Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For en gårsdag, hvorvidt tingene som ble gjort var riktige eller ikke er diskuteres andre steder her på forumet.

Ønsker dagens Stabæk lykke til i de resterende kampene og takker gårsdagens for mange gode minner.

KOM IGJEN STABÆK

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Stor takk til Gaute, mannen har sannelig ikke hatt de beste arbeidsbetingelsene i tippeligaen. Lykke til videre, jeg regner med at dette ikke er det siste vi hører fra Gaute.

Selv om all statistikk tilsier at det er større sansynlighet for å berge plassen ved å beholde treneren, så ønsker jeg de nye trenerteamet velkommen og krysser alt jeg har for at dette skal gå bra....

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk et jævla sjokk når jeg logget meg på vgnett for å sjekke de siste nyhetene før jeg stakk fra jobben...

Brukte kvelden i går til å tenke litt på hvem jeg vil ha som ny trener. Er fortsatt usikker. Bare det blir en dresskledd kruttønne som kan piske gutta til å yte maks.

Står fortsatt for det jeg skrev igår i henhold til at sparking/utskifting av trener KAN gi en klubb et løft som varer noen kamper. La oss håpe at det skjer.

Forza Stabæk, alltid uansett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Brukte kvelden i går til å tenke litt på hvem jeg vil ha som ny trener. Er fortsatt usikker. Bare det blir en dresskledd kruttønne som kan piske gutta til å yte maks.

Tror det blir avhengig av hvordan det går inneværende sesong. Mulig Berg, Belsvik, Flem fortsetter....

Personlig kunne jeg tenkt meg Halmstads Jan Andersson som ny Stabæk trener.

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette kom meget overraskende men viser at klubben endelig ser alvoret i situasjonen. Hvorvidt det var riktig å sparke Gaute er derimot et annet spm. Å sparke treneren er lett men det er ikke nødvendigvis hans ansvar alene, ref. VG i dag. Når 6 landslagsspillere forsvinner uten at spillere med tilsvarende kvalitet hentes inn sier det seg selv at lages svekkes drastisk. Den erkjennelsen har ikke Stabæk vært villig til å ta, ref. bl.a. Aalbu`s uttalelse om at vi skal ta gull. Samtidig stiller jeg spørsmål ved at vi låner ut vår toppscorer i 2. divisjon (Samir) når vi scorer så lite som vi gjør. Videre stiller jeg spm ved hva som er gjort rundt spillerforsterkninger. Det har i lengre tid vært tydelig at vi har hatt behov for en ny spiss. Penger har vi hatt tilgang til men likevel har vi ikke klart å få tak i noen. Sett utenifra ser situasjonen ut til være meget klønete håndtert.

Flere av ovennevte faktorer er utenfor Gautes ansvarsfelt. Likevel får han sparken. Jeg håper virkelig at det etter sesongslutt tas et oppgjør i ledelsen for dette er rett og slett for dårlig!

Ønsker å takke Gaute for alt han har gjort for Stabæk og ønsker han lykke til i fremtiden. Som @ringo er jeg sikker på at vi ser mer til han i fremtiden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herre jesus folkens...,å dere lese vg for å se det jeg og noen (få) andre har sett hele jævla tiden, så velkommen etter...Alt VG skriver har jeg snakket om siden sesongslutt ifjor...Mener fortsatt at dette var en hodeløs, gal avgjørelse, UANSETT utfallet av de 4 siste kampene.

Det synes for en gangs skyld at pressen OG alle andre lags supportere har litt vett i hodet angående hvordan man opptrer i slike saker og i slike vanskelige situasjoner enn stabækledelsen (og mange, mange her inne på forumet.) Men herregud, jeg burde kanskje ikke vente annet. Vi er jo absolutt ikke vant til nedrykksstrid, og da er det lett å miste hodet...

Oh well. Vet at Gaute kommer til å få en god jobb og fortsette med suksess hos et eller annet heldig lag. Enhver klubb med noen som helst fotballforståelse burde se sitt snitt til å legge inn et bud på denne mannen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herre jesus folkens...,å dere lese vg for å se det jeg og noen (få) andre har sett hele jævla tiden, så velkommen etter...

Du går glipp av poenget, Pedro. Henvisningen til VG er kun en relevant link for å underbygge at sentrale spillere har forsvunnet de siste årene noe som ligger utenfor Gautes kontroll. Vi som har fulgt laget noen år er følgelig klar over det men en liten reminder gjør seg likevel.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Kongen Er Død, Kongen Lever
  • Opprett ny...