Tigergutt 0 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Er det fest på OB i kveld? Vi må feire det nye trener teamet og ønske Gaute lykke til videre?? Dette kan bli en hyggelig kveld! ALLTID klar for en fest!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Ofte er bakgrunnen til slike beslutninger et markeringsbehov i klubbledelsen. Jeg synes i det hele tatt ledelsen har vært usedvanlig fraværende denne sesongen. Liker ikke måten dette er håndtert på, det virker panisk. Jeg synes at den gutten som er ansvarlig for at vi tillot de andre lagene og knuse oss på overgangsmarkedet bør få svi enda mer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Liker ikke måten dette er håndtert på, det virker panisk. ikke ulikt overgangsmarkedets plutselig "nå er vi stengt" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Shalalalala lala lalala! Mine bønner er hørt! Det finnes en gud - er ikke ateist lenger.. Drit i det som står i signaturen Da er det håp om at du kommer til å brenne i helvete! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Går pressekonferansen på TV, radio, webTV eller noe sånt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 259 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Går pressekonferansen på TV, radio, webTV eller noe sånt? Live på NRK.NO http://www7.nrk.no/nrkplayer/default.aspx?klipp_id=47002 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Sendes LIVE på CNN og Al Jazzera. Men husk tidsforskjellen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Vi presenterer alt på stabaek.no kl 20:00 Har dere noen på pressekonferansen som gir beskjed med en gang dere vet noe? Spent nå på hva man gjør. Litt underlig å gjøre det nå. Er det det kan være forsent og at det hadde vært bedre å satse på at gutta klarte dette alene. Hva med Martin? Evt han derre Besiktastreneren som visstnok får sparken etter Glimtkampen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Sendes LIVE på Al Jazzera. Favorittkanalen på Sørumsand? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 herregud...mye patetisk å lese her inne nå... Tror ikke dette på noen måte kan gjøre noe godt nå...Oppriktig lei meg på klubben, spillerne, og selvsagt Gautes vegne. Hvis det er styret og ikke sportslig ledelse som har tatt denne avgjørelsen, så er noe fundamentalt galt. Hvis dette er Aalbus verk, så mistet jeg egentlig mye respekt for mannen, men han har jo selv innrømmet at han treger tid for å lære hvordan man driver en fotballklubb....Jeg kan kanskje hjelpe til litt...hva med dette visdomsordet...Man sparker IKKE treneren når det gjenstår 4!!!!!!! serierunder og du ligger på nedrykksplass....Spesiellt ikke til fordel for en annen klubbs hovedtrener og en avdanka spiss som er temmelig blottet for temperament og trenererfaring... Så var det alternativene da... Eggen? Dream ON!!!! (Men bøyer med i støvet og kysser mye røv dersom vi har kapra ham...) Høgmo? Bli uansett i Tromsø ut sesongen...Og hva gjør vi i mellomtiden? Karl Petter Løken? Er dere blåst i hodet eller? Hva faen kan den mannen tilføye som vi ikke har allerede!? Han viste vel like mye temperament som en teletubbie mens han var i klubben, og har mindre utstråling enn en våt klut. Han får jo faenmeg Gaute til å fremstå som Johnny Rotten! Vidar Davidsen? Jeg gjentar, er dere blåst i hodet? Semb? Hvilken planet kommer dere fra egentlig? Drillo!!!??? (som materialforvalter og reiseplanlegger kanskje, mannen er jo god i geografi...) Benny L? Eneste realistiske alternativ jeg kan se for meg nå som ville være positivt, men hva faen kan han koke ihop på fire kamper? Frykter at det blir fint lite... Herregud. Dette er et tvers igjennom håpløst tidspunkt å gjøre dette på... Mer redd for nedrykk nå enn noensinne, og JA, dette sier jeg FØR pressekonferansen...Kryper gjerne til korset dersom det blir Eggen eller Benny, eller et eller annet ukjent geni. Hører forresten at Camacho er ledig... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Han får jo faenmeg Gaute til å fremstå som Johnny Rotten! HAHA Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Pål Berg overtar som ny hovedtrener, med seg på laget får han Andrè Flem og Petter Belsvik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Pål Berg... hm.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Gaute sa noe i dag etter at han hadde fått oppsiglsen som Aalbu aldri har sagt "VI" RESPECT Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 PÅL BERG?!! jeg vil ha AUTORITET for faen..... Trist nå. Takk for alt Gaute. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Pål Berg overtar som ny hovedtrener, med seg på laget får han Andrè Flem og Petter Belsvik Berg?? Noen som kan si noe om han, annet enn at han har vært med i trenerteamet og hatt gode resultater med 2. laget? Elaang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 sikker? har ikke tv, så jeg får ikke sett det... Hmmm...Pål Berg...interessant...Det alternativet er jo så dårlig at jeg ikke hadde tenkt på det en gang. Nei for en festelig tid vi går i møte dere...Temperamentet, for ikke å snakke om den naturlige autoriteten disse tre gutta besitter i kraft av sin trenererfaring er jo til å ta og føle på... Vi går glimrende tider i møte folkens... Fy Faaaaennn så skuffa jeg er nå.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Da er det håp om at du kommer til å brenne i helvete! Nei, så sint! Vil heller brenne i helvete enn en sesong til med Gaute! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 dette blir jo bare en reserveløsning for en reserveløsning!! faen dette er en gedigen blemme spør du meg! når man sparker noen 4 runder før slutt, bør man ha noe bedre i érmet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Aalbu sier at vi skal starte i morgen tidlig - faen det er da fortsatt 12 timer til det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 "det har aldri vært vurdert å hente inn en trener utenifra" - Ingo Vi skulle beholdt Gaute ut sesongen for faen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Er det noen som vet veien til Hønefoss? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 håper alle Gaute-hatere koser seg der ute nå...Dette er jo helt supert.... Flem er grei. Berg er grei. Belsvik, norges største klubbhore og opportunist (bare for å minne dere på det liksom..) gjennom tidene hadde jeg egentlig ALDRI et behov for å se på nadderud mer... Men herregud. Lykke til Trio.... For mange kokker på Stabækkontoret voila, for mange kokker i trenerstaben... Er så ufattelig skuffa nå. Eneste jeg kan se kunne være hensikten med dette var å fjerne ABSOLUTT ALL tvil hos spillerne om at dette er opp til DEM å greie...hurra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 28. September 2004 (endret) Del Skrevet 28. September 2004 (endret) Herregud!!!! Skulle tro de hadde noen bedre! Jeg vil ha en TRENER!! De har jo bare flytte problemet - styret har bare gitt seg selv bedre tid. Faen!! Håper de hoster opp noe bedre etter sesong slutt. Nå er jeg skuffa! --------------------------------------------------------------------------- Hmm.. Har tenkt litt og hva vet jeg om Pål Berg sine trenings og leder egenskaper??? Svare er: Nada, ingen ting, ingen verdens ting! Jeg skal gi mannen en sjanse! Heia Pål Berg!!!! Endret 28. September 2004 av Pondus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Belsvik, norges største klubbhore og opportunist (bare for å minne dere på det liksom..) gjennom tidene hadde jeg egentlig ALDRI et behov for å se på nadderud mer Da er ikke du mye på Nadderud han har vært nesten på alle kamper i år - han og Karl Petter Løken! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 hele greia virker jo totalt planløst! huff... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Ikke akkurat disse ordene jeg hadde ventet ut av deg idag Pondus. Seriøst, hva tror du Stabækledelsen skulle hoste opp nå, fire runder før slutt? Men for all del, glad for at dere Gaute-hatere også tar til vettet nå...om det enn er en anelse for sent... Men uansett hva jeg eller dere mener om denne saken, så får våre 'trenere' all mulig støtte av meg på stadion...Det trenger vi nå, mer en noensinne.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Hvilke økonomiske konsenvenser får sparkingen av Gaute? Mener han har kontrakt en sesong til. Har vi råd til det? (Retorisk spørsmål) Men har vi råd til å la være (også retorisk spørsmål)? Er egentlig ganske tom innvendig nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 Da er det håp om at du kommer til å brenne i helvete! Nei, så sint! Vil heller brenne i helvete enn en sesong til med Gaute! Er mer trist enn sint. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 de sier de ikke har kommet til enighet om det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg