Ace 11 204 Del Skrevet 21. August 2021 Del Skrevet 21. August 2021 Kanskje vi skulle prøve en kamptråd, siden det tross alt er match i dag. Sekspoengskamp, vi ryķker ned med tap, Mjøndalen er en tøff motstander osv osv. Regner med at det blir mye krisemaksimering her, men faktum er at dette er en type kamp vi bør ta tre poeng. Det er bare å komme seg på stadion! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 703 Del Skrevet 21. August 2021 Del Skrevet 21. August 2021 14 minutter siden skrev Ace: Sekspoengskamp, vi ryķker ned med tap, Mjøndalen er en tøff motstander osv osv. Regner med at det blir mye krisemaksimering her Du glemte å ta med at Mjøndalen kommer fra fem kamper uten seier. De siste tre har alle vært hjemme og alle blitt tapt. Et av tapene mot oss. Det kan jo ikke bety annet enn at de er revansjelystne og tilnærmet uslåelig nå når de endelig får spille borte? 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 21. August 2021 Del Skrevet 21. August 2021 25 minutter siden skrev Ace: Kanskje vi skulle prøve en kamptråd, siden det tross alt er match i dag. Sekspoengskamp, vi ryķker ned med tap, Mjøndalen er en tøff motstander osv osv. Regner med at det blir mye krisemaksimering her, men faktum er at dette er en type kamp vi bør ta tre poeng. Det er bare å komme seg på stadion! Er det null korona restriksjoner? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 21. August 2021 Del Skrevet 21. August 2021 Ble for unge og veike i 2 omg sist sier Kjønø. Trenger duellkraft og håper at flere blir friskmeldt idag 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 21. August 2021 Del Skrevet 21. August 2021 Vi trenger menn der ute idag. En sentrallinje med Wangberg, Skytte og Mål-Pål lar seg høre i så måte. Håper også at Ottesen har hentet seg inn fra forrige kamp. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 21. August 2021 Del Skrevet 21. August 2021 1 time siden skrev Ace: Kanskje vi skulle prøve en kamptråd, siden det tross alt er match i dag. Og om ikke det fungerer, kan man alltids lage en kanptråd. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 21. August 2021 Del Skrevet 21. August 2021 OK. Mjøndalen. At det er hjemmekamp for oss har ikke mye å si. Mjøndalen er hårfint bedre borte enn hjemme, mens vi er (også) i den situasjon at vi vanligvis taper begge steder. Historisk har vi tapt 5 av 16 oppgjør mot Mjøndalen, men 3 av disse tapene er over 50 (!) år gamle, så vi kan heller se på de siste 9 sesongene, etter at det ble førstelaget vårt som ble Mjøndalens vante motstander, og ikke andrelaget vårt: 6 seire - 2 uavgjorte - 2 tap med 15-8 i målforskjell. Vi har faktisk knapt avgitt poeng mot dem de 2 siste årene: 3 - 1 - 0 med 7-3 i målforskjell. Vi ligger likt med Mjøndalen på poeng, men det er enorm forskjell på målforskjellene (12(!) mål fordel dem), så der har de i praksis ett poeng ekstra på oss. En knapp seier foran oss ligger Tromsø, og omtrent 2 seire foran oss ligger ytterliggere tre lag som fort kan få en tøff høst: Sarp, Godset og Sandefjord. Vi har høstet 12 poeng på siste halvdel. Det skal normalt være for lite for å berge plassen, så vi er avhengige av en unormalt god poenghøst - vi bør minst skaffe 18 poeng til, og det vil være en økning på 50 % fra første halvdel. 18 poeng krever dog nøyaktig det poengsnittet Kjønø har klart på sine 5 første seriekamper, så det kan virke fullt mulig. Etter 5 baklengsmål sist er det ikke mer igjen av optimismen min (og selvtilliten til gutta) at det sannsynligvis kreves en trepoenger i dag. Gjerne en saftig en også - tremålsseier hadde vært helt fantastisk! Jeg vet ikke helt hvilke spillere som er friske - det har jeg vel egentlig ikke gjort den siste måneden, så man får bare korrigere mitt ønskede lagoppsett ur fra det: Sandberg Ottesen - Yaw - Wangberg/Piggy* - Bolly Normann - Høyland - Skytte - Solbakken - Oliver Mål-Pål Kandidater til førsteellever: Torgersen, Shala og Nusa. Øvrige (gode nok for å byttes inn, men ikke for å starte): Lumanza, Kay, Hammy, Pedersen, Azemi, Uche. * : en av disse er kanskje fit for fight? Er det slik at vi trenger enda flere forsvarsspillere inn med alle de skade-/sykdomsfraværene vi har der, eller har vi god nok dekning? Veum, Moe og Wernersson er ute hvor lenge? Og hva med Wangberg og Piggy, er noen av de klare til kamp? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 779 Del Skrevet 21. August 2021 Del Skrevet 21. August 2021 8 minutter siden skrev geirti: Jeg vet ikke helt hvilke spillere som er friske - det har jeg vel egentlig ikke gjort den siste måneden, så man får bare korrigere mitt ønskede lagoppsett ur fra det: Sandberg Ottesen - Yaw - Wangberg/Piggy* - Bolly Normann - Høyland - Skytte - Solbakken - Oliver Mål-Pål Bolly på VB? tipper Piggy spiller vb, hvis wangberg blir klar, evt Jonassen eller jeppe hvis en av dem er tilbake Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 21. August 2021 Del Skrevet 21. August 2021 25 minutter siden skrev rykkinn: Bolly på VB? Spilte ikke Bolly VB i Molde? Jeg har ikke sett veldig mange Molde-kamper, så det er mulig jeg roter her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 703 Del Skrevet 21. August 2021 Del Skrevet 21. August 2021 Bolly sa til stabak.no da han ble presentert: "- Jeg er en offensiv spiller. Jeg trives både som spiss og på kant. Det er der jeg føler jeg får brukt kvalitetene mine best mulig." Nesten litt rart om klubben legger ut et sånt sitat om det er planer om å bruke han som back. Det er jo bare å be om at det blir spørsmål rundt feil posisjon osv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 703 Del Skrevet 21. August 2021 Del Skrevet 21. August 2021 Håper disse gutta er friske nok: Ottesen - Yaw - Wangberg - Piggy Lumanza - Høyland Bolly - Nusa - Edvardsen Kirkevold Evt Pedersen inn i forsvaret hvis det er noen av de bak som skranter. Skal vi ha inn Solbakken eller Skytte må de tre sentrale omrokeres litt. Nusa er fin som 10'er, men uten han vil jeg heller ha den siste sentrale litt dypere og heller slippe kantene enda mer fri. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 294 Del Skrevet 21. August 2021 Del Skrevet 21. August 2021 4 timer siden skrev geirti: Spilte ikke Bolly VB i Molde? Jeg har ikke sett veldig mange Molde-kamper, så det er mulig jeg roter her. Ganske sikker på at Bolly har hatt noen kamper som back i Molde. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 21. August 2021 Del Skrevet 21. August 2021 3 timer siden skrev odd: Bolly sa til stabak.no da han ble presentert: "- Jeg er en offensiv spiller. Jeg trives både som spiss og på kant. Det er der jeg føler jeg får brukt kvalitetene mine best mulig." Nesten litt rart om klubben legger ut et sånt sitat om det er planer om å bruke han som back. Det er jo bare å be om at det blir spørsmål rundt feil posisjon osv. OK, jeg gir meg på dette med at han er tiltenkt en oppgave som back, men da er jeg litt mer undrende til hva vi skal med dette lånet, vi har Oliver, Nusa og Normann på kant. Det er vel den ene posisjonen hvor vi har flere som er gode nok for startelleveren enn det er plass til. Det vi trengte, spesielt etter Wernersson langtidsskade, var en ny venstreback. Ut sesongen. Derfor tenkte jeg at Bolly var helt perfekt. Men han er vel kanskje som Hernandez - litt i overkant offensiv til å bekle back-rollen på et lag som ikke dominerer midtbanen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kallmyr 199 Del Skrevet 21. August 2021 Del Skrevet 21. August 2021 13 minutter siden skrev geirti: OK, jeg gir meg på dette med at han er tiltenkt en oppgave som back, men da er jeg litt mer undrende til hva vi skal med dette lånet, vi har Oliver, Nusa og Normann på kant. Det er vel den ene posisjonen hvor vi har flere som er gode nok for startelleveren enn det er plass til. Det vi trengte, spesielt etter Wernersson langtidsskade, var en ny venstreback. Ut sesongen. Derfor tenkte jeg at Bolly var helt perfekt. Men han er vel kanskje som Hernandez - litt i overkant offensiv til å bekle back-rollen på et lag som ikke dominerer midtbanen. Normann er da vitterlig ikke god nok. Å ha 3 mann i troppen til å skulle bekle 2 roller er uansett ikke nok bredde. Utelukkende positiv til Bolly. Low risk - medium/high reward. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 703 Del Skrevet 21. August 2021 Del Skrevet 21. August 2021 Og det virker som de er bevisste på at Nusa ikke skal spille alt foreløpig. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kallmyr 199 Del Skrevet 21. August 2021 Del Skrevet 21. August 2021 Edvardsen på benk? Må da være skade eller lignende 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSpanjol 1 135 Del Skrevet 21. August 2021 Del Skrevet 21. August 2021 Forsvaret ser ihvertfall bra ut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 21. August 2021 Del Skrevet 21. August 2021 Stabæk 12 Robert Marcus Sandberg 3 Yaw Eystein Ihle AmankwahKAPTEIN 4 Simen Søraunet Wangberg 15 Sturla Ottesen 27 Nicolas Pignatel Jenssen 10 Markus Solbakken 16 Martin Høyland 24 Kaloyan Kalinov Kostadinov 9 Pål Alexander Kirkevold 11 Kornelius Normann Hansen 32 Antonio Nusa Benk: 84 Jonas Vatne Brauti 2 Kasper Søndergaard Pedersen 7 Mathis Gazoa Kippersund Bolly 17 Fitim Azemi 23 Oliver Valaker Edvardsen 25 Uche Great Sabastine 26 Emil Jonassen 67 Tortel Lumanza Lembi 80 Herman Hammy Geelmuyden 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 21. August 2021 Del Skrevet 21. August 2021 Skeptisk til sentral midt.... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bluemaster 1 698 Del Skrevet 21. August 2021 Del Skrevet 21. August 2021 4 minutter siden skrev nichb: Skeptisk til sentral midt.... Hadde vært en meget god sentral midtbane- i OBOS.. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMykle 1 442 Del Skrevet 21. August 2021 Del Skrevet 21. August 2021 Midtbanen er svak ja.. Kay har vel ikke vist noe i de kampene han har fått spille til nå. Ville heller satset på Lumanza, han har dominert i kampene for 2 laget. Edvardsen syk/skadet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 21. August 2021 Del Skrevet 21. August 2021 9 minutter siden skrev StabækMykle: Midtbanen er svak ja.. Kay har vel ikke vist noe i de kampene han har fått spille til nå. Ville heller satset på Lumanza, han har dominert i kampene for 2 laget. Edvardsen syk/skadet? Var en som skrev her tidligere i uken at Edvardsen trente alternativt med Shala... Så, er nok ikke 100%... Men Bolly og Edvardsen inn siste 30 burde lukte svidd selv på 70%!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 21. August 2021 Del Skrevet 21. August 2021 Hvor er Skytte? Forstår ikke Lumanza bak Kostadinov og Solbakken-greia. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bluemaster 1 698 Del Skrevet 21. August 2021 Del Skrevet 21. August 2021 11 minutter siden skrev nichb: Var en som skrev her tidligere i uken at Edvardsen trente alternativt med Shala... Så, er nok ikke 100%... Men Bolly og Edvardsen inn siste 30 burde lukte svidd selv på 70%!! Igjen forstår jeg ikke hvorfor ikke Lumanza får spille. Kay har ikke vist noe i nærheten av eliteserienivå enda. Lumanza vet vi potensialet til, og har vist noe av det i innhoppene denne sesongen.. Har Lumanza to-tre geniale pasninger pr kamp er det akkurat det jeg vi ha fra han. Savner gode gamle Lumanza! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 21. August 2021 Del Skrevet 21. August 2021 19 minutter siden skrev FranckTheBank: Hvor er Skytte? Ikke savnet! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 423 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. August 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. August 2021 25 minutter siden skrev @ringo: Ikke savnet! Ikke noe bedre å drive med? 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 423 Del Skrevet 21. August 2021 Del Skrevet 21. August 2021 Der ja... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 21. August 2021 Del Skrevet 21. August 2021 Wiggen effekten! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kallmyr 199 Del Skrevet 21. August 2021 Del Skrevet 21. August 2021 2 timer siden skrev kallmyr: Normann er da vitterlig ikke god nok He he 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 21. August 2021 Del Skrevet 21. August 2021 Må opp i press Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå