Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg tar på det sterkeste avstand fra de usannheter og løgner Pondus lirer av seg her på forumet. Jeg kan ikke slike påstander stå uimotsagt.

Jeg har ikke anskaffet noen ny kanin slik Pondus hevder.

For de spesielt interesserte: Her er noen ord fra Antonius selv om det litt merkelige navnet sitt:

"Oldefaren min het Antonius, og han var gift med Antonia. Lillesøsteren min heter Antonia. Jeg er veldig stolt av navnet mitt nå, men var litt flau over det da jeg var mindre."

Fakta faen.

Endret av Atle
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rich: du farer også med løgn og fanteri her på forumet. Legg merke til datoen og les artikkelen om drapet på Antonius :

http://www.stabaek.no/index.lasso?s=nyhet&id=38

"

Supporternyheter

04.08.2001

Antonius mishandlet og drept

Blodbad da sinte og hevngjerrige supportere massakrerte forsvarsløs kanin.

Kaninen Antonius har vært en sentral skikkelse i Stabæk-miljøet i snart 3 år. Den populære kaninen, oppkalt etter David Antonius Hanssen, var fast maskot på borteturene og ble behørig plassert foran i bussen. Det ble til og med strikket en liten Stabæk-drakt til lille Antonius. Alt var fryd og gammen. Men så - etter David Hanssen-skandalen - skjedde det grusomme. En større gjeng illsinte Stabæk-fans som hadde drukket en del på Onkel Blaa, bestemte seg for å ta saken i egne hender. De oppdaget kaninen i vinduet i leiligheten til Atle Haug, som ber om å være anonym av frykt for represalier - derfor heretter kalt "Arne". Døra til leiligheten ble sparket opp, heldigvis var "Arne" ikke til stede, og slapp å få se sin livsledsager i en årrekke bli massakrert. "Det var et forferdelig syn som møtte meg da jeg kom hjem. Jeg skjønte at noe måtte være galt da jeg så at døra var sparket opp, og det var blodspor utover i oppgangen. Men det værste var likevel da jeg kom inn i leiligheten. Det var blod overalt. På vegger, gulv, møbler og til og med i taket. Det var tydelig at Antonius hadde gjort motstand, men måtte gi etter for overmakten. Kroppsdelene til kaninen lå spredd rundt i leiligheten. Værst var det med hodet som var tråkket ned i kunstgresset på verandaen". På en av veggene var det skrevet "HORE!" med kaninens blod. "Et av ørene mangler" fortsetter en gråtkvalt "Arne" som forgjeves har forsøkt å sette sammen sin beste venn til en minnestund før Sogndal-kampen. Gjerningsmennene er trolig kjent, men ingen tør ta affære."

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det dukker opp mange spørsmål når jeg leser dette.

1. Men flyttet har du?

2. Hvem er så da denne Hotram?

3. Hvorfor ble ikke drapet på på Antonius anmeldt?

4. Hvorfor bruker Atle faren til Ole Christer Basma som avatar?

5. Hvordan gikk det med kunstgresset til Atle?

6.

Et av ørene mangler
Ble det funnet?
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Pål Berg...
  • Opprett ny...