Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg skjønner ikke at alle er så pessimistiske til sesongen som kommer og sier at vi skal kjempe for å åoverleve i tippeligaen! vi har jo bare mistet en spiller (hittil) og han bidro ikke mye i fjor, så hvorfor kan ikke vi ligge i samme sjiktet som i fjord? vi kommer ivertfall ikke til å kjempe for å unngå nedrykk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har mista Marel. Han betød lite i fjor, kanskje gjorde han Finstad "bedre" ved at det var "hard" konkurranse om spissplassen(?).

Ellers har vi fått opp noen juniorer som var med på å berge plassen med et nødskrik i 2. divisjon, uten at noen av dem utmerka seg spesielt.

Men alt i alt - vi bør ikke være svekka.

Ser vi på de andre lagene er det samme tendens der, unntatt i VIF, Lyn og Molde - som har styrket seg. Og så har RBK, da. Viking tror jeg vi slår i år. Vi skal være blant de 5 beste - noe som i seg sjøl er utrolig bra, og vi har et håp om medaljer, selv om det på papiret ser ut som de fordeles mellom RBK, Molde og Lyn.

Ingen grunn til å henge med huet ennå, selv om jeg tror Hauger skal slite for å komme opp på Chipppens nivå...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers har vi fått opp noen juniorer som var med på å berge plassen med et nødskrik i 2. divisjon, uten at noen av dem utmerka seg spesielt.

Det var vel de etablerte A-spillerne som slet mest på 2. laget i fjor. De gangene vi stilte med tilnermet jr. lag vant gutta. De rundtspilte blant annet Fredrikstad på Nadderud.

Jeg er mer bekymret for at enklete av gamlegutta skal slite hvis vi får litt motgang, enn for unggutta.

Samir, Henning, Mads & Co trenger bare en ting: - Tillit

Lenke til innlegg
Del på andre sider

joda vi er ikke blitt så mye svekket ved at spillere har forsvunnet, men i fjor var vi veldig heldig med skader og sånt og vis chippen også blir borte så ser d vel dårligere ut, MEN for all del... Vi holder oss i tippeligaen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som er klart er at Chippen blir - i allefall frem til sommeren.

Han ønsker seg ut, og Stabæk ønsler å selge til sommeren. Det betyr at Chippen kommer til å gi jernet for å vise seg frem. I fjor var vel strengt tatt Chippen genial frem til sommerferien. Deretter var han temlig ordinær bortsett fra i de to kampene mot Anderlecht.

Sånn sett er det bare Marel vi har mistet.

Må også si at jeg noterte med tilfredshet at Gaute satt Finstad på kanten da han kom inn mot Lyn. Kanskje det er det som skal til for at Finstad skal bli noe mer enn nesten?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke være mer enig med StabækLars. Vi kan ikke håpe på en 3. plass. Nei, vi går for GULL!!

Når VIF klarer 7. plass (i selveste eliteserien), er alt mulig i norsk fotball.

Og skulle det vise seg at vi ligger dårlig an i september, får vi bare skylde på at vi har vært litt uheldige med en del kampresultater som ikke gikk i vår favør.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Føler på meg at denne gravlaks får rett her.

Kontrakten nærmer seg slutten. Ingen vil kjøpe Chippen, bortsett fra Klaksvik og B36 som legger inn bud på noen hundretusen som Stabæk naturlig nok avviser. Chippen har jo sagt at han ikke vil fornye kontrakten. Da lurer jeg litt på hvordan fansen skal forholde seg til det. Hva man mener om saken blir jo en personlig greie, men for min egen del mener jeg vi må markere at vi ikke tolererer dette. Bannere vil nok ihvertfall dukke opp, av typen "skriv ny kontrakt". Har styret noe å si om dette?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mente ikke hva du mener om engangsbannere slum, lurte mer på om det vil bli tatt noe standpunkt fra styrets side til hvordan man bør håndtere en slik sak. sikkert mange fans som vil ha problemer med at chippen forlater Stabæk gratis...

Skjønt da kommer vel meldingene på forumet og diverse gjestebøker om hvor hjernedøde ledelsen er som ikke tilbyr Chippen 10 millioner i året osv...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hovedmålet til Chippen er jo å komme seg vekk og ut i europpa, så når overgangsvinduet åpner igjen i juni vil det være mest fordelaktig for han å forhandle med sikte på en overgang som blir billigst mulig fordi kontrakten snart går ut - kanskje til og med gratis - slik at flest mulig klubber kan kjempe om han. Enig over her om at man neppe får mange mill for en spiller i juni når kontrakten går ut i november og Stabæk har jo ikke økonomi til å tilby han 10 mill i året.

Bra spørsmål Henrik - hadde vært interessant om vi skulle bli enige om et felles standpunkt ovenfor dette - og frontet det.

Eh........ engangsbanner? Ja vel, Slum.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett kommer Stabæk til å stå som den store taperen her. Vi mister en av våre beste spillere, i verste fall uten å få noe som helst igjen for det. Chippen og Stabæk bør håpe at en klubb av noe format legger litt penger på bordet selv i juni. Går han gratis til Lokeren bør han snu seg raskt i flytteprosessen... Chippen kunne nok forlatt Nadderud som en helt selv om han går gratis; ved å gi bort sign on fee`n til Stabæk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
sesongen som kommer
  • Opprett ny...