Berdiin 35 Del Skrevet 24. September 2004 (endret) Del Skrevet 24. September 2004 (endret) BT fortsetter i stor stil... Var og kikket på VG og en nyhet om Zlatan da jeg ser på den ruten hvor det står de 5 siste innleggene fra Vg-forumet. Politibrutalitet på Nadderud Fyren skal jo uansett ikke på banen! Legg også merke til StabækS sitt svar. Bendik er jo helt på tur: Når Bergen sine gutter er på besøk og det går mot seier må man forvente litt ekstra baluba og gledesutbrudd, uten at politi skal få tatt ut sin trang til vold av den grunn. Jeg blir kvalm BT! ******* Fyren har jo bare seg selv å takke! EDIT: Med på'n igjen menes toskeartikkelen de klarte å hoste opp om Aalbu Endret 24. September 2004 av Blaaereennblaaest Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Gidder ikke bry meg. Idioten fikk som fortjent. Hadde en Stabæk supporter gjordt det samme i Bergen hadde han sikkert fått akkurat den samme behandlingen. Storm i vannglass, en eller ennen idiotisk Bergenser på Stabekk med alt for lite å 'disponere' tiden sin til... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg