 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. August 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. August 2021 Skulle ønske jeg hadde tre stemmer i dag til dagens beste fordi Oliver og Kirkevold gjorde en fantastisk jobb på topp, men i dag går stemmen min til Skytte! Særdeles gode inngripener både defensivt og offensivt som gjør at kampen bikker i vår retning i 1. omgang. Knallbra jobbet, Sammy! Stå på videre! 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bluemaster 1 698 Del Skrevet 8. August 2021 Del Skrevet 8. August 2021 Fasken så gøy det er å være Stabæksupporter ikveld! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bom 212 Del Skrevet 8. August 2021 Del Skrevet 8. August 2021 Nå er det mange som har vunnet min tro tilbake! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. August 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. August 2021 Etter kampen hørte jeg en liten jente spørre faren sin om de kunne begynne å gå på flere Stabæk-kamper. Noe sånt har vel ikke blitt sagt utenfor stadion på flere år. Er fortsatt mye å ta tak i, synes fortatt midtbanen ikke fungerer som det skal, og vi trenger midtstoppere som har bedre oppspill enn de vi hadde i dag. Nysigneringene virket positive, og da særlig Kirkevold og Wernersson. Kirkevold virker over forventning for min del. Nesten glemt hvordan det er å ha en spiss med så mye tilstedeværelse. 33 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yiddo 2 413 Del Skrevet 8. August 2021 Del Skrevet 8. August 2021 Utrolig mye bra i dag! Noe helt annet enn for 3-4 uker siden. Og skikkelig god trøkk på Nadderud. Selv om Oliver hadde to mål går min BB til Kirkevold. Utrolig viktig i det offensive, holder på ball, bra pasninger, sterk i dueller, bra arbeidskapasitet. Med en sånn spisstype får vi utrolig mye mer ut av de som jobber rundt han og i bakrom. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yiddo 2 413 Del Skrevet 8. August 2021 Del Skrevet 8. August 2021 1 time siden skrev Hushovd: Moro med Veum! Tåler ikke skade på Pedersen også. Kanskje Solheim må bli noen uker til (hvis ikke Jonassen og Moe er skadefrie) Når Pedersen gikk i garderoben snakket han kort med Wangberg på veien og pekte på magen, får håpe det ikke var noe mer alvorlig enn det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 8. August 2021 Del Skrevet 8. August 2021 1 minutt siden skrev yiddo: Når Pedersen gikk i garderoben snakket han kort med Wangberg på veien og pekte på magen, får håpe det ikke var noe mer alvorlig enn det. Kjønø sa han spydde. Virus som går rundt i klubben, skyldte han på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TheDriver 896 Del Skrevet 8. August 2021 Del Skrevet 8. August 2021 Da var 6 poengeren på de 2 kampene jeg trodde i boks og 6 ekstremt viktige poeng hentet. Og gleder mitt hjerte at Edvardsen har løsnet skikkelig 💙 og vi endelig scorer mål, håper selvtilliten er på plass nå,.så vi sanke poeng videre mot hardere motstand. Kristiansund borte vil vise hvor solide vi har blitt 💙 men tror plassen blir berget nå 💙 Artig å se sånn fremgang på kort tid, det hadde jeg aldri trodd. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 8. August 2021 Del Skrevet 8. August 2021 Dette var vel nærmest årsbeste, men som andre har påpekt fungerer ikke midtbanen spesielt bra. En gåte for meg at Solbakken har klippekort, han har vært svak hele sesongen, og var også det i dag. Mister ballen veldig ofte, og virker som han stadig er på etterskudd/dårlig posisjonert. Hvorfor spiller ikke Lumanza i stedet? Av det han har vist i det siste er han i langt bedre form enn Solbakken (og en spiller med et mye høyere toppnivå). Om Lumanza ikke holder i 90 min, kan han vel i alle fall byttes inn? 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå