Gå til innhold

Gaute Har Fått Sparken

Mortimer
 Del

Anbefalte innlegg

• Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja det er jo rørende at han kommer krypende tilbake til de som vil ha ham etter å ha blitt vraket hos Rosenborg, vif, lsk....

Jeg ville også engang ha Petter Belsvik i Stabæksystemet. Tilfeldigvis var det også dengang han var vår KAPTEIN og fant det for godt å stikke til Rosenborg mens vi lå an til å få en meget bra sesong, og han lå an til å slå Ivers sin rekord. Hadde han blitt hos oss dengang hadde han fortsatt ligget et GODT stykke foran Brattbakk...

Whatever. Dersom ingen andre sprotslige ledere i ALLE de klubbene kunne finne en jobb til ham er det jo hyggelig at vi kunne avse noen av våre mange kroner på løse Gaute fra kontrakten og til å gi BelSVIK litt til salt på maten...Min tillit til Styret og sportslig ledelse i Stabæk har aldri vært lavere, og det sier faktisk litt....Vi snakker om folka som solgte Chippen for under 5mill, knota i 5 år med IKKE å komme til en Stadionavtale og som ventet til siste dagen overgangsvinduet var åpent med å bestemme seg for å hente en ny spiss....

Heia oss...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de sier de ikke har kommet til enighet om det

Hvem sier at de ikke er blitt enige om hva?

Med tanke på at det er 4 timer siden Gaute fikk beskjeden, så har de vel rett og slett ikke rukket å diskutere den biten. Men det blir nok en diskusjon fremover...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

La oss ikke være så utrolig missfornøyde og surpumpete!

Vi snakker tross alt om en trener som har klart å få andrelaget opp til et nivå de aldri har hvert på før! Om en spiss som vet hvor målet er, hvordan en skal putte ballen inn og to tidligere kapteiener soma kjenner stabæk spillerene og hvilken stil som egner seg best...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På dette tidspunktet og når først en trener skal sparkes for å få et løft i de neste fire ukene, så synes jeg dette er en god løsning. Pål Berg kjenner gutta og deres styrker/svakheter og har sikkert sine tanker om noen småting som det kan endres på.

Men klarer han å ta ut det xtra av gutta som Gaute ikke maktet? Det er det eneste som gjelder nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke akkurat disse ordene jeg hadde ventet ut av deg idag Pondus. Seriøst, hva tror du Stabækledelsen skulle hoste opp nå, fire runder før slutt?

Vel har rettet den opp litt - se nå.

Hadde vel ikke tenkt så mye - nyheten virket like bra på meg som når julenissen banker på døra hjemme hos en 5-åring!

Skal gi Pål Berg en sjanse jeg!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg håper dere begge får rett, men klarer ikke med min beste vilje å se at noe positivt kan komme ut av dette nå....

Poenget med å bytte en trener på et så avgjørende (les IDIOTISK) tidspunkt, må være å få inn noen utenfra som kan gi et, i det minste, radikalt mentalt løft til hele apparatet og klubben. Pål Berge er ikke en slik person. Andre Flem er ikke en slik person og Petter Belsvik er for svarte faen IKKE en slik person...

Men for all det, prove me wrong. PLEASE prove me wrong... :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk veldig mange assosiasjoner når jeg så på pressekonferansen. Det hele minnet om når Anders fikk fyken, noe jeg ikke likte den gangen, og jeg likte ikke det jeg så i dag. Det virket veldig trist og muttert, og det er ikke det vi må sikte på hvis vi skal berge plassen! Men jeg tror Pål har nok bein i nesa til å ta kommando fra første trening og at han bruker Sochaux kampen til å sette det laget han ønsker å gjennomføre sesongen med, for vi skal ikke se bortifra at det kan komme forandringer.

Det virker som vi går mot en totalrenovering av klubben, enten vi overlever eller rykker ned. Det tror jeg alle kan ha godt av, for som vi har vært vitne til denne sesongen har klubben kjørt seg fast sportslig, økonomisk og i stadionforhandlinger.

Takk for alt Gaute, lykke til Pål.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For min del som supporter forandrer dette ikke så mye. Jeg skal fortsatt yte alt jeg kan på tribunen og utenfor for at Stabæk klarer seg gjennom den vanskelige tiden. Og det er jeg sikker på at alle dere vil også, selv om det er kjipe tanker som flyr gjennom en del hoder akkurat nå.

Må si meg enig med StabækLars om at vi må bruke dette til noe positivt, for jeg er helt sikker på at dette har vært gjort i beste mening og med klubbens videre eksistens som tippeligalag som det første (og største) hovedmålet.

Heia de blaa!!! Alltid, uansett. Det mener jeg!

:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For min del som supporter forandrer dette ikke så mye. Jeg skal fortsatt yte alt jeg kan på tribunen og utenfor for at Stabæk klarer seg gjennom den vanskelige tiden.

Selvsagt. Har aldri vurdert noe annet. Du har en klubb, og den holder du med, uansett. Det er klubben vi heier på, ikke spillere, trenere eller ledelse.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvsagt. Har aldri vurdert noe annet. Du har en klubb, og den holder du med, uansett. Det er klubben vi heier på, ikke spillere, trenere eller ledelse.

Det er vel stunder som dette man føler behov for å 'state the obvious', som det heter på utenlandsk. :) Synes Rich har sagt det ganske bra tidligere: Vi heier på drakta.

Minner meg litt om hele greia med Houllier dette, selv om den runden var før sesongstart. Men det har jo ført til noe bra så langt (for Liverpool-fans ihvertfall), så hvorfor ikke i Stabæk?

Men jeg vil også takke Gaute for alt det flotte han har oppnådd. Jeg er sikker på at vi hadde berget plassen med ham som trener i de siste kampene også!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg håper dere begge får rett, men klarer ikke med min beste vilje å se at noe positivt kan komme ut av dette nå....

Poenget med å bytte en trener på et så avgjørende (les IDIOTISK) tidspunkt, må være å få inn noen utenfra som kan gi et, i det minste, radikalt mentalt løft til hele apparatet og klubben. Pål Berge er ikke en slik person. Andre Flem er ikke en slik person og Petter Belsvik er for svarte faen IKKE en slik person...

Men for all det, prove me wrong. PLEASE prove me wrong... :(

Grunnen til at Petter Belsvik gikk til Rosenborg er at mannen er ambisiøs. Tror ikke grunnen var at RBK garanterte høy lønn og varmepute på benken.

André Flem var den siste mannen vi hadde som var i stand til å score på corner. Er 100% sikker på at André ville vært årets toppscorer om han fortsatt var på laget. Han var også en trofast samler av gule og røde kort (noe som sier litt om innsats viljen).

Pål Berg har ikke vært trener i Stabæk fordi han ikke kan få en annen trenerjobb, men fordi han har ambisjoner om å bli hovedtrener.

Vi trenger folk med ambisjoner! Vi skal være glad for at klubben har hentet inn folk med guts, og ikke bare flott dress.

Gaute har gjort en god jobb på samme måte som gamle Gråtass, men nå trenger vi nytt maskineri. B)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På den måten gaute takler dette og den respekten han viser til klubben, så fortjener han en plass i hall o fame av den grunn alene.. Hvis du legger til alt han har gjort for klubben (minus årets sesong) så bør det ikke være noen tvil om det.....

Gaute larsen går fortsatt på vannet..

en liten annen ting..

Nå som belsvik er i klubben igjen så bør det kanskje redigeres litt på venstre siden her...

<-----BelSvik.. Ser ikke pent ut...

Endret av ErikErik
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fjern belsvik fra hall o shame, mannen har jo vært på alle kampa i år, sier at stabæk er yndlingslaget, og er nå i trener teamet..

Han har gjort mye bra for oss..

Endret av aksel
Lenke til innlegg
Del på andre sider

føkk that. Etter min mening BLIR BelSvik der til han har gjort seg fortjent til det. aka. Spissene våre scorer, laget vårt vinner og han kommer med noen heldige uttalelser om klubben som tilsier at han ikke gjør dette kun fordi han er en avdanka klubbhore (norges største gjennom tidenè?) som trenger penger...

sorry folkens, men BelSvik står ikke høyt i kurs hos meg. Men støtte på stadion skal han utrolig nok få av meg. Eller i det minste, ikke pipekonsert. :angry:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

Gaute Har Fått Sparken
  • Opprett ny...