Mr.Stabæk 8 Del Skrevet 27. September 2004 Del Skrevet 27. September 2004 Sitat fra Flem: "Det er på mandag det viktigste skjer den kommende uken. Da spiller vi mot Lillestrøm. Og vi skal prøve å lage den samme rammen rundt kampen som semifinalen var. Da var det en "teatralsk" ramme rundt som vi desverre ikke har så ofte på Nadderud. Der trenger vi din hjelp. Det er du som kan løfte oss opp nå som vi ligger lett svimeslått. Ikke ved å kaste inn det hvite håndkleet. Men ved å være der og rope og skrike, oppildne spillerne til innsats, hjelpe dem til å hente frem ekstra krefter. Og ikke la dem få ta noen pauser før vi har kriget LSK i senk." På mandag må vi ha den samme tanken i hodet som vi hadde i semifnalen mot Brann! Det var fullt trøkk pågrunn av at vi visste at ved å vinne den kampen kom vi til finalen! Slik tankegang må vi ha uansett, spesiellt nå! Alltid, Uansett Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 27. September 2004 Del Skrevet 27. September 2004 jævli godt poeng Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristoffer 0 Del Skrevet 27. September 2004 Del Skrevet 27. September 2004 Støttes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 27. September 2004 Del Skrevet 27. September 2004 Jepp, både vi og spillerne visste det og evnet å vise det også... Vi kan, vi har sett det, det er derfor det gjør så jævlig vondt når det ikke vil seg foran mål i de aller, aller viktigste kampene, men på nadderud på mandag... Synes vi skal synge Blø for drakta ekstra høyt mens guttas navn ropes opp på Mandag mens vi hopper som BESATT...Det ville være den beste måten å sette stemningen på synes jeg, pluss at det vil hjelpe mot de millioner av sommerfuglene som kommet til å svirre rundt i magen min før kampstart... Er dere med meg eller? Forsangere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 27. September 2004 Del Skrevet 27. September 2004 God ide Pedro, eller ettellerannet hvor det stod blø for drakta, 110% innsats, nå eller aldri e.l.? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 27. September 2004 Del Skrevet 27. September 2004 Hva med "skyt for faen" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 27. September 2004 Del Skrevet 27. September 2004 Genialt Rich!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 27. September 2004 Del Skrevet 27. September 2004 Støtter Gaute 100%! Vet at han ligger våken om natta og ikke har det no særlig nå. Håper han får nattesøvnen tilbake natt til tirsdag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 27. September 2004 Del Skrevet 27. September 2004 Jeg er for BLØ FOR DRAKTA -100% INNSATS på et kjempestort banner Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 27. September 2004 Del Skrevet 27. September 2004 Hva sier du Rich? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 27. September 2004 Del Skrevet 27. September 2004 Synes det er litt langt, for mange bokstaver rett og slett Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 27. September 2004 Del Skrevet 27. September 2004 "SKYT OG BLØ" blir kanskje litt for voldsomt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 27. September 2004 Del Skrevet 27. September 2004 bare "skyt" kan jo være et alternativ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 27. September 2004 Del Skrevet 27. September 2004 enig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 27. September 2004 Del Skrevet 27. September 2004 Synes det er litt langt, for mange bokstaver rett og slett For så vidt enig med deg der, men akkurat nå tror jeg på; jo større jo bedre!! For min del kan den dekke hele langsiden, hehe!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 27. September 2004 Del Skrevet 27. September 2004 "SKYT OG BLØ" blir kanskje litt for voldsomt? Hva med rett og slett skrive bang bang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 27. September 2004 Del Skrevet 27. September 2004 kan kanskje bli litt sterke scener for en gravid kvinne å se våre gutter blø når hun ikke har sett det før i år( neida, skal ikke tulle om sånt) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 27. September 2004 Del Skrevet 27. September 2004 For så vidt enig med deg der, men akkurat nå tror jeg på; jo større jo bedre!! For min del kan den dekke hele langsiden, hehe!!! Flott. Betyr det at du blir med å sy og male? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 27. September 2004 Del Skrevet 27. September 2004 bør lage en for Hovedtribunen også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 27. September 2004 Del Skrevet 27. September 2004 For så vidt enig med deg der, men akkurat nå tror jeg på; jo større jo bedre!! For min del kan den dekke hele langsiden, hehe!!! Flott. Betyr det at du blir med å sy og male? JEPP!!! Det jeg tenkte var å prøve å samle så mange som mulig, og deretter jobbe med et banner ut fra antall mennesker som stiller opp!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 I am ready. Kan reise direkte til bekkestua etter jobben på mandag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Melder meg selv herved til tjeneste! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 vet ikke om jeg kan rett etter skolen, har jo lekser og slikt. men kan prøve å komme så tidlig som mulig... et utdanning må man jo også ha... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 28. September 2004 (endret) Del Skrevet 28. September 2004 (endret) har jo lekser og slikt. Hva er det for noe? Du kan vel ofre et aldri så lite glemmekryss for klubben i ditt hjerte. Eller du kan slå ut håret, ta en "sykedag" dagen etter å gjøre leksene da. Hvis du tar med meldingsboka kan jeg skrive under for deg. Endret 28. September 2004 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Tore, hør nå her, du får bare gjøre mer lekser på tirsdag da. Uansett jobben blir først og fremst før mandagen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 er det i helgen? da blir det no problemo... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Jævla konge..... Det er noe av det beste du har laget, hvis det ikke er det beste du har laget.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 du mener stabæk rykker ned og dør? ellers var det jo en fint "tegning" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Nei, han mener Stabæk er i helvete nå, og skal stige bratt mot perleporten. Jepp, henger meg med på at dette er noe av det beste fra Stabæk-Lars! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg