Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 209
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så nå sammendraget på TV2 og fy faen for en tabbe av Muri.. er rett og slett møkkavondt å se på! Uten den der hadde vi ihvertfall ligget på kvallik, men nok av det som KUNNE vært. Dette SKAL vi snu gutta!! Fy faen ALLEZ!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk Muri, Takk...3kamper på rad har du gjort feil nå(1.Slakt tilbakespill i kampen mot FFK...tapt 2 poeng,2. Du kunne felt Winters og fått rødt kort, men vi hadde kunnet fått Cupfinale, 3. Slakt tilbakespill tap av 1 poeng.)Liker Muri jeg...Men nå begynner jeg å se det negative i han også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig for noen av oss å bli med og spille på treningene? Sette noen skikkelige taklinger, banne og rope, få litt MOTIVASJON! Hvordan er det mulig å være så slappe når vi kjemper for å OVERLEVE!!!

AAAAARGH!

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette skal vi snu, dette skal vi snu......blablabla. Vi kan jo bare rope litt ekstra på tribunen!!!! Ute på banen derimot, der tabber vi oss rett ned i 1div. Bravo gutta. Vi har tapt 3 poeng på 2 kamper, og det har vi jo råd til.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er dette vi vil se:

74.

Til tross for at Stabæk ligger under for Viking og er skummelt nær degradering til 1. divisjon, har Bærum-laget både hatt det beste spillet og de største sjansene i 2. omgang.

75.

Stabæk-frispark på Vikings banehalvdel, men Viking-forsvaret avklarer innlegget fra Martin Andresen.

77.

Erik Markegård inn for Thomas Finstad.

79.

Trampeklapp fra tribunen i det Peter Kopteff slår en heller dårlig corner som går over alle og ut over dødlinja.

83.

Hannes Sigurdsson skyter fra 20 meter, men Knudsen snapper opp sin egen retur.

84.

Takter av gammel storhet over et Stabæk-lag som jakter utlikning - og livsviktig poeng. Men da må avslutningene sitte så mye, mye bedre...

86.

Andresen får gult kort etter stygg felling.

87.

Defensive Jørgen Tengesdal kommer inn for Peter Kopteff, som har hatt et par fine raid for Viking iløpet av kampen.

87.

Hannes Sigurdsson ligger nede etter en småstygg felling av en frustrert Martin Andresen. Kommer seg på beina igjen.

91.

Stabæk presser høyt og pøser ballen mot Vikings 16-meter, men klokka tikker stygt mot tap - og nedrykksplass.

Full trøkk, troa og avslutninger som skal svi!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hælvette Muri, nå har du gjort samme tabben to ganger. Eier du ikke kraft i beina, slik at du kan spille ballen HELT inn inn til keeper?

Skjønner du ikke hvor for jævlig dette er. Vi kunne ha holdt nullen i to TL kamper, men nei da....

men hvorfor skal han spille tilbake til keeper i første omgang? Er det ingen som har tenkt å lære spilleren begrepet "klarere"? Det er jo bare å møkke ballen langt pokkerivold. Skulle likt å se en statestikk på hvor mange baklengs gaute sin adopsjon av "stensaas-pasningen" har kostet oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så nå sammendraget på TV2 og fy faen for en tabbe av Muri.. er rett og slett møkkavondt å se på! Uten den der hadde vi ihvertfall ligget på kvallik, men nok av det som KUNNE vært. Dette SKAL vi snu gutta!! Fy faen ALLEZ!

Slutt å syt på Muri han spiller en kjempekamp med en tabbe. Se litt på hvordan vi spiller. Vi er førnøyd med et poeng og vi gidder ikke angripe et hardt pressa Viking lag.

Finstad hadde ikke spilt på bedriftslaget vårt i 5 div.

Samuel som har teknikk får ikke 1 min. skandaløst!

Vi rykker faen ikke ned nå skal vi vinne resten!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig for noen av oss å bli med og spille på treningene? Sette noen skikkelige taklinger, banne og rope, få litt MOTIVASJON! Hvordan er det mulig å være så slappe når vi kjemper for å OVERLEVE!!!

AAAAARGH!

Hvem blir med på neste trening for å synge slik at gutta skjønner vi står bakl dem og får troa? Når er treningene Rich?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig for noen av oss å bli med å spille på treningene? Sette noen skikkelige taklinger, banne og rope, få litt MOTIVASJON! Hvordan er det mulig å være så slappe når vi kjemper for å OVERLEVE!!!

AAAAARGH!

Jeg skal personlig lære bort mine beste grisetaklinger på bakerste mann, og så skal jeg lære bort avklareringer istedet for tilbakespill.

Fy faen, det er jo helt horribelt, Muri

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ifølge NRK så sto Finstadgutten på 7 meter og sklei da han skulle putte'n i nota rett etter Viking målet.

Say no more...

etter å ha sett den på web'n er jeg sikker på at det faktisk var straffe og at Thomas ble dratt ned

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ifølge NRK så sto Finstadgutten på 7 meter og sklei da han skulle putte'n i nota rett etter Viking målet.

Say no more...

Ikke Veigar da?

66.

Stor sjanse for Stabæks Veigard Pall Gunnarsson, men får ikke kontroll på ballen. Ohr ligger nede etter å ha blitt felt i retur-forsøket, men kommer seg raskt på beina igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

etter å ha sett den på web'n er jeg sikker på at det faktisk var straffe og at Thomas ble dratt ned

OOOOH Solgt seg som ei hore ooooo solgt seg som ei hoe, SOLGT SEG SOM EI HOOOOORE!

:huh::(

Endret av Blaaereennblaaest
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slutt å syt på Muri han spiller en kjempekamp med en tabbe. Se litt på hvordan vi spiller. Vi er førnøyd med et poeng og vi gidder ikke angripe et hardt pressa Viking lag.

Finstad hadde ikke spilt på bedriftslaget vårt i 5 div.

Samuel som har teknikk får ikke 1 min. skandaløst!

Vi rykker faen ikke ned nå skal vi vinne resten!

javel så spilte han en bra kamp(det kan ikke jeg si noenting om), men han er grunnen til at vi taper 1 poeng

Lenke til innlegg
Del på andre sider

AAAAARGH!

Hvem blir med på neste trening for å synge slik at gutta skjønner vi står bakl dem og får troa? Når er treningene Rich?

Jeg er med. Bare si når (og helst at flere blir med).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slutt å syt på Muri han spiller en kjempekamp med en tabbe.

Ja jøss...slutt og syt på Muri.....det er jo ikke hans skyld at han gjør to av sesongens mest avgjørende tabber :unsure: (han har gjort mange flere denne sesongen også)

Hjemme mot FFK sist helg GA han også bort et poeng, men det er klart det var vel heller ikke Muri som skal ha pes for..... :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

javel så spilte han en bra kamp(det kan ikke jeg si noenting om), men han er grunnen til at vi taper 1 poeng

Er jo ikke noe muri-problem det der. Det er typisk for hele forsvaret. Og når det er typisk for hele forsvaret så er det fordi de blir bedt om å gjøre det slik. Sitter med hjertet i halsen hver gang jeg ser de forbannede tilbakespillene. Hvorfor kan de ikke gjøre som alle andre og måke den ballen langt opp? Er det fordi drillo mente det, og derfor kan ikke vi gjøre det, fordi vi vil heller rykke ned enn å gjøre noe som drillo mener man bør gjøre?

Muri gjorde en god kamp han, er bare så forbannet at sjefen hans instruerer han til å stadig slå tilbakespill til keeper, uansett hvor farlig det er, istedetfor å kline ballen oppover eller til siden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Viking - Stabæk
  • Opprett ny...