Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Før matcen mot Sochaux uttaler Sheriff Pål Berg følgende i følge Budstikka:

"- Jeg vil ikke spare noen enkeltspillere, kun ta hensyn til skader. Mike (Kjølø) og Martin (Andresen) er usikre. Til tross for 0-4-tap borte, underets tid er ikke over."

Er Martin skadet?????

http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport...rticleID=163622

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Digger signaturen din Lars!

Takk skal du ha Anders!

Jeg oppfordrer alle til å verve seg. Hvis du så bare skulle ha den minste lille følelse for klubben:

STABÆK TRENGER DEG NÅ!

Gi livet ditt mening. Ofre noen timer på standplass. La oss stå sammen å synge i kor, for den beste klubben på jord!

Meld deg inn i Stabæk Support nå!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Drit og Dra om Martin er småskadet, han har prestert under pari de siste kampene uansett og kan ha godt av en hvil!

Derimot fryder jeg meg over instillingen til Pål Berg!

@ringo

Med nyvunnen optimisme!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenk så konge det hadde vært. Her sett lag snu 0-4 til 5-4 seier før.

Hvis jeg ikke husker feil lå Marseille under med 4 mål til pause mot Monpillier (usikker staving ) Etter ca 60min startet opphentingen og med dugarry og lauren blanc i spissen vant marseille 5-4. Utrolig kamp.

Det er faen ikke umulig. Bare se på Man u, de knuste maccabi hjemme, sendte reservene til israel og fikk juling...dog, de var allerede klare for neste gruppespill. Men det er ikke poenget. Vi må ha trua!!!

http://www.dagbladet.no/tegneserie/index.html?1095717600

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er Martin skadet?????

I denne artikkelen sa vår gamle sjef følgende:

- Mike (Kjølø) og Martin (Andresen) er blant dem som det har vært høy belastning på en god stund. Og enkelte begynner nok å merke trøkket nå. Vi må vurdere hva vi skal gjøre torsdag. For nå må vi konsentrere oss om å berge plassen i eliteserien, kommenterte Gaute Larsen sent i går kveld.

Utifra det virker det som det går på at Martin har vært litt sliten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

STABÆK ER I KRIG. Jeg oppfordrer alle til å verve seg. Hvis du så bare skulle ha den minste lille følelse for klubben:

STABÆK TRENGER DEG NÅ!

” Jeg tror ikke noen misforstår meg når jeg sier at ingen føler sterkere enn jeg selv hva denne dagen innebærer. Det var en tung avgjørelse som måtte tas den 28.september 2004. Vi var et fredens folk, vi var innstilt på freden, og vi hadde erindringen om hvordan det i forrige sesong lyktes oss å holde oss utenfor 1. divisjon.

Men da vi før den 4. oktober stod overfor krigen som et faktum, så var det ingen tvil verken hos meg eller hos mine blaa følgesvenner om at hansken måtte tas opp. Vi visste det var på det rene at vi ikke lenge kunne holde stand mot den krigsmakt som da var den sterkeste i landet. Men vi følte at hele Stabækfolket stod bak oss da vi gikk inn for å forsvare det vi alle setter høyest: Tippeligaen.

Etter hvert som krigsårene er gått, er det blitt stadig mer åpenbart for oss som har kjempet med i kampen, at vi hadde Stabækfolks fulle støtte. Enhver nordmann har i disse årene vist at høyere enn freden setter han Tippeligaeksistensen, friheten – alle de idealer vi er opptatt av å leve etter.

Personlig har jeg aldri et øyeblikk tvilt på at retten ville seire til slutt. Derfor føler jeg i dag så sterkt tro på at vi når målet vi satte oss den 28. september.

Veien har vært lang, meget lengre enn jeg trodde. Men den vil ende der hvor jeg alltid har håpet og trodd den skulle ende.

Alt hva spillerne har kjempet,

Supporterne har grett,

Har den Herre stille lempet, så vi vant vår rett."

Fritt etter en tale av vår kjære Kong Haakon VII. Kanskje litt teit, men jeg klarte ikke å la være i disse krigstider. Og det er gjort i beste mening.

:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ref. vi får sikkert se Ørjan Berg briljere for RævBK mot Arsenal i dag.

Men da må vi jo se på kampen. Og det er vel ikke så veldig aktuelt. Hvis ikke "Du skal ha hørt mye" går på alle andre kanaler samtidig da. Og det er vel lite sannsynlig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Martin Skadet?
  • Opprett ny...