Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hepp,

Det er ikke over ennå venner!!!

Det var en nitrist dag i går... Jeg trodde stenihard på et uavgjort resultat, og det hadde vi nok fått hadde det ikke vært for det ulyksalige tilbakespillet til Muri.

Muri har det tøft i dag, men vi har ikke rykket ned enda folkens... Ikke med mindre vi tror det selv...!!! Muri fortjener derfor litt ekstra sang og ros fra oss i neste kamp!!!

I slike situasjoner bruker jeg å trekke frem en gammel vise:

"Du skal få en dag i mårrå som regn og ubrukt står

med blake ark og fragestifter tel,

og da kan du rette opp att alle feila fra i går

og da får du det så godt i mårrå kveld."

Det er ikke over ennå! Så LANG der i fra, vi holder selv i roret og kan klare å berge plassen, det er bare 2 bittesmåopeng opp til trygg plass!!!

Anders DB skrev på en annen tråd at han hadde lyst til å gjøre noe med situasjonen. Jeg tipper at han som meg og sikkert mange av dere andre føler avmakt for situasjonen klubben i våre hjerter har satt seg selv i.

Det kan vi gjøre, vi kan organsiere et stunt i forhold til treningene til laget og stille opp mannsterke for å synge for gutta på trening. Vi stiller alle på Ullevåll for å synge oss hese i 2X45. Vi kan møte opp i langt større antall i god tid før kampstart mandag for å piske gutta til innsats under oppvarmingen.

Når det gjelder motstanden fremover....

Jeg tok meg tid til å titte på LSK kampen i går, mest fordi jeg ville ha førstehåndsinfo om neste rundes motstander. Det jeg så skremte ikke meg... LSK ser ut til å være i oppløsning, det er et lag vi helt klart skal kunne klare å hamle opp med og det skal jeg komme tilbake til i mer detalj senere!!!

Ellers spilles det en nøkkelkamp for oss i kveld.... Blir det uavgjort i oppgjøret TIL VIF så er RBK på nærmeste klare for seriegull. Det betyr at vi får et lettere oppgjør mot RBK på Lerkendal.

Molde MÅ vi slå. Jeg liker ikke å bruke ordet MÅ vinne i forhold til en kamp, men kampen mot Molde er vinn eller forsvinn!

Så venter et oppgjør mot et revansjesugent VIF lag på Ullevåll. Det er ingenting de heller vil enn å trøkke oss ned i gjørma.... Vi skal stå sammen for å forhindre at så skjer!!! Må vi ha poeng på Ullevåll, så TAR vi poeng på Ullevåll!!!!

Men tilbake til nuet....

Vi er nede i knestående, men langt fra knocket ut venner! Vi skal reise oss fra asken som fugl føniks og kjempe til siste blodsdråpe, til vi ikke har mer stemme igjen til den feite dama synger sine første strofer og da skal vi se at vi spiller i Eliten neste år også! Det er jeg 100% sikker på!

Fatt mot venner!

DET HER SKAL VI FAEN MEG KLARE!

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp! Seier mot LSK og Molde tipper nå jeg...tap mot RBK og uavgjort mot VIF (taper ALDRI for Enga!!!!) og plassen er mer enn berget...

Gleder meg til Torsdag jeg, det blir bare bonusen så lenger vi unngår skader. Forsvaret får ihvertfall kjørt seg og Jon får litt intensivtrening før den viktige innspurten... :P

Alltid står vi sammen!

Alltid, Uansett!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble i litt bedre humør av å lese dine ord ringo. Det er ikke over før siste serieomgang er ferdig spilt. Jeg håper bare vi ikke er avhengig av seier mot ENGA før den siste runden. Fikk intrykk av at rekdal er veldig lysten på en revansje..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk @ringo, ble sikkert 37 kg lettere av å lese innlegget ditt, og du har så rett så rett!

Det virker egentlig for meg som om det er enighet om å stille opp på treningene for å synge og styrke gutta. Kanskje ta en prat med en og en, få fram smilene og virkelig vise at VI har troen på videre TL spill!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Fatt Mot!
  • Opprett ny...