Mortimer 4 395 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 hehe.. konge. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Hva er det som ligger på gressmatta? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Hva er det som ligger på gressmatta? Skulle liksom være en kampestein, meteoritt eller noe. Kjempefarlige greier i alle fall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 24. September 2004 (endret) Del Skrevet 24. September 2004 (endret) har det noe med den kunsten som finnes på stadion der, eller er jeg polakk på jordbærjordet nå? OFF TOPIC: JEG FÅR IKKE SENDT PM ELLER GÅTT INN PÅ TIPPEKONKURRANSEN. WHY Endret 24. September 2004 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Kan det være brislingsaus? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Hva er det som ligger på gressmatta? Skulle liksom være en kampestein, meteoritt eller noe. Kjempefarlige greier i alle fall. men de kan jo ikke spille på stadion når den greia ligger der... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Nei, det var ikke så bra dette her. Noen bedre? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Noen bedre? Nei - det er ikke mulig - syntes den var fantastisk, er bare sur på deg for manglende underholdning i pausen mot Brann, det hadde garrantert gitt seier. Det er din feil at vi ikke gikk til finalen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Ja, jeg vet det! Hvordan tror du jeg har det! Jeg kommer aldri til å tilgi meg selv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Ja, jeg vet det! Hvordan tror du jeg har det! Jeg kommer aldri til å tilgi meg selv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sånn går det når man absolutt skal ha ned denne Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Herlig analyse og herlig bilde!! SL: Du kan synge mot LSK i stedet da eller? *nikke* Har stor tro på serier, ihvertfall poeng, mot Viking, hvis gutta spiller som mot Brann. Må si jeg lot meg imponere av Finstad som var god mot Brann, han leverte en god søknad om å få starte, veigar også. Eirik er kanskje sliten. Nå er det heldighvis Gaute som tar ut laget og ikke jeg.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 --------------------Knudsen-------------------- ----Morten-----Mike-----Muri-----Tommy----- -----Ohr-----Martin-----Henning-----Mads----- ---------------Thomas-----Veigar--------------- Ikke store byttene i forhold til Brann kampen, gutta er sikkert godt trent og burde klare Viking kampen også. Etter denne kampen kan vi vile de fleste en uke til LSK kampen. Alternativene er Backer sliten = Stenvoll inn Stoppere sliten = Stenersen inn i midten, Stenvoll venstre beck Flanke spiller sliten = Sammy inn Sentralmidtbane sliten = Sammy inn på venstre, Mads inn i midten Angrep - disse gutta er ikke slitne Dette går veien... 3 viktige poeng som blir våre. Da er vi "omtrent" sikre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Noen som har hørt noe mer om Inge er klar igjen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Skaderapporten: Situasjonen 07.09.04 Desverre blir ikke Inge Andre olsen spilleklar til kampen mot Brann. Han har fortsatt smerter i foten. Alle de andre er klar for spill. Tor. men han burde bli klar til Viking kampen siden de skriver desverre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Den rapporten er 17 dager gammel... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Noen som har hørt noe mer om Inge er klar igjen? Leste nylig et eller annet sted at han høyst sannsynlig er klar på søndag. Til tross for ordtaket 'Du skal ikke tro at du leser alt de skriver' velger jeg å tro og håpe han er klar! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 24. September 2004 (endret) Del Skrevet 24. September 2004 (endret) Leste nylig et eller annet sted at han høyst sannsynlig er klar på søndag. Da blir nok de patetiske Vikingsupporter'ne glade. De driter i laget sitt, så lenge de kan få bue på IA. http://www.vikinghordene.com/forum2/forum_...p?TID=1406&PN=1 Legg merke til løgnen de kommer med fra Quart'en. Bånnfolk! Endret 24. September 2004 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Leste nylig et eller annet sted at han høyst sannsynlig er klar på søndag. Da blir nok de patetiske Vikingsupporter'ne glade. De driter i laget sitt, så lenge de kan få bue på IA. http://www.vikinghordene.com/forum2/forum_...p?TID=1406&PN=1 Legg merke til løgnen de kommer med fra Quart'en. Bånnfolk! skjønner ærlig talt ikke halvparten av det de skriver... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Hehe, akkurat det jeg tenkte også. Uansett, bu på IA så mye som dere vil. Det er som å vifte med et rødt flagg til en okse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 24. September 2004 (endret) Del Skrevet 24. September 2004 (endret) skjønner ærlig talt ikke halvparten av det de skriver... Har du sett hvor drita de er på kamper, så skulle det bare mangle at de ikke skulle fomle litt med tastaturet. Jeg siterer ordrett: " -han e den stuste drittsekken eg vett om...huske kampen på stadion i fjor...han va på vei ner i garderoben...så heiv ein kompis av mg ei pølsa så sneide håve ans! d va FAEN så løje..." Jeg vet ikke hva som er mest trist. Formen eller innholdet.... Stakkars jævler. Endret 24. September 2004 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 skjønner ærlig talt ikke halvparten av det de skriver... Har du sett hvor drita de er på kamper, så skulle det bare mangle at de ikke skulle fomle litt med tastaturet. Jeg siterer ordrett: " -han e den stuste drittsekken eg vett om...huske kampen på stadion i fjor...han va på vei ner i garderoben...så heiv ein kompis av mg ei pølsa så sneide håve ans! d va FAEN så løje..." Jeg vet ikke hva som er mest trist. Formen eller innholdet.... Stakkars jævler. Direkte oversatt til norsk: Han er den tøffeste drittsekken jeg vet om... Husker kampen på stadion i fjor... Han va på vei ned i garderoben... Så kastet en kompis av meg pølsa si opp i anusen min! det var FAEN så deilig..." Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Jeg vet ikke hva som er mest trist. Formen eller innholdet.... Form??? Innhold??? Det er vel tre ord som sier det meste om våre motstandere på søndag: Komle med dott. Javel. Akkurat. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 ref. Vikingforumet Fy Faen.. jeg begynner å bli enig med min gamle far som mener at fotballsupprtere er samfunnets største avskum.. makan til lavmål og lavpannegjeng! virker jo som hele gjengen er midt i puberteten, men faen for et lass med avskum.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Sivilisasjonen i Norge utenfor Bærum er oppskrytt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Det er faen meg merkelig. før kamper diskuterer vi hett i laguttakm form på motstanderlag, formasjoner, taktikker osv ( helt til ringo sin analyse er klar og vi alle ser lyset ) På hordene sitt forum under tråden Viking - Stabæk handler alt om hvem som skal mobbes på hvilken måte. Ikke en dritt om hvilke spillere de mener bør starte, formasjoner osv. Dessuten er det meste på et for meg uforståelig språk. Hvorfor skifter ikke Viking navn til Viging? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Vigrid? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 24. September 2004 (endret) Del Skrevet 24. September 2004 (endret) Eller Vigrid? edit: hahaha, bra timing Knut Endret 24. September 2004 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 du skylder meg en kald cola!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Faen.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Jeg kliner til med en liten spådom før søndagens kamp: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg