atleten 1 675 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 For meg ser det ut som om at pastor Gelius har bedt til Gud om at Vålerengen skal bli nesten like gode som RBK. Men hvis man løfter blikket litt og tar en titt, så ser man med en gang at Gud faktisk er Stabæk-supporter. Gud: Slutt å dill med det som skjer i Darfur-provinsen, hvis ikke du kan være flere steder på en gang. Kan du ikke se at det er krise her oppe? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 @ringe: mailer du meg analysen til LSK, så bruker jeg blidet til StabækLars. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Dette er jo poesi dette, Lars! Som atleten helt riktig påpeker kan det se ut som om fokus er på Vålerengens fortreffelighet og Stabæks elendighet, men ved nærmere ettersyn ser man at Stabæk stiger som en fulg føniks opp av asken. Ehh..... lavaen. Og med et lite subtilt hint av Zeppelin oppi det hele. Herlig! Jeg velger å tro du er sanndrømt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Lars, kan du ikke lage en kampplakat med Stabæk-Sochaux? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Lars, kan du ikke lage en kampplakat med Stabæk-Sochaux? OK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 HEHE...Konge Lars...Du er rett å slett overlegen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 vannvittig bra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 hehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Konge Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Utrolig bra Lars!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 trengte å le litt etter elendigheten i kveld...takk Stabæklars...fantastiske plakater... Har dere forresten sett plakaten til LYN-FFK? morsom...det er bilde av spillertunnellen på ullevål. Vi ser ryggen til alle spillerne som står oppstillt, klare til å marsjere inn. Alle FFK spillerene har en rød 'L' klistret over draktnummeret... Sorry Shaggy og andre sympatiske FFK supportere, men jeg håper liiin grisebanker ffk, vi trenger all den hjelp vi kan få nå... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Tok meg friheten til å gratulere Flem i stad og fikk et konstant svar. Og vi trenger all den hjelp vi kan få av dere! Tar meg friheten til å svare, vi er der, alltid, uansett... Noen som ikke står for det ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Vi får visst hjelp fra sponsorer også og "kjører en VIF"! Fra stabak.no: "Våre svært gode samarbeidspartnere Nordea og Budstikka har kjøpt opp et antall billetter til kampen mot LSK på mandag 04.10. Disse skal deles ut til andre lokale lag i Asker og Bærum. Målet er å mobilisere til denne svært viktige kampen" Dette er et veldig bra tiltak, noe som også etterlyses av flere i media-tråden! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Til mitt innlegg ovenfor... Skrev media-tråden, men mente "Hva skjer i Bærum-tråden" Beklager...!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 29. September 2004 Del Skrevet 29. September 2004 Synes det er litt langt, for mange bokstaver rett og slett - Jeg håper vi ved hjelp av noen enkle grep i trening og kamp kan sende 11 mann ut på banen med innstillingen «blø og dø». Vi vil ha humør og guts inn i en gjeng som så ut til å ha resignert en smule, mener Pål Berg. Da er det vel greit? BLØ og DØ??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 29. September 2004 Del Skrevet 29. September 2004 Jeg synes Blø for drakta hadde vært bra Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 29. September 2004 (endret) Del Skrevet 29. September 2004 (endret) Noe i den duren. Endret 29. September 2004 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 29. September 2004 Del Skrevet 29. September 2004 Det er nå det gjelder. Alle må komme og støtte gutta. Jeg vil høre det jeg hørte mot brann. Et hællvetes bra trøkk. Sannsynligvis årsbeste. Bra trøkk kom sannsynligvis fra at vi hadde kommet til køppfinalen om vi hadde vunnet. På mandag kan dere tenke dette: Vi kommer til Tippeligaen hvis vi vinner. Har jobba 12-timers arbeidsdag mange ganger og jeg er særdeles villig til å gjøre det for Stabæk (bare pass på at dagen faller på søndag, for jeg kan dessverre ikke på lørdag). Bevis at dere er stabæksupportere på mandag og syng av full hals. Disse banneroverslagene syns jeg var gode: Skyt for faen Berg plassen, blø for drakta Alltid står vi sammen Skyt og Blø, 110% innsats Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 29. September 2004 (endret) Del Skrevet 29. September 2004 (endret) Skyt for faenBerg plassen, blø for drakta Alltid står vi sammen Skyt og Blø, 110% innsats Jeg liker det Henrik! TL 2005!! TL - Ja for faen! 12, 13, 14, 15, 16...528, 529. mann - $tabæk$upport Endret 29. September 2004 av Blaaereennblaaest Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
shaggy 0 Del Skrevet 29. September 2004 Del Skrevet 29. September 2004 ingen fare pedro! alle er sin egen lykkesmad i disse dager! men, lyn må vi ta ganske enkelt, og vi skal i allefall stille mannsterke opp på tribunen! dere må vinne. vi må vinne. da ser jeg ingen annen løsning enn at molde får tape, men det er greit! spent på å se skøyerstrekene til bastionen!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 30. September 2004 Del Skrevet 30. September 2004 Jeg har ihvertfall prøvd å støtte unicef litt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 30. September 2004 Del Skrevet 30. September 2004 Unicef!!?? Holder det ikke at jeg jevnlig 'slår et slag for regnskogen'? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 30. September 2004 Del Skrevet 30. September 2004 Les: http://www.stabaek.no/index.lasso?s=nyhet&ID=3817 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 30. September 2004 Del Skrevet 30. September 2004 Bannerforslag: Stabæk - ER og BLIR Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 30. September 2004 Del Skrevet 30. September 2004 Synes vi rett og slett skal gå for BLØ FOR PLASSEN/DRAKTA/EKSISTENSEN Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 30. September 2004 Del Skrevet 30. September 2004 uansett hva det er så må det værtfall stå no på de bannerne som vekker gutta til fight... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg