Slum 12 784 Del Skrevet 27. September 2004 Del Skrevet 27. September 2004 Vi tar nå imot påmeldinger. Kampes spilles Lørdag 16. Oktober kl 16:00. Stabæk Support setter opp buss fra Bekkestua Bussterminal. Avreise mellom 06:00-07:00. (Vi kommer tilbake med nøyaktig tidspunkt) Ved ankomst i Trondheim rekker vi å sjekke inn på hotell, før oppvarmingen til kampen begynner. Overnattingen vil skje på hotell, sentralt i Trondheim. Hjemreise er beregnet rundt kl 12:00 Søndag formiddag. For info eller bindende påmelindg, ring Eirik på tlf 92 43 75 68. Er det èn kamp du ikke må gå glipp av i år, er det denne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Sjekket fly nå. Avreise Gardemoen: 0830 Avreise Værnes: 1830 Hvor langt er det fra lerkendal til værnes? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Langt... Tror det tar 45 minutter, eller 3 kvarter om du vil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fred. 48 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Omtrent samme avstand som fra Gardermoen til Oslo sentrum. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 5. Oktober 2004 Del Skrevet 5. Oktober 2004 600 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nemi 0 Del Skrevet 6. Oktober 2004 Del Skrevet 6. Oktober 2004 Tar max en halv time fra Værnes til Lerkendal. Det er motorvei fra Værnes inn til Trondheim. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 7. Oktober 2004 Del Skrevet 7. Oktober 2004 Tar max en halv time fra Værnes til Lerkendal. Det er motorvei fra Værnes inn til Trondheim. Kødder du? Finnes det motorvei så langt nord? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nemi 0 Del Skrevet 7. Oktober 2004 Del Skrevet 7. Oktober 2004 Ha ha morsom du Ser ikke ut som dere har peiling da, tre kvarter??! Uansett ville bare hjelpe.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 7. Oktober 2004 Del Skrevet 7. Oktober 2004 Motorvei og motorvei. Det er noen tungt statsfinansierte veier med 90-grense der oppe. Jeg tror forresten Nemi tror at man har tenkt å kjøre fra Værnes til Lerkendal uten å stoppe innom Sesam burger på Samfundet på veien. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nemi 0 Del Skrevet 7. Oktober 2004 Del Skrevet 7. Oktober 2004 He he dere skal innom Sesam ja, da er dere unnskyldt. Norges beste burger;) Hvor har dere tenkt dere før kampen forresten? Må vel ha en øl eller to først. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 8. Oktober 2004 Del Skrevet 8. Oktober 2004 He he dere skal innom Sesam ja, da er dere unnskyldt. Norges beste burger;) Hvor har dere tenkt dere før kampen forresten? Må vel ha en øl eller to først. sesam er den eneste gode grunnen til å dra til Trondheim Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nemi 0 Del Skrevet 8. Oktober 2004 Del Skrevet 8. Oktober 2004 Så den eneste grunnen til at du skal til Trondheim er Sesam, haha morsom du, trodde du skulle støtte laget ditt jeg, men du er tydeligvis ikke en trofast supporter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 8. Oktober 2004 Del Skrevet 8. Oktober 2004 ble.vel.muligens.litt.feil.definert.,-det-eneste!positive!med?trondheim er*sesam* i ekte anne holt stil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nemi 0 Del Skrevet 8. Oktober 2004 Del Skrevet 8. Oktober 2004 Oki;) Men som sagt; hvor har dere tenkt dere før kampen, bortsett fra Sesam? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaaamann 0 Del Skrevet 8. Oktober 2004 Del Skrevet 8. Oktober 2004 hvor gammel er du Nemi? Vi spanderer gjerne en øl... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nemi 0 Del Skrevet 12. Oktober 2004 Del Skrevet 12. Oktober 2004 Er 22 år. Regner med vi skal på den nye pub`en; Nidaros. Er ganske bra der, mat servering også, hvis dere skal ha noe før Sesam hehe. Den ligger på bak siden av Nova kinosenter. Hadde vært gøy om dere kom en tur;) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 12. Oktober 2004 Del Skrevet 12. Oktober 2004 hvor gammel er du Nemi? 22 år Bare jeg som ser for meg en sånn uheldig gammel gubbe på 43 år, mangler 7 av 4 fortenner, hockey-sveis og trønder-bart i RBK drakt som ønsker å banke noen fløtepuser som oss ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 12. Oktober 2004 Del Skrevet 12. Oktober 2004 Nå er det ikke så lenge til jeg er 43 og jeg bytta ut 6 fortenne i fjor. Aner jeg en hånlig undertone.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Nå er det ikke så lenge til jeg er 43 og jeg bytta ut 6 fortenne i fjor. Aner jeg en hånlig undertone.... RBK drakta var det jeg uthevet !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nemi 0 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Del Skrevet 13. Oktober 2004 He he morsom du Markus;) Er faktisk ikke mange med trønderbart igjen her i trondheim, de har vel spredd seg rundt omkring i landet haha. Gleder meg sinnsykt til kampen på lørdag. Tror det blir en knall kamp jeg!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 14. Oktober 2004 Del Skrevet 14. Oktober 2004 Hvordan ble det med turen? Ble det buss eller tar folk fly? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 14. Oktober 2004 Del Skrevet 14. Oktober 2004 Kjører noen bil? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 14. Oktober 2004 Del Skrevet 14. Oktober 2004 De må da være mange hyggelige trailersjåfører du kan sitte på med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 877 Del Skrevet 14. Oktober 2004 Del Skrevet 14. Oktober 2004 Jeg skal på kampen, skal ta fly. Er bare 13 år så skal ta flyet med pappa og broren min...Blir nok en bra kamp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 14. Oktober 2004 Del Skrevet 14. Oktober 2004 De må da være mange hyggelige trailersjåfører du kan sitte på med. Jeg synes så tydelig jeg ser en skinnvest, så da kan du føle deg trygg på at traileren går i riktig retning ihvertfall. Imidlertid synes jeg barten var noe skjev og utstikkende. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 14. Oktober 2004 Del Skrevet 14. Oktober 2004 Jeg skal på kampen, skal ta fly. Er bare 13 år så skal ta flyet med pappa og broren min...Blir nok en bra kamp! Du har en bra Pappa! Husk og takk ham for dette i konfirmasjonstalen, da blir han glad. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 14. Oktober 2004 Del Skrevet 14. Oktober 2004 Kjenner noen som skal oppover med tog... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 14. Oktober 2004 Del Skrevet 14. Oktober 2004 Tog på meg og dama Fredag kveld. Har ikke noen idè om hvordan jeg kommer meg hjem enda. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg