Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 6. Oktober 2021 Del Skrevet 6. Oktober 2021 BRANN - STABÆK | 17. OKTOBER 2021, KL. 17:00 Avreise: 17. oktober, kl. 07:00 Pris før : kr 399 Pris etter : kr 500 Vi drar til Bergen for denne uhyrlige viktige kampen, vi vet gutta trenger all den støtten de kan få. Bli med på en tur som fort kan gå i historiebøkene! Avreise kl 07:00 fra Bekkestua bussterminal. Hjemreise blir direkte etter kampslutt, vi regner med at vi er tilbake i Bærum mellom kl 0300-0400 Turen er åpen for ikke-medlemmer mot et tillegg på 200/100,- --- Det er en del folk vi vet skal reise med fly, vi ber derfor dere som ikke skal fly om å melde dere på innen tirsdag 12.10 så vi vet om vi kan sende buss eller ikke. OBS! Velg felt A/B som er bortesupport Link til kamp-billett-> Link til påmelding medlem -> Link til påmelding ikke-medlem -> 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Del Skrevet 6. Oktober 2021 Del Skrevet 6. Oktober 2021 Møter dere på pub! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Larzza 95 Del Skrevet 7. Oktober 2021 Del Skrevet 7. Oktober 2021 Noe som vet om det forskjell på om man kjøper A eller B ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Del Skrevet 7. Oktober 2021 Del Skrevet 7. Oktober 2021 2 timer siden skrev Larzza: Noe som vet om det forskjell på om man kjøper A eller B ? Ingen forskjell. Alle får stå sammen uavhengig om det er «A» eller «B» 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 7. Oktober 2021 Del Skrevet 7. Oktober 2021 4 timer siden skrev Larzza: Noe som vet om det forskjell på om man kjøper A eller B ? B er med seter. A er ståfelt. Kjøp på A. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 883 Del Skrevet 14. Oktober 2021 Del Skrevet 14. Oktober 2021 Er det noen som skal fly over til Bergen som kan hjelpe oss med å få fraktet en skibag med flagg etc. frem og tilbake? Send meg i så fall en melding. Support vil selvsagt dekke kostnadene for spesialbagasje på flyet. Det blir dessverre ingen buss, men det er solgt mange billetter på bortefeltet og vi vil veldig gjerne at det skal se visuelt bra ut. Ingen fra styret har mulighet til å fly over, så derfor trenger vi at noen tar ansvar og hjelper oss. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 643 Del Skrevet 14. Oktober 2021 Del Skrevet 14. Oktober 2021 1 time siden skrev Petter: Er det noen som skal fly over til Bergen som kan hjelpe oss med å få fraktet en skibag med flagg etc. frem og tilbake? Send meg i så fall en melding. Support vil selvsagt dekke kostnadene for spesialbagasje på flyet. Det blir dessverre ingen buss, men det er solgt mange billetter på bortefeltet og vi vil veldig gjerne at det skal se visuelt bra ut. Ingen fra styret har mulighet til å fly over, så derfor trenger vi at noen tar ansvar og hjelper oss. Evt sende med toget? Også plukker noen det opp i Bergen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jest 21 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Oktober 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Oktober 2021 8 timer siden skrev Petter: Er det noen som skal fly over til Bergen som kan hjelpe oss med å få fraktet en skibag med flagg etc. frem og tilbake? Send meg i så fall en melding. Support vil selvsagt dekke kostnadene for spesialbagasje på flyet. Det blir dessverre ingen buss, men det er solgt mange billetter på bortefeltet og vi vil veldig gjerne at det skal se visuelt bra ut. Ingen fra styret har mulighet til å fly over, så derfor trenger vi at noen tar ansvar og hjelper oss. Jeg skal ta toget lørdag morgen og flyr hjem søndag 2030. Kan ta det med! Ta kontakt i innboksen så fikser vi det 18 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 883 Del Skrevet 14. Oktober 2021 Del Skrevet 14. Oktober 2021 3 timer siden skrev Jest: Jeg skal ta toget lørdag morgen og flyr hjem søndag 2030. Kan ta det med! Ta kontakt i innboksen så fikser vi det Vi har fått fikset det, men takk for tilbudet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Oktober 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Oktober 2021 Ingen kamptråd, så skriver her. Brann har startet kampanjen #Allemågå på Brann kamp! De lanserer det som Bergen mot Norge og ønsker å mobilisere med full stadion fra og med søndag mot oss! Dette blir forhåpentligvis en fiasko, og at vi spolerer hele «festen»! 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Del Skrevet 15. Oktober 2021 Del Skrevet 15. Oktober 2021 Har folk tenkt seg ut en pub hvor man kan samles? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Yassine 1 496 Del Skrevet 15. Oktober 2021 Del Skrevet 15. Oktober 2021 2 minutter siden skrev Torres: Har folk tenkt seg ut en pub hvor man kan samles? Metz Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sortebillen 476 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. Oktober 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. Oktober 2021 Metz på Fisketorget er booket for Stabækfans på søndag. Har ordnet 20% rabatt på pils (79 kr) og vi får lov til å spille av stb-låter der. Ryktes en haug med studenter som stiller 21 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Leskur 1 129 Del Skrevet 15. Oktober 2021 Del Skrevet 15. Oktober 2021 Kan jeg please be dere om å stikke innom No Stress på vei til Bybanen? Turistattraksjon nå. Det var der det famøse nachet ble skapt. PS. Pass dere for Zacken. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Larzza 95 Del Skrevet 16. Oktober 2021 Del Skrevet 16. Oktober 2021 22 hours ago, Leskur said: Kan jeg please be dere om å stikke innom No Stress på vei til Bybanen? Turistattraksjon nå. Det var der det famøse nachet ble skapt. PS. Pass dere for Zacken. Passer bra det, nostress ligger i en liten bakgate rett bak metz. Gleder meg som en unge! Bodd i Bergen i mange år men blodet mitt er fortsatt blått Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 643 Del Skrevet 16. Oktober 2021 Del Skrevet 16. Oktober 2021 hva koster taxi fra flesand til sentrum? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 643 Del Skrevet 17. Oktober 2021 Del Skrevet 17. Oktober 2021 Når tar folk fly hjem fra bergen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Del Skrevet 17. Oktober 2021 Del Skrevet 17. Oktober 2021 8 timer siden skrev rykkinn: hva koster taxi fra flesand til sentrum? 4-500, tipper jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 17. Oktober 2021 Del Skrevet 17. Oktober 2021 6 timer siden skrev rykkinn: Når tar folk fly hjem fra bergen? Tipper mange tar 20:30-flyet Norwegian. Lettest og billigst å ta bybanen fra stadion. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BjørnC 249 Del Skrevet 17. Oktober 2021 Del Skrevet 17. Oktober 2021 Melding fra sk i Brann: Hei! Det har skjedd en feil i billettsystemet vårt slik at bortebillettene deres er merket med inngang 3 og inngang 5. inngang 5 er riktig. Alle som har kjøpt billett skal ha fått sms med riktig inngang, men det hadde vært supert om du kunne spredt infoen litt også i miljøet. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Del Skrevet 17. Oktober 2021 Del Skrevet 17. Oktober 2021 Mange på plass på Metz? Vurderer å ture mot sentrum etterhvert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Del Skrevet 17. Oktober 2021 Del Skrevet 17. Oktober 2021 36 minutter siden skrev Torres: Mange på plass på Metz? Vurderer å ture mot sentrum etterhvert. Vi er der fra 15, og ja vi blir mange. Farge Bergen by Blaa. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
manglerudgutt2507 872 Del Skrevet 17. Oktober 2021 Del Skrevet 17. Oktober 2021 En sekk er funnet etter kampen på feltet vårt. Jeg tok den med. PM meg her om du savner en sekk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå