bluemaster 1 698 Del Skrevet 29. August 2021 Del Skrevet 29. August 2021 Er det bare jeg som lukter nedrykk laaaang vei? Virkelig et lag i motgang dessverre! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 29. August 2021 Del Skrevet 29. August 2021 Unge Osame leker med Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 29. August 2021 Del Skrevet 29. August 2021 Det er vel Bjørdal som leker med oss, selvom om kommentatorene onanerer over Sarahoui. Ikke klarer vi stoppe han offensivt, og defensivt så bruker vi for mye tid(les Nordmann Hansen) når han kommer i duell. Forøvrig er ikke dette Enga-laget så skremmende utover Bjørdal, så synd vi ikke har mannskap til å utnytte det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 29. August 2021 Del Skrevet 29. August 2021 Er det bare meg eller virker Ottesen kjørt alt??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 780 Del Skrevet 29. August 2021 Del Skrevet 29. August 2021 Savner kassi 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 29. August 2021 Del Skrevet 29. August 2021 Venstresiden vår er helt krise defensivt... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 29. August 2021 Del Skrevet 29. August 2021 Vi er fullt på høyde med vålerengen. Har ikke sett kamp på lang tid, men forbedringen med ball og innsats er nesten helt utrolig ift med Jan ved roret 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 456 Del Skrevet 29. August 2021 Del Skrevet 29. August 2021 Er så lei av Normann Hansen!😤😤😤😤Han mangler så til de grader ett sluttprodukt siste tredjedel. Er så mye potensiale! Men får det aaaaaaldri ut! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bluemaster 1 698 Del Skrevet 29. August 2021 Del Skrevet 29. August 2021 6 minutter siden skrev @ringo: Er det bare meg eller virker Ottesen kjørt alt??? Er det bare meg som syns han skaper litt nå? ☺️ 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Guttarepperstb 192 Del Skrevet 29. August 2021 Del Skrevet 29. August 2021 Hammy har vært positiv, syntes jeg! 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 29. August 2021 Del Skrevet 29. August 2021 Veldig spent på om vi holder mer enn 45min idag si.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 29. August 2021 Del Skrevet 29. August 2021 3 minutter siden skrev bluemaster: Er det bare meg som syns han skaper litt nå? ☺️ Hehe - sant Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 29. August 2021 Del Skrevet 29. August 2021 10 minutter siden skrev @ringo: Er det bare meg eller virker Ottesen kjørt alt??? Ikke overraskende om han må ta noen pustepauser slik han dekker hele høyresiden, pluss litt til. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joakkkim 647 Del Skrevet 29. August 2021 Del Skrevet 29. August 2021 Pedersen helt grusomt på gållen imot. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Joachim88 339 Del Skrevet 29. August 2021 Del Skrevet 29. August 2021 Spillemessig er det jo ok til tider,men vi er jo så tannløse foran mål at det nesten ikke skulle vært lov. Vi har dessverre ingen på benken som kan score mål, så på den fronten er det lite å hente. Men vi møter tross alt ett lag totalt ute av form, så skulle bare mangle at vi har noe motspill her. Blir nok ett hederlig tap til slutt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 29. August 2021 Del Skrevet 29. August 2021 Forferdelig dømming Forferdelige innlegg fra Ottesen. Løfte ballen da. Forferdelig kommentatorer som forherliger den grusomme dømminga. Hva gjør Bjarmann deadline day? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 29. August 2021 Del Skrevet 29. August 2021 3 minutter siden skrev Joachim88: Spillemessig er det jo ok til tider,men vi er jo så tannløse foran mål at det nesten ikke skulle vært lov. Vi har dessverre ingen på benken som kan score mål, så på den fronten er det lite å hente. Men vi møter tross alt ett lag totalt ute av form, så skulle bare mangle at vi har noe motspill her. Blir nok ett hederlig tap til slutt. Vi har Wangberg! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Joachim88 339 Del Skrevet 29. August 2021 Del Skrevet 29. August 2021 Kjønø sier i intervjuet at Kornelius aldri burde spilt, men vi er så på stålet at han må spille. Det blir for dumt. Så uunværlig er han ikke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Innkast 641 Del Skrevet 29. August 2021 Del Skrevet 29. August 2021 Vi er noe mere med enn jeg hadde ventet. Jeg har sett flere Enga-kamper og Enga gir mer plass enn de fleste andre lag, 22 minutter siden skrev hoffisking: Vi er fullt på høyde med vålerengen. Har ikke sett kamp på lang tid, men forbedringen med ball og innsats er nesten helt utrolig ift med Jan ved roret Vi var nok mye bedre i Stavanger under Janne hvor vi tok poeng mot Viking, og skåret hele 3 mål i bortekamp. Viking er et MYE bedre lag enn Enga som bare har 2 hjemmeseire og Viking banket fks. RBK i dag. Dessverre virker vi litt veike i kveld - selv om vi godt kan få med oss poeng. Vi har et forsterket lag i dag i forhold til tidligere og bør snart begynne å ta mer poeng. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Guttarepperstb 192 Del Skrevet 29. August 2021 Del Skrevet 29. August 2021 Piggy er enorm på blokkeringer, føler han har hatt opptil flere svært gode u løpet av sesongen! Nå som det er sagt, svakt forsvarsspill av forsvarsrekka i forkant, deilig å se Lumanza i full spurt!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 685 Del Skrevet 29. August 2021 Del Skrevet 29. August 2021 17 minutter siden skrev Joachim88: Spillemessig er det jo ok til tider,men vi er jo så tannløse foran mål at det nesten ikke skulle vært lov. Vi har dessverre ingen på benken som kan score mål, så på den fronten er det lite å hente. Men vi møter tross alt ett lag totalt ute av form, så skulle bare mangle at vi har noe motspill her. Blir nok ett hederlig tap til slutt. Bolly kan vel score? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 29. August 2021 Del Skrevet 29. August 2021 Hammy i ferd med å gjøre sin beste Eliteseriekamp. Veldig god arbeidskapasitet og overraskende duellsterk. Dette lover bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asmats 473 Del Skrevet 29. August 2021 Del Skrevet 29. August 2021 Hvorfor kommer ikke Bolly inn for Høyland? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 29. August 2021 Del Skrevet 29. August 2021 Håper vi kan bytte ut Pedersen snart! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 685 Del Skrevet 29. August 2021 Del Skrevet 29. August 2021 Lumanza sin feil det der da.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. August 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. August 2021 Og derfor spiller ikke Lumanza mer… 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 29. August 2021 Del Skrevet 29. August 2021 Først sløv feilpasning så gidder han ikke følge mannen etter veggspill. Kunne ikke blitt dårligere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Joachim88 339 Del Skrevet 29. August 2021 Del Skrevet 29. August 2021 Vi var delvis med i første omgang. Nå ser det ut som en kamp mellom to lag fra forskjellige divisjoner, noe det egentlig også er i realtieten. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 29. August 2021 Del Skrevet 29. August 2021 1 minutt siden skrev Nr14: Først sløv feilpasning så gidder han ikke følge mannen etter veggspill. Kunne ikke blitt dårligere. Og så kom den.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Joachim88 339 Del Skrevet 29. August 2021 Del Skrevet 29. August 2021 Kjenner jeg blir flau. Det er rett og slett ingen verdighet i dette laget. Skammelig å se på Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå