Mortimer 4 395 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=246478 Hvilke spillere kunne dere tenkt dere i den blaa drakta? Selv er jeg litt keen på Peter Kopteff, men vet ikke hvor vi skulle brukt han. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Jepp, Peter Kopteff er mannen for Stabæk. Dessuten har jeg alltid hatt sansen for Osman Nyan, men på vår sentrale midtbane er det vel nok av dyktige kandidater nå. På topp er vel Hulsker eneste aktuelle kandidat. Men han scorer ikke i Molde heller så føkk him. Ellers kunne jeg tenke meg en solid midtstopper. Marco Reda? Røde Raoul var tydeligvis flere år igjen av kontrakten sin. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Gylfi Einarson og Osman Nyan Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Hepp, Mike begynner å dra på årene.... Bora Ziwkovic/Marco Reda og Peter Kopteff.... Samt Eirik, Mads og Bjørnar selvsagt!!! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 IALLE FALL: Gutta i adm må sikre kontrakt med EIRIK.!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 IALLE FALL: Gutta i adm må sikre kontrakt med EIRIK.!! Eirik er da sikret. Iallefall muntlig. http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport...rticleID=157002 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Det var noe styr om at Eirik hadde startet nedbetalingen etter Brann kampen, at han hadde fått nytt kontraktsforslag fra Stabæk... fant det Her starter Markegård nedbetalingen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 24. September 2004 (endret) Del Skrevet 24. September 2004 (endret) men ellers er det ikke så mye som frister på VGlista egentlig. Unntak: IVERS (men det regner jeg som total urealistisk) og KOPTEFF. HULSKER = nei takk,,, rett nok har han brukbar målteft, men fyren er totalt uspiselig i opptreden og jeg tror han sprer "råte" i ethvert kollektiv. La for all del klubben også sikre: BJØRNAR og MADS. Mads kommer tilbake han, selvom årets sesong ikke har vært like bra som 03. Bjørnar er definitivt en ressurs for fremtiden! - og fortsatt sikler jeg etter at klubben gjør noe solid for å sikre en GOALgetter som kan funke sammen med EIRIK Endret 24. September 2004 av palau Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Hva med Yngvar Håkonsen i Lyn, bra venstrebækk !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 personlig synes jeg Hannes Sigurdson er spennende. stor og sterk og bare 22 år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Enig i Hannes og Kopteff. Som er litt skremmende før Viking kampen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Bora Ziwkovic er en god spiller. Så får vi se hva som skjer med Sammy. Skulle han forsvinne er Kopteff meget interessant. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 gylfi vil til en større klubb/liga. det har han ikke sagt til vg, men på en islandsk fotball side. leicester og cardiff er interessert i ham, og han selv har sagt at han har veldig lyst til å spille i premier league. (ellers ender han sikkert i belgia...som alle islendinger som spilte i norge en gang) tror hannes kunne bli spennende... men det er jo laaaaaang til april og neste sesong. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Muligens jeg er litt urealistisk men jeg kunne tenke meg å se bryan west i blaatt.. sånn som han spilte mot oss på søndag... ble faktisk imponert. menmen tror at mads og veigar og sammy hvis beholder de da.. kommer til å bli bedre til neste år.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Vi håper og tror FFK rykker ned(JEG håper dem rykker ned) slik at vi får fatt på Brian West for en meget billig penge(han er vel neppe innteresert i å spille i 1div med de prestasjonene han har klart denne sesongen), Alexander Aas er også en jeg vil ha til Stabæk, ellers så vil jeg ha Gylfi, Thomas Mork og Iversen...med disse spillerne vil vi få et lag i toppen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg