Mortimer 4 395 Del Skrevet 29. September 2004 Del Skrevet 29. September 2004 Blir det buss i morra eller gir man f? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 29. September 2004 Del Skrevet 29. September 2004 Blir det buss i morra eller gir man f? Mortimer, se Artikkel på www.stabaek.no. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 29. September 2004 Del Skrevet 29. September 2004 Er jo fullstendig klar over artikkelen. Poenget er at neår jeg meldte meg på ca 1830 igår var jeg nr1. Så det bør jo komme noen info i dag på omdet blir buss eller ikke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 29. September 2004 Del Skrevet 29. September 2004 Må bli buss.... både jeg og en annen er meldt på. Får håpe vi ikke bare blir 3 da.. Vi er så glad, vi skal på busstur Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 29. September 2004 Del Skrevet 29. September 2004 Sorry ingen buss. alt for få påmeldte. Folk må lære seg å melde seg på i tide Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 29. September 2004 Del Skrevet 29. September 2004 Trikken blir blå i morra Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 29. September 2004 Del Skrevet 29. September 2004 har egentlig aldri fattet hvorfor man skal busse til ullevål for masse penger når man kan ta banen, men det er kanskje bare meg... Sukk...Får allikevel ikke dratt på kamp imorgen grunnet min merkelige jobbsituasjon, men er der på mandag om jeg så må slutte på dagen! Derfor. Stabæklars...ikke drass med en cd for min skyld...vi må ta det på Mandag! Forza alle gutta imorgen! Vis hva som bor i dere, do it for Gaute!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 30. September 2004 Del Skrevet 30. September 2004 CD'n kan kjøpes når som helst i baren på Onkel Blaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 30. September 2004 Del Skrevet 30. September 2004 CD'n kan kjøpes når som helst i baren på Onkel Blaa Betyr det at jeg kan kjøpe cden klokken 0600 søndag morgen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 998 Del Skrevet 30. September 2004 Del Skrevet 30. September 2004 CD'n kan kjøpes når som helst i baren på Onkel Blaa Pedro kom den geniale tittelen "Apocalypse Blaa", og har derfor gjort seg fortjent til et eksemplar av denne krutt-tønna av en CD-plate. apoc·a·lypse - the expectation of an imminent cosmic cataclysm in which God destroys the ruling powers of evil (RBK) and raises the righteous to life in a messianic kingdom. Vi sees på mandag, Pedro! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg