Petter 5 892 Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. September 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. September 2021 Tilbake til feltet, endelig! La oss skape fest på tribunen, uavhengig av hva som skjer på banen. Vi kan igjen stå tett-i-tett på tribunen og oppleve oppturer og nedturer sammen. Vi kan igjen være Stabæk Support slik Stabæk Support skal være! Sammen med klubben så spanderer vi billetter på ståfeltet til alle medlemmer, og du kan til og med få ta med en stående, syngende venn! Billettlink kommer på mail til alle medlemmer om litt. Kampstart på onsdag er kl. 19:00, la oss dra litt tidlig fra jobb og rekke en time eller to med oppladning på Blaa før kamp. Så stikker vi bort på stadion litt tidlig, så vi kan starte festen allerede under oppvarmingen. Hvem er med? 23 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 25. September 2021 Del Skrevet 25. September 2021 Meg! Endelig ass. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 494 Del Skrevet 25. September 2021 Del Skrevet 25. September 2021 Kjør veldig billige billetter til denne kampen. Og typ 50kr billetten på Stabæktribunen? Er så viktig kamp, hadde vært rått med en nærmest fullsatt Nadderud! Pyro før avspark hadde vært rått. Om det er lov/blir godkjent. Må ha revansje fra cup kampen og 3 poeng. Dette laget trenger denne støtten og må kanskje minnes nøyaktig hvor mange som bryr seg og hvilken klubb dem spiller for! @Jon 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mr.bækzi 43 Del Skrevet 25. September 2021 Del Skrevet 25. September 2021 La oss synge bønda ut av nadderud! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mr.bækzi 43 Del Skrevet 25. September 2021 Del Skrevet 25. September 2021 Hvorfor må man bestille sete nmr og rad på supportfeltet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Del Skrevet 25. September 2021 Del Skrevet 25. September 2021 6 timer siden skrev mr.bækzi: Hvorfor må man bestille sete nmr og rad på supportfeltet? Sikkert bare pga hvordan systemet er satt opp. Har ingen ting å si, vi står hvor vi vil på feltet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TheDriver 896 Del Skrevet 26. September 2021 Del Skrevet 26. September 2021 Får satse på gjenåpningen gjør noe med laget så det er vendepunktet Btw, skal kjøre U19 landslag i 10 dager så kanskje bare kidnappe hele gjengen (alle lagene), kjøre de til Nadderud så kan vi plukke ut de vi trenger og sette de igjen på Nadderud 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 400 Del Skrevet 26. September 2021 Del Skrevet 26. September 2021 Skal på match gleder meg igjen. Nå kan man endelig være samlet. Gleder meg til endelig å ta Over alt fra nord til sør på en skikkelig måte og andre legendariske sanger. Skal komme tidligere enn vanlig for å støtte gutta på oppvarming. Håper flere andre også gjør det. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 605 Del Skrevet 26. September 2021 Del Skrevet 26. September 2021 Ikke at det er så nøye for meg å ikke betale, men er’e gratis så er’e gratis. Jeg får ikke opp gratisbillett på linken fra mailen jeg har fått. Kun valg mellom sesongkort og billett til 200kr. Noen som vet hvordan man henter ut gratisbillett for medlemmer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Del Skrevet 26. September 2021 Del Skrevet 26. September 2021 5 minutter siden skrev M-A-N: Ikke at det er så nøye for meg å ikke betale, men er’e gratis så er’e gratis. Jeg får ikke opp gratisbillett på linken fra mailen jeg har fått. Kun valg mellom sesongkort og billett til 200kr. Noen som vet hvordan man henter ut gratisbillett for medlemmer? Bare velg billett for sesongkort! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 605 Del Skrevet 26. September 2021 Del Skrevet 26. September 2021 Takk👍 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blanzinho 908 Del Skrevet 28. September 2021 Del Skrevet 28. September 2021 Noen som vet hvorfor deg bare selges billetter på annethvert sete på hovis? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 28. September 2021 Del Skrevet 28. September 2021 17 minutter siden skrev Blanzinho: Noen som vet hvorfor deg bare selges billetter på annethvert sete på hovis? Tipper det er sesongkortinnehavere som har plukket ut billetter før gjenåpningen var en faktum og det kun var mulig å velge annethvert sete. Etter gjenåpningen har de setene som ikke var tilgjengelige i forrige uke blitt tilgjengeliggjort. På de ytterste feltene på øvre Hovis, samt hele nedre, er det ledige seter ved siden av hverandre. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 685 Del Skrevet 28. September 2021 Del Skrevet 28. September 2021 Vi har fått beskjed om at denne kampen må vi plukke billetter via link, neste kamp mot Bodø er alt som normalt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blanzinho 908 Del Skrevet 28. September 2021 Del Skrevet 28. September 2021 Ok. Thanks. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 28. September 2021 Del Skrevet 28. September 2021 Må man velge billetter på nytt? Hentet ut to billetter forrige uke Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 28. September 2021 Del Skrevet 28. September 2021 1 time siden skrev Øistein: Må man velge billetter på nytt? Hentet ut to billetter forrige uke Jeg oppfatter det i sms-en jeg fikk fra klubben i dag at vi ikke trenger å hente ut billetter på nytt. At de billettene vi hentet ut forrige uke gjelder. Fra Stabæk: «Til kampen imorgen MÅ alle som skal på kamp ta ut billetter via TicketCo som vi sendte informasjon om sist uke.» 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. September 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. September 2021 Lenge siden jeg har gledet meg så mye til en hjemmekamp som nå. Høst, regn, gress, flomlys. Alt ligger til rette for en bra kveld. 29 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 29. September 2021 Del Skrevet 29. September 2021 Bra oppmøte på feltet, men er nok mange stemmer som trenger å varmes opp litt mer. Fullt trøkk i andre nå! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå