Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er bare en liten ting jeg lurer litt i granne på:

Hvorfor har Klubben stengt billetsalget på posten og på billetservice?

I fjor kjøpte kanaris opp ganske mange billeter på hovedtribunen og det skapte litt kaos. Det har gått rykter om at de skulle gjøre det samme i år, så derfror tipper jeg at de vil ha kontrolll over salget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Laget i mine øyne

---------------------Knudsen---------------------

-----Morten------Mike------Muri------Bjørnar----

Jørgensen------Henning---Martin----Stenersen

---------------Ohr---Finstad----------------------

Benken: Veigar, Eirik, Tom, Sammy, Holter, IA, Mads (hvor mange kan vi ha på benken ?)

* Bjørnar: Spilte seg inn på laget som offensiv, rask, venstre back.

* Stenersen: Var bra på sentralmidtbane, en drivende god spiller som må på banen, når hverken Sammy eller Tom har imponert på venstre kant flyttes Tommy ut ditt.

* Jørgensen flyttes ut på plassen til Stian (legg merke til at jeg skriver "plassen til Stian" - ikke høyre kant) Jørgensen slo mange gode innlegg og har en god skudd fot.

* Ohr er et raskt arbeidsjern, jobber veldig godt defensivt, mister han ballen jobber han som en gud for å få den tilbake. Har en god skudd fot, rask og teknisk. Litt Brian West, Paul Oyunga type spiss. Me likes.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har tro på at følgende lag velges mot Lsk:

---------------------Knudsen---------------------

-----Morten------Mike------Muri------Holter----

Stian------------Henning---Martin-------Sammy

---------------Eirik-------Finstad-----------------

- Mads J, Steners, Tom og Veigar er nærme laget, men kommer inn mot slutten og spikrer igjen kanarikista.

- Jeg velger Holter fordi han dukket opp i dag da jeg bladde om til ny måned på min Stabæk-kalender. Dette bare MÅ være et godt tegn, og sånne tegn skal man ta alvorlig. :ph34r: (Anbefaler alle å høre musikken fra Twilight Zone inni hodet når dette leses)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

----------------Jon----------------

--Morten--Muri--IA--Mike--Bjørnar

--Ohr----Martin----Mads---Sammy

------------Thomas----------------

Forsvarsrekka + Martin rydder opp, mens Mads, Sammy, Stian og Finsi kontrer inn mål-

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Gutta har planen klar og tror på det! Men jeg er bekymret for at vi skal ende opp med for mange lange baller i streben etter å spille enkelt... Men som profeten sa: "det er håp i hengende snøre"

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle likt at Stabæk gikk helt til dødlinja, for så å legge inn skrått bakover. Da er det mye lettere å skåre.

Det ser vanskelig ut når innleggene kommer tidlig, slik det legges opp til nå (slik vi forsåvidt har lagt inn i hele år). Der har vi litt å lære av RBK.

Gå til linja, spark ballen 45 grader tilbake, inn i feltet! BANG!!! MÅL!

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi starte med de beste blir det:

Knutsen

Morten Muri Mike christian

Stian Martin Tommy Sammy

Eirik Vewigard

Frykter at han bruker Tomas, Tom i stedenfor Stian og Christian.

Tomas har brukt opp tabbekvota i år og burde benkes. Totalt har han vel brent 6-7 100% sjanser og det holder ikke i Tl.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tildels enig Lars, men det fordrer at vi har folk på plass i 45-sonen (hvis det er det den heter.....). Det har vel vært sørgelig tomt for Stabækspillere der til nå. Tror også litt av poenget er at spissene våre skal komme rettvendt, med fart, slik at forsvarerne må rygge mens de prøver å stoppe oss. Da er det tidlige innlegg som gjelder. Til nå har våre spillere blitt mat for store stoppere fordi de står stille foran mål når innlegget til slutt kommer (og fordi de ikke er Jostein Flo-typer). Enig med deg Anders at det var mer direkte i går. Får vi i tillegg folk i andra vågen som kan dælje klareringer fra stopperne i mål kan dette bli gøy!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med deg Anders at det var mer direkte i går. Får vi i tillegg folk i andra vågen som kan dælje klareringer fra stopperne i mål kan dette bli gøy!

OK, da sier vi det sånn.

Tidlige innlegg, og BANG i MÅL

Forøvrig en nydelig analyse @ringo! Håper du har mailet den til de 3 musketerer.

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som fikk med seg når Veigar fikk ballen ved innbytterboksen i går... Han skulle spille bakover på banen, med de tre musketterer Berg, Flem, Belsvik ropte "frem" så høyt at Veigar nesten mistet balansen... Veigar snudde seg og løp i angrep... Et godt tiltak - "FREM"

liker ideen om "BANG - MÅL" og understreker

"er du i tvil skal ballen inn i 16 meteren"

vi hadde vel flere baller på innlegg inn i 16 meteren i går enn vi har hatt hele sesongen

BANG - MÅL (kunne vært en fin banner på kampen det)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bortsett fra resultater er kampen på mandag veldig viktig når det gjelder sponsorer. Nordea kommer til å være tilstede under kampen og vurderer en ny avtale. Det samme gjelder commit...

Det er nå det gjelder gutta! blø for drakta!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom igjen Lyyyyn...huff....i kveld heier jeg altså på en gjeng med puddeltemmere... :P

I samma slengen heier vi på at Saftbøndene klarer skalpen til I i Moille, og at Viging knuser Glæmt....

Come on Allah, vis at du er litt blaa idag!

:D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom igjen Lyyyyn...huff....i kveld heier jeg altså på en gjeng med puddeltemmere... :P

I samma slengen heier vi på at Saftbøndene klarer skalpen til I i Moille, og at Viging knuser Glæmt....

Come on Allah, vis at du er litt blaa idag!

:D

Det gikk jo fint... FFK leder 1-0 etter 45 sec.

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Stabæk - Lsk
  • Opprett ny...