Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tomt inni, sint, lei, deppa, frustrert, irritert, sur...

Jævli akkurat nå. Så ille at om kona hadde bedt om litt "you know what", så kunne jeg ikke sagt annet enn at også junior sliter om dagen, og er ikke interessert i noen oppstandelse akkurat nå... :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VONDT!!!

Men jeg har psyket meg opp i flere måneder for å takle sesong avslutningen. Slik Stabæk spiller, må det et mirakel til for å redde plassen i eliteserien. Jeg tror dessverre ikke på mirakler eller på en kreativ ledelse som finner på å selge kubbelys for å redde litt av økonomien. Jeg krysser fingrene og håper jeg tar feil!

Å tro at Stabæk skal vinne 3 av de siste kampene som er igjen og at Stabæk kan selge 10.000 kubbelys og få inn 1 mill. (som netto kanskje dekker 50% av lønnskostnadene for de ansatte i november) er veldig mye å tro på i dag!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tigergutt skrev:
Å tro at Stabæk skal vinne 3 av de siste kampene

må vi vinne så mange ??? kan faktisk holde å vinne 1 til for kvalik og med riktig flaks kan det også holde til sikker plass. men flaksen har jo vært totalt fraværende denne sesongen. mottoet til fotballguden: "er du i tvil, døm mot Stabæk"

ser veldig stygt ut. veldig stygt ut

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper vi må ha 7 poeng til for å klare å holde plassen. 3 mot LSK og 3 mot Molde + 1 mot Enga. I dag høres det bortimot umulig ut.

Fint om Ringo kan lage en analyse på sluttspurten.

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror du vi slår RBK på Lerkendal i år også?

Vel, kansje ikke 6-1, men stabækstilen har ofte fungert bra på Lerkendal, og for de mye plass i bakrommet burde muligheten være god. Husker jeg ikke helt feil scoret Finstad 2?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stabækstilen er i ute av drift for tiden

Vel, kansje det, men RBK har alltid hatt store problemer med denne stilen ( se på stistikken ) som betyr at stabæk garantert scorer på lerkendal, håper bare at de scorer et mer en RBK, vips så er det 3 poeng. enkel filosofi.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har det vondt, men ikke så vondt som Muri tipper jeg...blåkopi av Fredrikstadtabben...Det er HELE laget som sliter, men en stopper av Muris kaliber SKAL ikke gjøre en slik tabbe, og han skal ihvertfall ikke gjøre den i to tippeligakamper på rad...Huff, dette er bare trist. Vi går fra noe som likner årsbeste innsatsmessig til bortimot årsverste. Hvordan i H er det egentlig mulig? Viking spillte forresten sinnsykt dårlig de og, dette var en gyllen mulighet til å slå dem. Hadde vi lagt for dagen samme innsats som mot Brann, men den gang ei. Samtlige på banen, med unntak av henning? sto frem som tafatte...

skjønner rett og slett ikke at det er mulig. Er dritskuffet, men tror fortsatt vi kan klare det!

Bare synd at Fredrikstad og moille også vinner idag. For en horribel runde.

Nedrykkstråder sparer vi. No more bad vibes! Max støtte foran neste kamp. Ingenting er umulig. Se bare på Tromsø foran siste runde ifjor... :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har det helt jævlig akkurat nå. En ting er den tøffe påkjenningen man får ved at Stabæk faktisk ligger under streken, en annen er alt det psykiske når alle på jobben holder med Vålerenga, Rbk eller HamKam. Er dog en som holder med Sogndal og hna får faen meg unngjelde.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mortimer skrev:
Har det helt jævlig akkurat nå. En ting er den tøffe påkjenningen man får ved at Stabæk faktisk ligger under streken, en annen er alt det psykiske når alle på jobben holder med Vålerenga, Rbk eller HamKam. Er dog en som holder med Sogndal og hna får faen meg unngjelde.

Har du vurdert å skifte arbeidsplass?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mortimer skrev:

En ting er andre lags supportere, de er ille nok om dagen. En helt annen ting er alle de drittsekkene som ikke holder med noen - og bare finner glede i at det går ræva for andre. DE kunne jeg tenke meg å dynke i tjære og fjær eller noe liknende.

(Tjære & Fjær: Gammelt triks som av en eller annen uforståelig grunn har gått i glemmeboken)

:angry:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I går var jeg i fornektelsesfasen. Nå er jeg bare litt tom. Likegyldighets-fasen kommer sigende innpå, merker jeg. Alle kollegene mine har plutselig blitt så fotballinteresserte i dag.

Hvem er det som har sagt at tjære og fjær har gått i glemmeboken? Jeg ser stadig vekk at folk blir båret på en jernbaneskinne dekket av tjære og fjær. Ikke uvanlig blant pokersvindlere.

Endret av atleten
Lenke til innlegg
Del på andre sider

tull og tøys, det er dette det handler om. Man hoverer man er oppe og lider når man er nede...Synes f.eks det er greit at lag som Enga ønsker oss ned etter den behandlingen vi har gitt dem i alle år. Herregud, de har jo kjørt heis mellom tippeliga og 1 divisjon i årevis. Unner jeg dem gull eller medalje? IKKE FAEN, men at supporterne deres hoverer driter jeg langt i.

Er enig i at det er 1000 ganger mer irriterende når folk som gir en lang faen i fotball disser meg bare fordi de vet at Stabæk gjør det dårlig. Det virker rett og slett som om de ikke kan fatte og begripe hvor viktig dette kan være for meg, og blir neste litt snurt når jeg svarer med å bli Jævlig forbanna...Men ville uansett ikke vært det foruten...Det er bedre ha de sterke følelsene, å virkelig bry seg om noe okke som... :)

Dessuten blir en seier så utrooolig mye bedre når man ligger nede...Seieren borte mot Brann og følelsen den gav var for meg MYE større enn etter at vi tok bronse ifjor f.eks...Satser på at vi får den følelsen igjen på Mandag.

3 poeng, må ha det, bare MÅ ha det.... :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 11 måneder senere...

Tonje skrev:
Om ikke annet så har jeg lært en ting denne sesongen og det er hvor vondt det er når laget kjemper mot nedrykk.

Jeg skal aldri mer mobbe supportere av nedrykksttruede lag.

Det er nesten det beste ved denne høsten. I år skal noen andre gi plass for oss i eliteserien. Og ikke nok med det. Vi skal ha kremen av spillerstallen deres. Men det spørs, Tonje, om ikke opplevelsen fra i fjor fremdeles sitter igjen, slik at man ikke klarer å glede seg fullt ut over andres nederlag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

atleten skrev:
Men det spørs, Tonje, om ikke opplevelsen fra i fjor fremdeles sitter igjen, slik at man ikke klarer å glede seg fullt ut over andres nederlag.

Jeg skal nå alltids klare å kaste litt dritt ditt den lander, faen så dårlig hukommelse jeg har!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Markus skrev:
  atleten skrev:

Men det spørs, Tonje, om ikke opplevelsen fra i fjor fremdeles sitter igjen, slik at man ikke klarer å glede seg fullt ut over andres nederlag.

Jeg skal nå alltids klare å kaste litt dritt ditt den lander, faen så dårlig hukommelse jeg har!

Av de lagene som ligger ann til nedrykk (Ja jeg følger litt med på TL, men kun for å se på hvilke lag vi kan møte til neste år.....), så er det tre lag jeg godt kunne tenke meg ned. Molde og B/G, da det var de 2 lagene som skulle rykket ned i fjor, isteden for oss. Og våre alles kjære RævBK. Jeg sier: Ned med dem, uten blygsel. Føler ingen medlidenhet. Noen må ned, og hvorfor ikke dem. Håper Ålesund klarer seg, selv om jeg tviler.. (jeg har aldri vært i Ålesund før, og kanskje det er "langturen" jeg skal dra på neste år...?)

Når situasjonen er som den er nå, er jeg veldig glad for at vi rykket ned. Jeg føler meg ikke like sikker på at vi hadde styrket laget og trenerapparatet like sterkt hvis vi ikke hadde rykket ned. Sitter med en følelse at vi hadde ligget i nedrykksumpa i år igjen, hvis vi hadde beholdt plassen i fjor. Dette er mye morsommere, faktisk JÆVLIG MORRO ! ! ! !

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Freak Magnet skrev:
Når situasjonen er som den er nå, er jeg veldig glad for at vi rykket ned.

Det var vel bare foreldrene til brødrene Havnå som hadde et dårligere år enn oss i fjor. Jeg tror ogsål at det har vært greit med et år i Adecco.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Hvor Vondt Har Dere Det Nå?
  • Opprett ny...