Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hehe at de søde, bløde små siddisene er noen sytete unger er vel ikke noe nytt...Håper for Guds skyld IA starter og scorer med en tunell på Fjode...

Let Justice be done!!!

Personlig så oppdaget jeg innholdet i denne tråden for noen dager siden, men synes det var så latterlig og patetisk at jeg ikke engang gadd å gjøre noe annet enn å riste overbærende på hodet. For en gjeng...hehe latterlig folkeferd med latterlig femi-dialekt...

Jeg mener...Vi har STABÆKLARS som synger på Nadderud...Hvem har de på Viiiigiiiing stadion?

KJARTAN SALVESEN!!!

PATETISK BEYOND BELIEF!!!!

SAY

NO

MORE!!!

:P:D:lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 209
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeje...Sogndal er døde i vannet...1-0 rosenborg etter ti minutter...Storflor...snufs. hvorfor fikk vi aldri tak i han?

Ellers vil jeg bare meddele om at Brann SK herved blir omdøpt til Chess SK på dette forumet...

altså... CHESS SK, vil ikke se det stygge B orden fra nå av.

Takk for oppmerksomheten... :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2-0 til RBK - assist fra Storflor (spille konge, vil ha den mannen!! ). Snytt for straffe i dette øyeblikk.

Chess SK - den er grei!

---

mens jeg skriver scorer Frode Johnsen og 3-0!

Endret av Blaaereennblaaest
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kvaliteten på Stabæk-treninga var dessverre ussel idag. Knapt en pasning eller avslutning satt som den skulle i spill på hele stadion, og Gaute var rimelig fortvilet!

Selvtillit er mangelvare og jeg tror faktisk det hadde hjulpet om flere hadde kommet og hoiet litt på siste trening for å vise at vi ikke har gitt opp.

Oppfordrer alle til å legge inn forbønn om et Stabæk-mirakel i aftenbønnen ikveld!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeje...Sogndal er døde i vannet...1-0 rosenborg etter ti minutter...Storflor...snufs. hvorfor fikk vi aldri tak i han?

Ellers vil jeg bare meddele om at Brann SK herved blir omdøpt til Chess SK på dette forumet...

altså...  CHESS SK, vil ikke se det stygge B orden fra nå av.

Takk for oppmerksomheten... :P

Det er bare for Aalbu\Tom å hente Ødegård...

*håper*

Lenke til innlegg
Del på andre sider

appropo chess, jeg ble ringt opp av en telefonselger på torsdag (av alle dager) som var så blid og ville selge med billig mobiltelefoni fra Chess...Jeg lo meg skakk og fortalte han at jeg var Stabæk supporter og at han fikk ringe noen Bergenesere hvis han ville selge noe. :lol: (Også på torsdag da etter tap mot Chess SK i semin på onsdag, snakk om dårlig timing for og selge Chess telefonin i Bærum)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe...har desverre ikke ringt meg...skulle gjerne ledd ham opp i trynet (eh, øret?) :P

Det er vel lettere å selge snø til en eskimo enn et chess abo til en ekte Stabæksupporter i disse dager!

Men over til alvoret!

Du vet hva de sier; en dårlig generalprøve gir en god premiere! Jeg håper og tror at gutta får skikkelig tenning av all den sippete pipingen og buingen som kommer til å møte dem i kjartan-land...Tror også gutta vil kose seg på en god matte mot et spillende lag og ta med poeng hjem til vakre Bærum!

Det blir festfotball idag!

Forza forever!

Tipper med hjertet 1-2 og borteseier til laget med den vakreste blaa drakta!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

0-0 pause....

Hvis jeg hadde vært Gaute hadde jeg vurdert mer fart på venstre kant, om dette betyr at Tommy går ut vet jeg ikke, Henning har vært rufsete fra veldig god til veldig dårlig, mest usynlig.

Angrepet mangler mye, blir somregel enkeltmanns prestasjoner, og de har det ikke vært mange av. Heldigvis har ikke Viking vært veldig skummle de heller.

For øyeblikket under streken - skummelt - jeg vil ha 3 poeng, en Odd og en B/G scoring

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, rimelig sjansefattig så langt.

I følge Nettavisen er Viking det klart beste laget. Stabæk er dårlige..

Dårlig er overdrevet men spillet sitter ikke slik det skal. Synes Muri har vært god så langt.

Endret av Thomas
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og tilsvarende på statskanalen, som noen her på forumet påstod hadde bedre kvalitet på web-sendingene. Vet ikke helt om jeg ser store forskjellen.

Betydelig forskjell. 890 kbit/s på nrk, ca 500 på tv2. Det merker man godt forskjell på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Steike for en rævva omgang - det virker jo ikke i det hele tatt forover. Ikke i nærheten engang. Spill med to spisser, inn med Veigar og Sammy. Martin og Mads sentralt, Sammy på venstrekant. Ut med Henning og Holter. Stenersen ned.

Vi rykker ned med spill som dette. Ahhhh - skjerp dere gutter!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og tilsvarende på statskanalen, som noen her på forumet påstod hadde bedre kvalitet på web-sendingene. Vet ikke helt om jeg ser store forskjellen.

Betydelig forskjell. 890 kbit/s på nrk, ca 500 på tv2. Det merker man godt forskjell på.

jeg kjører 954 på tv2

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Viking - Stabæk
  • Opprett ny...