Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Du vet da for faen ikke hvor treninga er engang - Nettsupporter

Nettsupporter?!

Dette er faktisk den sesongen jeg har hvert flest ganger på kamper i alle sesongene i både 1. og 2. laget! *(dvs de aller fleste hjemmekamper og ganske mange bortekamper)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes dette høres ut som en bra løsning. Forholdene tatt i betraktning var det det beste de kunne gjøre. Var vel ganske klart at det måtte bli en midlertidig løsning ut sesongen når Gaute skulle ut.

For meg var hvertfall dette et løft, fått mer trua på forandringer de siste 4 kampene nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For meg var hvertfall dette et løft, fått mer trua på forandringer de siste 4 kampene nå.

Enten går det bra og stabæk overlever, eller så går det rett i dass og 1divisjon er neste stopp og ledelsen kommer med en uttalse hvor de sier: Vi innså det alt for sent, men prøvde i siste liten.

Går for alternativ 1

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er faktisk jævlig skeptisk nå. hadde trua på gaute en stund men når man sier hver gang etter han taper at alt skal gå bra, så må det jo gå det veien det gikk. Men IKKE 4 serierunder før slutt!!

Belsik har ikke noe trenererfaring, heller ikke flem...

Får bare håpe de finner en bedre kandidat en pål berg ettter serien er slutt......

Mitt hjerte står i Stabæk, uansett tabbellposisjon.....

Forza

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Belsik har ikke noe trenererfaring, heller ikke flem...

Får bare håpe de finner en bedre kandidat en pål berg ettter serien er slutt......

Husk nå at det trenger ikke å ha noe særlig å si, de kjenner gutta, klubben. Har spilt maaange år selv - synes ikke det er en dårlig cv jeg, selv uten trenerkurs.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er rart det der. Bytte ut verdens beste trener fra Sandnes med en litt mindre god trener + to gutter med godt humør, og vips så skal det snu seg.

Jeg kan ikke se annet enn at ledelsen tvilte på at gutta lenger hadde troen på Gaute. Selv er jeg 49% sikker på at dette var en riktig avgjørelse.

Dette er en trist dag. Litt som 12 september 2001, men vi får håpe at Pål Berg gir laget den boosten de trenger.

Jeg er forresten uenig med de som sier at dette burde vært gjort for 2 måneder siden. Da ventet vi jo på Martin-effekten, og var sikkert ikke mye mer enn 6 poeng fra 3. plass på tabellen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er en trist dag. Litt som 12 september 2001, men vi får håpe at Pål Berg gir laget den boosten de trenger.

12. september 2001 ruslet jeg rundt i Antigua og hadde en riktig så fin dag. I hvertfall inntil jeg fikk vite hva som hadde skjedd :o

Poenget her er nok følelsen av usikkerhet. D.v.s. hva skjer nå. Det er jeg også spent på! Belsvik skal bidra med sin spisskompetanse hvilket er bra.

Møt opp på Ullevål i morgen for å se gutta vise hva de kan!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

uff ikke minn meg på 12. september 2001 da disse rasshøla ved hjelp av en piratfjernkontroll kampret et modellfly på Bekkestua, fløy det inn vinduet til Atle og rammet buret til kaninen Antonius med så stor kraft at det tok fyr og senere brøt sammen. Trist måte å ende sitt liv, selv for en kanin

Forresten lenge siden gutta har scora så mye på treninga som i dag

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan trøste deg med at Atle har flyttet og har fått seg en ny kanin som heter Hotram. Så det vil nok ikke skje en gang til.

Men jeg husker det som det var i går - trist!

Bytte ut verdens beste trener fra Sandnes

Det kommer vel ikke så mange trenere fra Sandnes tenker jeg.

Endret av Pondus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Pål Berg...
  • Opprett ny...