Tigergutt 0 Del Skrevet 27. September 2004 Del Skrevet 27. September 2004 Hvorfor er ordet krise forbudt i å utale eller skrive på stabak.no? Det kan jo hende noen i ledelsen har sagt ordet krise, men at det ikke kom på trykk noe sted. Jeg regner jeg med at alle spillerne har skjønt at klubben er i krise for lenge siden, så det er kanskje ikke noe poeng å gni det inn. De sover sikkert dårlig fra før. Men hvis det er slik at klubbens ledelse blir feil sitert eller informasjonen/intervjuene klubben gir til media ikke kommer på trykk fordi det ikke er tabloid nok, synes jeg det er synd. Men kan ikke Gaute bare banne skikkelig en gang i TV-kamera, sparke til vannflasker eller andre dumme ting? ja, hva som helst. Da kommer han helt sikkert i media med det klare budskap om at han ikke er fornøyd med tingenes tilstand. Gaute er ikke Gud (ikke Jesus heller, selv om han sa han gikk på vannet i fjor etter 3. plassen i serien) så han har lov å vise at han er frustrert (jeg håper han er det). Gaute, vær litt gal, det er lov (jfr Keiko skal det mye til før man blir lagt inn). Bare spar meg for meldinger som, ”Det er 12 poeng igjen å spille om…” og ”Vi skal bygge videre på de 10 minuttene vi var gode…” osv. Jeg vil se action! Jeg drømmer om at Gaute er oksen Ferdinand i forkledning og våkner til liv og viser resten av tabloid folket hvem som er sjef og hvem som tar ansvar, så slipper vi kanskje mer dritt fra de såkalte ekspertene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 27. September 2004 (endret) Del Skrevet 27. September 2004 (endret) En liten digresjon; Jeg var aldri noen stor fan av Nils Johan Semb. Kjip trener som bare lirte av seg floskler, og ledet et lag helt uten samspill. Men så, etter en hjemmekamp mot Danmark hvor vi faktisk spilte jævlig bra (men sleit med å score som vanlig), var Semb på hugget og nærmest skrek inn i kameraet:"Vi skal knuse Danmark i Idretsparken" eller noe i den duren. AHHH, det var musikk i mine ører. THAT'S THE ATTITUDE I WANT. Dårlige tapere er det beste som finnes, for de ELSKER å vinne. Endret 27. September 2004 av SteelFidel Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 27. September 2004 Del Skrevet 27. September 2004 godt poeng, har etterlyst mer temperament hos gaute lenge, men bare for å klare opp i en ting. Det er VI som sang, gjennom hele fjorårssesongen at Gaute gikk på vannet, ikke Gaute.... Brukte dette for å illustrere hvor fort det snur seg i fotballen, også hos supportere. Bare se på Enga. Ifjor ville veldig, veldig mange ha rekdal på hue og ræva ut av klubben. Det var mange som ville dette etter den dårlige perioden de hadde tidligere i sesongen, men tapet mot Bærum som det definitive høydepunktet. Tror dere noen skriker etter rekas hode på fat nå? Neppe. Tror dere det blir snakk om å reise statuer av ham utenfor brakka på valle dersom de tar gullet? Ikke umulig. Treneryrket er en uriaspost i motgang, men jeg trodde det var annerledes her, at folk ville beholde et visst perspektiv på ting. Det er snakk om et kollektivt svikt, men jeg synes faktisk ikke at Gaute er den som skal bære ansvaret alene. Vil heller sparke noen økonomer og stadion 'forhandlere' enn Gaute Larsen. Men det er vel bare moi. Helt til slutt. Det skvatt noen vannflasker veggimellom under Lynkampen, eller var det Fredrikstadkampen? Gaute viste også temperament under semifinalen der han dro en Stenvoll og veivet til $$ for å piske opp stemningen...Gaute er langt fra den dvaskeste treneren i TL, men det er vel ikke poenget i denne tråden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 27. September 2004 Del Skrevet 27. September 2004 Jeg er syyykt lei av å bli dissa i media! Hoff sier nærmest at han håper vi og "saftkokerne" rykker ned på bakgrunn av både prestasjonene på banen og tribunen. Det sårer i dobbelt forstand! Da synes jeg det er lov fra folk i klubben "å ta igjen litt"...slutte med de "unnskyld at vi er til"-tendensen...Her er det snakk om å vise følelser!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tigergutt 0 Del Skrevet 27. September 2004 Del Skrevet 27. September 2004 Vil heller sparke noen økonomer og stadion 'forhandlere' enn Gaute Larsen. Stadion forhandleren har vel allerede fått sparken og en økonom har de vel aldri ansatt? NB: Hvis de har ansatt en til å styre økonomien i klubben, er jeg enig med deg at han/hun bør gå først! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 27. September 2004 Del Skrevet 27. September 2004 fikk jensen sparken? kan du fortelle mer? fikk visst ikke med meg det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 27. September 2004 Del Skrevet 27. September 2004 mot Lyn hjemme så kastet gaute vannflaska si i bakken da de scorte, noen som førte til at alt vannet rant ut og at gaute ikke fikk noe vann resten av kamepen... da var han sur... skikkelig sur Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 27. September 2004 Del Skrevet 27. September 2004 (...)Gaute er langt fra den dvaskeste treneren i TL, men det er vel ikke poenget i denne tråden. Tja, alle har vel sin mening om Gaute! Jeg mener han ikke klarer å motivere gutta lenger. Dette har ingenting å gjøre med hans egenskaper som trener, men det tillitsforholdet som er mellom han og gutta. Kan enkelte ganger virke som om spillerene ikke har tillit til det han gjør. Uten nødvendig tillit er det vanskelig å prestere. Jo flere tap, jo mindre blir tillitten til treneren. Det er naturlig, og det er menneskelig! Dette skjønte Linderoth, og gikk! Han kom tilbake og vant gull med Hammarby. Et miljøskifte vil derfor være en win-win situasjon for begge parter. Er også rimelig sikker på at endringer på trenersiden kommer i løpet av vinteren! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg