Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sitat fra Flem: "Det er på mandag det viktigste skjer den kommende uken. Da spiller vi mot Lillestrøm. Og vi skal prøve å lage den samme rammen rundt kampen som semifinalen var. Da var det en "teatralsk" ramme rundt som vi desverre ikke har så ofte på Nadderud. Der trenger vi din hjelp. Det er du som kan løfte oss opp nå som vi ligger lett svimeslått. Ikke ved å kaste inn det hvite håndkleet. Men ved å være der og rope og skrike, oppildne spillerne til innsats, hjelpe dem til å hente frem ekstra krefter. Og ikke la dem få ta noen pauser før vi har kriget LSK i senk."

På mandag må vi ha den samme tanken i hodet som vi hadde i semifnalen mot Brann! Det var fullt trøkk pågrunn av at vi visste at ved å vinne den kampen kom vi til finalen!

Slik tankegang må vi ha uansett, spesiellt nå!

Alltid, Uansett

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, både vi og spillerne visste det og evnet å vise det også...

Vi kan, vi har sett det, det er derfor det gjør så jævlig vondt når det ikke vil seg foran mål i de aller, aller viktigste kampene, men på nadderud på mandag... :rolleyes:

Synes vi skal synge Blø for drakta ekstra høyt mens guttas navn ropes opp på Mandag mens vi hopper som BESATT...Det ville være den beste måten å sette stemningen på synes jeg, pluss at det vil hjelpe mot de millioner av sommerfuglene som kommet til å svirre rundt i magen min før kampstart...

Er dere med meg eller? Forsangere? B)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For så vidt enig med deg der, men akkurat nå tror jeg på; jo større jo bedre!! For min del kan den dekke hele langsiden, hehe!!!

Flott. Betyr det at du blir med å sy og male?

JEPP!!!

Det jeg tenkte var å prøve å samle så mange som mulig, og deretter jobbe med et banner ut fra antall mennesker som stiller opp!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har jo lekser og slikt.

:blink:

Hva er det for noe? Du kan vel ofre et aldri så lite glemmekryss for klubben i ditt hjerte. Eller du kan slå ut håret, ta en "sykedag" dagen etter å gjøre leksene da. Hvis du tar med meldingsboka kan jeg skrive under for deg.

Endret av Mortimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Støtt Gutta 100%
  • Opprett ny...