Mortimer 4 395 Del Skrevet 29. September 2004 Del Skrevet 29. September 2004 Martin er med. Litt mer sjokka ble jeg når jeg hørte Erik Hagen....... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 902 Del Skrevet 29. September 2004 Del Skrevet 29. September 2004 Er det flere enn meg og Kenneth som reiser til Glasgow for å se Martin spille mot Skottland neste uke? Om det er det, gi meg beskjed. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 29. September 2004 Del Skrevet 29. September 2004 Basma er hvertfall vraket...endelig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 29. September 2004 Del Skrevet 29. September 2004 Hvor er Knudsen blitt av da ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Guinn 1 Del Skrevet 29. September 2004 Del Skrevet 29. September 2004 Er det flere enn meg og Kenneth som reiser til Glasgow for å se Martin spille mot Skottland neste uke? Om det er det, gi meg beskjed. Jeg drar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 29. September 2004 Del Skrevet 29. September 2004 personlig håper jeg at Martin benkes, slik at han er uthvilt til rbk kampen! Gir en lang faen i landslaget akkurat nå... Men håper Hareide spiller så mange rbk spillere som overhodet mulig... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 29. September 2004 Del Skrevet 29. September 2004 Er det flere enn meg og Kenneth som reiser til Glasgow for å se Martin spille mot Skottland neste uke? Om det er det, gi meg beskjed. Jeg drar også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg