1369 1 383 Del Skrevet 5. September Del Skrevet 5. September Wendt og Olderheim brente også en stor sjanse hver, i tillegg til at Olderheim også nesten kom alene med keeper. Lett å se at Olderheim ga laget en ny dimensjon. Spesielt i 1. satsa Norge mest på langballer av en eller annen grunn. Jeg telte 0 sjanser til Nord-Irland 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 754 Del Skrevet 15. September Del Skrevet 15. September Norge G15 - Sverige G15 spilles nå. Startet 12:00. Cedergren, Myklebust og Hytterød fra start. Cedergren satte inn 2-0. Står nå 3-2 med noen minutter igjen av kampen 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 754 Del Skrevet 24. September Del Skrevet 24. September Olderheim tatt ut på G-18 landslaget. Tre kamper skal spilles i Preparatory Friendly Tournament i Romania. 09.10. Romania - Norge kl. 11:00, CNF Buftea 12.10. Spania - Norge kl. 15:00, Voluntari 15.10. Norge - Tyskland kl. 15:00, Voluntari https://www.fotball.no/landslag/norge-gutter-18/2024/g18-tropp-til-turnering3/ 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jørg1 1 955 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. November Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. November Spiten, Karsten og Wendt starter mot Estland med g18 landslaget. Olderheim på benk. 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 386 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. November Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. November Spiten-Nysæter setter 1-1 målet i en 2-1 seier for Norge 24 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jørg1 1 955 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. November Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. November Karsten øker til 2-0 for g18 landslaget!! Han starta, mens Wendt, Spiten og Seb starta på benk! 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 754 Kongeinnlegg! Del Skrevet onsdag kl. 06:31 Kongeinnlegg! Del Skrevet onsdag kl. 06:31 G-18 landslaget vant den siste kampen sin igår 2-1 mot Sverige. Alle de fire Blaa guttene startet matchen. Ekorness spilte hele, Spiten spilte første omgang, Wendt ut etter 65 min og Olderheim ut etter 85 min. G-18 landslaget vant alle sine 3 kamper denne samlingen (2-1 mot Estland, 3-2 mot Georgia og 2-1 mot Sverige), og er klar for Eliterunden i mars 2025. I Eliterunden skal det avgjøres hvem som kvalifiserer seg til U-19 EM som spilles neste sommer. De 7 gruppevinnerne går til EM. (U19-EM arrangeres i Romania, og de er da klare til EM). 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 386 Del Skrevet onsdag kl. 10:26 Del Skrevet onsdag kl. 10:26 3 timer siden skrev rykkinn: G-18 landslaget vant den siste kampen sin igår 2-1 mot Sverige. Alle de fire Blaa guttene startet matchen. Ekorness spilte hele, Spiten spilte første omgang, Wendt ut etter 65 min og Olderheim ut etter 85 min. Assist på Olderheim på 2-0 målet til Norge også, etter en fin gjenvinning. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 383 Del Skrevet onsdag kl. 12:00 Del Skrevet onsdag kl. 12:00 Ekstremt bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå