Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vel nå er mulighetene åpne, bare vi slår lsk. Takk til Molde som virkelig dreit seg ut. Måtte de fortsette slik.

Det blir mye nervøsitet på tribunen i morra... Seier hadde bare vært så vanvittig deilig. 26 poeng og over streken.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Glimrende resultater for oss i kveld; Vi trengte et lag til ned i sumpa. Vips - der kom Molde. Vi trengte at ingen andre dro ifra. Vips - to uavgjorte. Seier i morgen; over streken. Tap i morgen; nesten samme utgangspunkt som før denne runden. Ser vi lyset?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja blir spennende i morgen... aner ikke hva jeg føler men er nok ganske sikker på seier ja..

men fortsatt kjipt at ffk utlignet... og blir ikke mindre forbanna på dustelyn fodri de andre resultatene ble bra..

hva kan man si? skjerven dømte...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du var jo i godt humør i plaskregnet i dag! ..Sitat: It's raining men, halleluja it's raining men, oooh yeah, halla aalbu! Sitat slutt :P

Tror det er første gang resultatene er med oss i år egentlig. Det måtte jo skje og fy det er deilig!

Endret av Blaaereennblaaest
Lenke til innlegg
Del på andre sider

SKUMMELT....

Roy Helge Olsen dømmer i morgen... (mannen med fjorårete merkeligste avgjørelser....) ... men ryktene sier at han nå fremstår i en mye mer ydmyk og skjerpet utgave....

VEL,, det KAN jo være til vår fordel. Men han har da aldri vært noen spesielt Blaa dommer...

Huff! Dritnervøs før kampen jeg...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men han har da aldri vært noen spesielt Blaa dommer...

Jeg lurer på om det er en myte som stammer fra den aller første kampen vår i eliten, da han viste ut Villy og hadde flere merkelige avgjørelser.

Ellers tror jeg ikke han har vært noe veldig kontroversiell mot oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men han har da aldri vært noen spesielt Blaa dommer...

Jeg lurer på om det er en myte som stammer fra den aller første kampen vår i eliten, da han viste ut Villy og hadde flere merkelige avgjørelser.

Ellers tror jeg ikke han har vært noe veldig kontroversiell mot oss.

Sant nok. Ryktene sier faktisk at godeste Roy Helge har et vesentlig mer frynsete rykte blant kanarifansen enn hos oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er litt opptatt av været jeg. I dag er det meldt 20 i vind litt skrått undenifra fra høyre. Samt masse regn. Hva sier du til det vår faste værprofet Atleten?

Skrått underfra stiller krav til bekledning. Ikke bruk skjørt eller kilt.

marilynblowingdress.jpg

Men magefølelsen sier at drittvær kan være en fordel for det laget som ønsker å gi mest. Hva sier statistikken om det @ringo? Jeg husker i hvertfall en orgasmisk opplevelse når enga spilte mot Sogndal en sen høstkveld. Det er slike stunder som gjør fotball verdt å leve for.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg husker i hvertfall en orgasmisk opplevelse når enga spilte mot Sogndal en sen høstkveld. Det er slike stunder som gjør fotball verdt å leve for.

For ikke å snakke om en viss kamp i Bergen i litt nyere fortid..... :D

Takk ellers for værtipset, jeg får visst pakke vekk sarongen igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, de fleste husker kampen på Åråsen i våres. En liten haggelbyge stoppet spillet, og resten av kampen var ufyselig, som vi desverre tapte.

Men heldigvis er fotballen rund, og da tror jeg regnet og vinden blåser stabæk sin vei på nadderud i kveld. Tipper 3-1 til de blaa, og dermed over streken på tabellen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skremmende dette med vær forresten. Vi har jo alle sett bilder fra Florida, Cuba osv. Og nå har altså uvære kommet til oss. Jeg har tatt et bilde som viser skadene hos meg. Og jeg som trodde jeg hadde sikret meg tilstrekkelig. Vel, det får en virkelig til å sette pris på det en har, og minner oss på at vi ikke skal ta ting for gitt.

damage2.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skremmende dette med vær forresten. Vi har jo alle sett bilder fra Florida, Cuba osv. Og nå har altså uvære kommet til oss. Jeg har tatt et bilde som viser skadene hos meg. Og jeg som trodde jeg hadde sikret meg tilstrekkelig. Vel, det får en virkelig til å sette pris på det en har, og minner oss på at vi ikke skal ta ting for gitt.

Det så virkelig skrekkelig ut! Og forsikringsselskapene benytter seg selvfølgelig av "force majeure"-paragrafen i slike tilfeller. De lurendreierne!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til å komme på jobben i morra, når Stabæk er over streken, alle på jobben holder kjeft, tekstmeldinger med tekster som: Fint det går til hælvette med stabæk, heia ffk... lar vente på seg. Blir det tap i dag vet jeg ikke hva jeg gjør...

Vær temaet: Polakkene som akkurat var ferdig med å stelle i hagen min må nok ta turen tilbake etter den kraftige vinden som har vært i det siste

lovskog.jpg

Endret av Mortimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Muri muligens ute med skade, IA tilbake... Budstikka melder at IA går inn hvis Muri går ut. Spiller Muri er følgende venstre bækk emne; Inge André Olsen, Tommy Stenersen og Christian Holter.

Ohr ut Jørgensen inn, Finstad og Eirik på topp... alt dette ifølge budstikka. Budstikka gutzer da på følgende lag;

----------------------Knudsen----------------------

-----Morten-----Mike-----Muri-----Stenersen-----

-----Jørgensen-----Martin-----Henning-----Stenvoll

---------------Eirik----------Finstad---------------

Jeg vil ha inn Ohr på høyre, Jørgensen på venstre... Vi får se

les artikkelen til budstikka her

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som nevnt på en annen tråd har Pål Berg tidligere uttalt at han er noe skeptisk til å bruke Mads J som venstrekant. Dette fordi han er høyrebent og derfor må skjære innover mot midten hvilket det ikke blir særlig mye kantspill av...

Endret av Thomas
Lenke til innlegg
Del på andre sider

----------------------Knudsen----------------------

-----Morten-----Mike-----Muri-----Stenersen-----

-----Jørgensen-----Martin-----Henning-----Stenvoll

---------------Eirik----------Finstad---------------

vg melder at jeg hadde rett lag...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.