Mortimer 4 395 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Hva forventer dere? Er det mulig å håpe på 3poeng på "stadda" i stavanger? Vil gutta klare å heve seg over semifinale tapet, ta med seg de positive fra den kampen og SKYTE/TUPPE før 5meteren? Har god tro på at det går vår vei i stavanger. Viking kan være litt høyt oppe etter deres 2-1 seier over kamma sist, det må da være mulig å utnytte. Hvilke 11 tror dere starter? Jeg tror Finstad for fornyet tillitt, Kjør debatt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Hva forventer dere? Er det mulig å håpe på 3poeng på "stadda" i stavanger? Håper på tre poeng i hver kamp jeg. Og da bør det vel være mulig for andre å håpe også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Har tro på Veigar og Finsi på topp --------------Jon------------------- Morten----Mike----Muri---Steners Ohr-----Martin----Hauger--Stenvoll/Sammy -------Veigar------Finsi------------ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Ganske fornuftig med tanke på de som spilte 120 mot brann. Tom bør spille på kanten, selv om jeg ville foretrukket Mads på en hvilken som helst annen dag. Tom har overskudd, og bør derfor spille. Samme gjelder Veigar, han spilte ikke hele kampen, samtidig som han viste gode takter. La Eirik hvile. Hvis IA er klar han kanskje vurderes i start 11ern, men samtidig synes jeg både Steners og Morten leverer sakene om dagen, så kanskje bør disse foretrekkes. 3 poeng ? Det blir vanskelig, men jeg vil vurdere dette bak Rbk, Brann, Bodø, Tromsø og Odd, som vanskelige bortekamper for vår del. På høyde med Lsk, Lyn, Molde og Enga. 3 poeng er mao innen rekkevidde. Jeg vil være fornøyd med 1 poeng, selv om vi trenger mer. Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Jeg drømte at Muri steg som en ørn og headet rett i kassa på en dødball i natt. Men så drømte jeg at jeg gikk på et soloraid fra midtbanen og slo tunnel på keeper også, så... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Jeg drømte natt til igår at Stenersen dundrer ballen i mål fra venstre hjørne av 16-meter'n. 0-3. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Hepp, La oss håpe dere er sanndrømte gutta.... Jeg har vondt i magen for denne kampen allerede nå.... Viking er et lag vi bør kunne hamle opp med selv på bortebane.... Men det avhenger av om vi klarer å få Semien ut av bein og hode.... Jeg tror all denne spenningen blir min død @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Neeeeei. Da må vi skaffe klubben en ny assistent? For du har fått jobben, har du ikke? Blir det noen forhåndsanalyse før jeg stikker hjem fra jobb? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 24. September 2004 (endret) Del Skrevet 24. September 2004 (endret) Jeg drømte at jeg skulle male bordet i stua, men så oppdaget jeg at jeg hadde fått feil farge i det jeg åpnet malingsboksen. Fy faen, jeg har så jævlig kjedelige drømmer. Jeg gleder meg som en unge til å lese analysen. Jeg tror @ringo har god magefølelse, og dermed har jeg det også. Endret 24. September 2004 av atleten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Jeg har vondt i magen for denne kampen allerede nå.... La oss håpe at magesmertene kommer av at du har spist for mye plumbo til frokost. Ellers er jeg enig i at vi bør kunne knuse Viking hvis vi spiller som vi gjorde i de to siste kampene mot Brann. Men Viking er i siget. Heldig vis har de Frode Olsen i mål. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Jeg drømte at Muri steg som en ørn og headet rett i kassa på en dødball i natt. Men så drømte jeg at jeg gikk på et soloraid fra midtbanen og slo tunnel på keeper også, så... AndersBD, din hemmelige identitet er avslørt - du er egentlig Pondus!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 24. September 2004 (endret) Del Skrevet 24. September 2004 (endret) Jess, og det med Liverpool er bare en fasade! Endret 24. September 2004 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Blir det noen forhåndsanalyse før jeg stikker hjem fra jobb? Hepp, Ukrutt forgår ikke så lett!!! Forhåndsomtalen er skrevet ferdig og levert til Rich i går, men jeg har ikke hørt tilbake fra ham. Tipper den dukker opp i løpet av dagen.... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Jeg gleder meg som en unge til å lese analysen. Jeg tror @ringo har god magefølelse, og dermed har jeg det også. Hepp, Faen, er du synsk? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Faen, er du synsk? Litt. For noen år siden hadde jeg på følelsen at Start kom til å snu den dårlige trenden og vinne neste kamp. Og det gjorde de. Desverre ble det nedrykk like vel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Rich er bortreist til i kveld! Du kan sende analysen til meg så kan jeg legge den ut. Evt hvis du ser Slum her i løpet av dagen så kan du sende det til han. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Da må jeg få mailadressen din.... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Slum var innom her istad tror jeg. JEG VIL LESE ANALYSEN NÅ!!!!!!!!1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Jeg er på mail- Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Hepp, Analyse sendt @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 slum@stabaek.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Lagt ut. StabækLars. Fikser du ett bilde? Gjerne samme som i hjemmekampen, men bytt om Stabæk - Viking med Viking - Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Som vanlig kan jeg ikke gjøre noe annet enn å skryte av deg ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Takk, takk..... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Lagt ut. StabækLars. Fikser du ett bilde? Gjerne samme som i hjemmekampen, men bytt om Stabæk - Viking med Viking - Stabæk. Kommer nytt bilde om 10 min Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Flott analyse @ringo! Ser ut som vi har hatt bra tak på siddisene de senere årene, så da ser jeg ingen grunn til ikke å gjenta suksessen. Mener å huske at Mike har laget noen flotte mål for oss i Stavanger, og da er det vel på tide med en gjentagelse på søndag! Mener også å huske at Dennis Iliohan spilte en kamp for oss der nede. Hvorfor er jeg ikke sikker på?! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Nå har det gått 12... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Nå har det gått 12... masa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Mener også å huske at Dennis Iliohan spilte en kamp for oss der nede. Hvorfor er jeg ikke sikker på?! Jepp, vår 'o så store helt' Dennis spilte for oss i Stavanger i 2000, men det var i 3-3 kampen i Bodø han scoret: Viking - Stabæk 1-4 (0-0) Stavanger stadion Att: 5.890 0-1 Mike Kjølø (59) 1-1 Erik Nevland (63) 1-2 Christian Holter (pen. 75) 1-3 Christian Wilhelmsson (80) 1-4 Wilhelmsson (90) Yellow card: Morten Berre, Hannu Tihinen, Tom Sanne, Erik Nevland, Viking, Dennis Iliohan, Christian Wilhelmsson, Mike Kjølø, John Arvid Skistad, Stabæk. Gult kort fikk han og... Heftig 2. omgang den gang. Reprise takk!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg