Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 209
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Søndag 3/10 (23. runde)

Lyn - Fredrikstad (kl 18.00)

Bodø/Glimt - Viking (kl 18.00)

Sogndal - Molde (kl 18.00)

Tromsø - Brann (kl 20.15)

Odd Grenland - Vålerenga (kl 18.00)

Ham-Kam - Rosenborg (kl 18.00)

Mandag 4/10 (23. runde)

Stabæk - Lillestrøm (kl 19.00)

..FFK får det tøft, mens Molde vel har en god sjanse til å ta 3 poeng

om vi klarer å slå LSK med det vi presterer nå er vel mindre sansynelig.

jeg er redd

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg husker at før Brann borte - så ville jeg være fornøyd med 4 poeng etter de tre neste kampene. Tap i Bergen, seier hjemme mot Fredrikstad og uavgjort i Stavanger. Slik ble det ikke. Men vi sitter igjen med 4 poeng like forbanna. Prøver å være positiv, nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg husker at før Brann borte - så ville jeg være fornøyd med 4 poeng etter de tre neste kampene. Tap i Bergen, seier hjemme mot Fredrikstad og uavgjort i Stavanger. Slik ble det ikke. Men vi sitter igjen med 4 poeng like forbanna. Prøver å være positiv, nå.

Sant det, men nå har samtlige resultater gått imot oss også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som vet hvorfor ikke IA er klar for spill??? Personlig mener jeg at dette er en nøkkelspiller for stabæk nå, og kan være mannen som putter ved død-baller. Har vist klasse inne i 16-meteren på hodedueller før. PS!!!! Jeg vil ha IA på start 11 eren nå!!!!!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som vet  hvorfor ikke IA er klar for spill??? Personlig mener jeg at dette er en nøkkelspiller for stabæk nå, og kan være mannen som putter ved død-baller. Har vist klasse inne i 16-meteren på hodedueller før. PS!!!! Jeg vil ha IA på start 11 eren nå!!!!!!!!

Han er fortsatt skadet. Forhåpentligvis tilbake til kampen mot LSK.

Endret av Thomas
Lenke til innlegg
Del på andre sider

IA er fortsatt skadet.. Håper han er tilbake mot LSK...

EDIT: :P For å gjøre det innlegget mer saklig..

LSK er jo ikke akkurat i toppform.. Synger Lars i pausen (kom igjen a!) så garanterer jeg seier! B)

Endret av Blaaereennblaaest
Lenke til innlegg
Del på andre sider

LSK er jo ikke akkurat i toppform.. Synger Lars i pausen (kom igjen a!) så garanterer jeg seier! B)

Garanti? Ikke dårlig ;)

I denne tunge studen er det viktig å ikke se helt mørkt på det. Hadde dommeren tatt på kontaktlinsene riktig vei hadde han blåst straffe for nedsablingen av Stian i 2.omgang på stillingen 0-0. Det kunne gitt oss 1-0 og dermed et annet kampforløp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

IA er fortsatt skadet.. Håper han er tilbake mot LSK...

Ja det hadde vært utrolig bra, men rykter har sakt at han skulle være spille klar mot brann i semien, så jeg er meget urolig om han virkelig stiller mot lsk.

Spesielt mot lsk hadde det vært utrolig viktig å ha IA; da vi vet hvordan lsk spiller, ( høye baller inn i 16-meteren )

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slutt å syt på Muri han spiller en kjempekamp med en tabbe.

Ja jøss...slutt og syt på Muri.....det er jo ikke hans skyld at han gjør to av sesongens mest avgjørende tabber :unsure: (han har gjort mange flere denne sesongen også)

Hjemme mot FFK sist helg GA han også bort et poeng, men det er klart det var vel heller ikke Muri som skal ha pes for..... :blink:

Hvis du leser hva jeg skriver så kan man ikke alene skylde på Muri.

Selvfølgelig ser vel alle at Muri bommer og gir bort 1 mål men hva presterer vi foran motstander laget? 0, nada, ikke en dritt!

Vi har scora minst i mål Tl og når vi ikke klarer å skape målsjanser nytter det ikke å skylde på forsvaret!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det UEFA-CUP kamp på torsdag. Blir det satt opp buss til denne kampen?

Her synes jeg det er en kjempemulighet for å prøve å motivere spillerene til å kjempe for å overleve i TL. Med det mener jeg at man kan synge ( 90min ) " VI SKAL BERGE PLASSEN I ÅR ". For det er vel lite sannsynelig at videre spill i UEFA er mulig? ( håper jeg tar feil ).

Fortelle spillerene at gutta skal blø for drakta for ny kontrakt i TL. Alle mann til ullevål!!!!!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var en trist dag på stadion i Stavanger. Jeg er for tiden i millitæret på Madla og så derfor kampen live. Begge lag spilte dårlig, og vil si 55-45 i favør til Viking på ballbesittelse. Det som jeg reagerer på er at dommerstanden i Norge er latterlig dårlig. Han som var dommer i går var jævli feig mot begge lag, men jeg skal være såpass ærlig å si at Martin Andresen skulle vært utvist. Han burde hatt tilsammen 2 gule og et rødt for et ballegrep som medførte at en Vikingspiller måtte ut på sidelinjen. Det var lett å se at han kun var på banen for å ødelegge for Viking med bruk av skitne triks. Jeg ble litt flau og litt bekymra over å stå der i ført Stabækskjerf. Det var skikkelig lynsjestemning på tribunen og det var Martin som stod i fokus. Det ser ikke bra ut nå men det kan fremdeles gå rette veien men da må Martin begynne å fokusere på de riktige tingene. Men nevnte straffespark til Ohr???? Det så ingen av oss hvertfall, og vi stod bak målet til Frode Olsen når det skal ha skjedd...... Få innpå IA Olsen igjen og få alle spillerne til å SPILLE FOTBALL så kan dette gå bra likevel.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva forventer dere? Er det mulig å håpe på 3poeng på "stadda" i stavanger?

Altså, hva mener du med Stadda? ingen som sier det i Stavanger, her sier vi stadion :angry:

Du svarte jo nettopp på dette selv ved å skrive at dere kaller stadda for stadion. jeg kaller stadion i stavanger for stadda. sånn er det bare.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

KFL?

Har forresten sjekka litt med lokalbefolkningen her da jeg aldri hadde hørt om "stadda", og det hadde ikke de heller.......

Ergo: ingenting som heter stadda i Stavanger. Men som de sier: Har du lyst har du lov (til å kalle stadion for hva som helst). :rolleyes:

Brynesupporterne som hater Viking kaller stadion som ligger på Jåttå for "Jåttåpottå".....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Viking - Stabæk
  • Opprett ny...