Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jepp,

Peter Kopteff er mannen for Stabæk. Dessuten har jeg alltid hatt sansen for Osman Nyan, men på vår sentrale midtbane er det vel nok av dyktige kandidater nå.

På topp er vel Hulsker eneste aktuelle kandidat. Men han scorer ikke i Molde heller så føkk him.

Ellers kunne jeg tenke meg en solid midtstopper. Marco Reda? Røde Raoul var tydeligvis flere år igjen av kontrakten sin.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men ellers er det ikke så mye som frister på VGlista egentlig. Unntak: IVERS (men det regner jeg som total urealistisk) og KOPTEFF.

HULSKER = nei takk,,, rett nok har han brukbar målteft, men fyren er totalt uspiselig i opptreden og jeg tror han sprer "råte" i ethvert kollektiv.

La for all del klubben også sikre: BJØRNAR og MADS. Mads kommer tilbake han, selvom årets sesong ikke har vært like bra som 03. Bjørnar er definitivt en ressurs for fremtiden!

- og fortsatt sikler jeg etter at klubben gjør noe solid for å sikre en GOALgetter som kan funke sammen med EIRIK

Endret av palau
Lenke til innlegg
Del på andre sider

gylfi vil til en større klubb/liga. det har han ikke sagt til vg, men på en islandsk fotball side. leicester og cardiff er interessert i ham, og han selv har sagt at han har veldig lyst til å spille i premier league.

(ellers ender han sikkert i belgia...som alle islendinger som spilte i norge en gang)

tror hannes kunne bli spennende...

men det er jo laaaaaang til april og neste sesong.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi håper og tror FFK rykker ned(JEG håper dem rykker ned) slik at vi får fatt på Brian West for en meget billig penge(han er vel neppe innteresert i å spille i 1div med de prestasjonene han har klart denne sesongen), Alexander Aas er også en jeg vil ha til Stabæk, ellers så vil jeg ha Gylfi, Thomas Mork og Iversen...med disse spillerne vil vi få et lag i toppen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Kontraktsløse Spillere
  • Opprett ny...