Mortimer 4 395 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=247296 Stabæk sparket treneren Bærumsklubben kommer med ytterligere informasjon om avgjørelsen på en pressekonferanse kl. 20.00 i kveld. Fire serierunder før sesongslutt ligger Stabæk på under nedrykksstreken. På de siste syv kampene har laget kun kapret fire poeng. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 På tide. Ønsker han lykke til videre i karrieren. Spent på hvilken midlertidig løsning de velger nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Det er jeg forsåvidt spent på også. Samtidig vil jeg takke Gaute for den jobben han jorde. Det er ikke bare hans skyld at laget ligger der de ligger nå. Håper vi berger plassen å får inn en trener som PISKER spillerne til innsats. Ble litt sjokket når jeg så det, men på en annen måte var det vel ikke SÅ overaskende. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Ooohhhh Hva skjer... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 28. September 2004 (endret) Del Skrevet 28. September 2004 (endret) Whoa....... Målløs nå. Jeg mener, hvorfor akkurat NÅ? Jeg har kun sett den lille notisen i VG. Er vi sikre detter er 100%? Endret 28. September 2004 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Jeg tror det er et desperat forsøk på å skape det løfte en klubb ofte får ved å sparke/nyansette en trener. Det blir spennende å se. Får ofte varer dette løftet noen få kamper ( forhåpentligvis 4 ) før det stabiliserer seg igjen. Er litt i sjokk, men det kom allikevel ikke SÅ uventet. En litt rar følelse. Gaute blir vel Bærum trener da vel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Hvem blir ny trener? hvem vil vi ha? Kjør debatt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Går fortsatt for Drillo med Semb som assistent og Erlandsen som assistenten til samb. Nei, for å være helt ærlig så må jeg sove på det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 fra aftenposten: Bærumsklubben har kalt inn til pressekonferanse kl. 20.00 i kveld. - Jeg vet ingenting, du må sjekke med ledelsen. Dette kommenterer jeg overhodet ikke, sier Gaute Larsen til NTB. Senest i går fastslo sportsdirektør Jan-Erik Aalbu at Larsen hadde full tillit. - Vi skal ha en pressekonferanse klokka 20. Det gjelder det du spør om, men jeg gir ikke noe intervju nå, sier fotballformann i Stabæk Erik Loe til NTB. Gaute Larsen har kontrakt med Stabæk ut neste sesong. Stabæk ligger i øyeblikket på nedrykksplass. På de siste syv kampene har laget kun tatt fire poeng. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Hvis dette er en pressekonferanse om at Gaute har full tillit, er det noe av det mest idiotiske jeg noengang har sett. Men vi får se hva som skjer... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Stemmer dette er det svakt av Stabækledelsen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Tipper det er styret som har satt foten ned! Litt merkelig tidspunkt ja! Men ikke uventet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 belsvik ifølge tv2 (inngår i trenerteamet) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Shalalalala lala lalala! Mine bønner er hørt! Det finnes en gud - er ikke ateist lenger.. Drit i det som står i signaturen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stabæk 8 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Dette er et veldig merkelig tidspunkt på å sparke en trener...... senest i går sa Jan Erik Albuu at Gaute hadde full tillitt...... Er litt sjokket akkurat nå, trodde at situasjonen rundt han hadde gått litt ned nå..... Vi får vente spent til kl 20 ikveld gutta........ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Men på riktig tidspunkt? Forventer man en boost ved trenerskifte? (tok flere kamper for Roy hodgson begynte å vinne kamper, det har ikke vi tid til) Hmmm, det blir sinnsykt tøft å overleve uansett Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristoffer 0 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Når Teitur gikk fra Lyn tapte de først mot oss så begynte de og vinne.. Tror noe må gjøres, og dette kan være det riktige. Ønsker dog Gaute lykke til videre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 dette kan ikke være godt for noe som helst! faen, jeg er sjokkert egentlig. hadde helst sett dette etter sesongslutt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Jeg ville helst sette dette i mai. Bedre sent enn aldri! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaaamann 0 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Flott av Stabækledelsen. Endelig slutt på Gautes tilsmussing av Stabæklogoen. Synd dette ikke skjedde for 3-5 tippeligakamper siden. Nå har jeg virkelig fått troa igjen. Tipper Aalbu/Schelvan fikser dette ut sesongen så kommer det en dresskledd kruttønne etter sesongen og får orden på gutta våre! TL 2005! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 "Ingebrigt Steen Jensen avslører litt mer: - Vi gjør noen endringer i trenerkabalen i Stabæk. Hvilke endringer forteller vi om på en pressekonferanse klokken 20, sier Ingebrigt Steen Jensen til TV 2 Nettavisen. " Venter spendt nå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tigergutt 0 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Ønsker Gaute lykke til videre! Håper han får en fin avslutning på mandag mot LSK! Og her kommer ønskene for fremtiden: Jeg satser på Drillo som hovedtrener og Belsvik som assisetnt. Frode Olsen kommer tilbake til Bærum som keeper trener. Drillo gjør Stabæk bunn solide bakover og lærer gutta å utnytte overgangene. Belsvik skal lære spissene hvor målet står og Frode kan ta frem litt galskap og engasjemet! Fy så gøy...dette blir SUPER DUPERT!! !!!!! Shalalalalala shalalalalala Kanskje Høgmo? Kanskje Karl Petter Løken? (tar ikke han trener utdannelse?) Kanskje Vidar Davvidsen? Jeg venter i spenning!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Vi presenterer alt på stabaek.no kl 20:00 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 28. September 2004 (endret) Del Skrevet 28. September 2004 (endret) det er så lenge til Rich!! Karl Petter er jo på hver eneste kamp på Nadderud, tror han kan sitt fag.. ny Solbakken? Endret 28. September 2004 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Men på riktig tidspunkt?Forventer man en boost ved trenerskifte? (tok flere kamper for Roy hodgson begynte å vinne kamper, det har ikke vi tid til) Hmmm, det blir sinnsykt tøft å overleve uansett Om vi får en boost avhenger vel mye av spillerne. Dersom de i utgangspunktet støtter den som får sparken (hvis noen får det da!), så er det ikke sikkert at det blir noen bedring. Men hvis gutta selv er innstilt på endringer, så kan det jo kanskje skje... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristoffer 0 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Svetlana Markovska Johansen rapporterer utenfor kontoret nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 jeg er sjokkert, har vansklig for å se at det kan komme noe godt ut av dette nå. hadde fortrukket at det ble gjort etter sesongslutt. ønsker gaute lykke til videre. Håper på benny, nils arne, drillo eller høgmo som ny trener. satser på at aalbu/Schelvan/andresen pisker gutta de siste kampene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaaamann 0 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Så feit Svetlana har blitt. Tydelig at det var bedre med hjemmesmurt 2 skiver med brunost i ABTV enn kantinelunchen i Nrk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 259 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Nå blir det i alle fall gjort noe. Rykker vi ned nytter det ikke si at vi ville berget plassen hvis Gaute hadde blitt. Det stemmer ikke! Det verste som kan skje er at vi rykker ned uten å ha forsøkt å gjøre endringer på det som ikke har siden i fjor. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg