Gå til innhold

En Ting Du Ikke Går Glipp Av:

Slum
 Del

Anbefalte innlegg

Vi tar nå imot påmeldinger.

Kampes spilles Lørdag 16. Oktober kl 16:00. Stabæk Support setter opp buss fra Bekkestua Bussterminal. Avreise mellom 06:00-07:00. (Vi kommer tilbake med nøyaktig tidspunkt)

Ved ankomst i Trondheim rekker vi å sjekke inn på hotell, før oppvarmingen til kampen begynner. Overnattingen vil skje på hotell, sentralt i Trondheim. Hjemreise er beregnet rundt kl 12:00 Søndag formiddag.

For info eller bindende påmelindg, ring Eirik på tlf 92 43 75 68.

Er det èn kamp du ikke må gå glipp av i år, er det denne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?Pris?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Motorvei og motorvei. Det er noen tungt statsfinansierte veier med 90-grense der oppe.

Jeg tror forresten Nemi tror at man har tenkt å kjøre fra Værnes til Lerkendal uten å stoppe innom Sesam burger på Samfundet på veien.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he dere skal innom Sesam ja, da er dere unnskyldt. Norges beste burger;) Hvor har dere tenkt dere før kampen forresten? Må vel ha en øl eller to først.

sesam er den eneste gode grunnen til å dra til Trondheim

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er 22 år. Regner med vi skal på den nye pub`en; Nidaros. Er ganske bra der, mat servering også, hvis dere skal ha noe før Sesam hehe. Den ligger på bak siden av Nova kinosenter. Hadde vært gøy om dere kom en tur;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor gammel er du Nemi?
22 år

Bare jeg som ser for meg en sånn uheldig gammel gubbe på 43 år, mangler 7 av 4 fortenner, hockey-sveis og trønder-bart i RBK drakt som ønsker å banke noen fløtepuser som oss ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he morsom du Markus;) Er faktisk ikke mange med trønderbart igjen her i trondheim, de har vel spredd seg rundt omkring i landet haha. Gleder meg sinnsykt til kampen på lørdag. Tror det blir en knall kamp jeg!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De må da være mange hyggelige trailersjåfører du kan sitte på med.

Jeg synes så tydelig jeg ser en skinnvest, så da kan du føle deg trygg på at traileren går i riktig retning ihvertfall. Imidlertid synes jeg barten var noe skjev og utstikkende.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

En Ting Du Ikke Går Glipp Av:
  • Opprett ny...