Totto 1 498 Del Skrevet 3. August 2021 Del Skrevet 3. August 2021 Med lørdagskamp er dette en potensiell bortetur, men er det noen som vet om de åpner for bortesupportere? På hjemmesiden står det at de kun åpner for sesongkort, siden de har flere sesongkort enn korona-kapasiteten: https://www.kristiansundbk.no/billetter/info-billetter-sommeren-2021 Hvis ingen vet kan jeg kontakte klubben. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 3. August 2021 Del Skrevet 3. August 2021 Går vel ingen fly opp lørdag som gjør at man rekker kampen og ingen fly hjem lørdag etter kampen. Så blir vel fort to overnattinger, eventuelt fly til en annen by og deretter annen transport videre. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 3. August 2021 Del Skrevet 3. August 2021 1 time siden skrev Totto: Med lørdagskamp er dette en potensiell bortetur, men er det noen som vet om de åpner for bortesupportere? På hjemmesiden står det at de kun åpner for sesongkort, siden de har flere sesongkort enn korona-kapasiteten: https://www.kristiansundbk.no/billetter/info-billetter-sommeren-2021 Hvis ingen vet kan jeg kontakte klubben. Hør med @Daigo nr 10, han fikk beskjed i forrige uke om at billettinfo kommer tre dager før match. Kristiansand utgår for min del da det kreves to overnattinger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 3. August 2021 Del Skrevet 3. August 2021 Kristiansand er da bare en liten togskandal unna? Men det hjelper kanskje ikke så mye når kampen går i Kristiansund? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 3. August 2021 Del Skrevet 3. August 2021 Det blir ikke lagt ut billetter til denne kampen. Verken som forhåndssalg eller løssalg i Kr.sund. 3000 solgte sesongkort og kapasitet er under 2000 på stadion. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå