@ringo 22 160 Del Skrevet 17. Oktober 2021 Del Skrevet 17. Oktober 2021 Om Taylor blir skadet er dette Brann laget i skikkelig trøbbel… Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 17. Oktober 2021 Del Skrevet 17. Oktober 2021 3 minutter siden skrev Ace: De to forrige sesongene var gode resultatmessig, men banespillet var ikke like bra. Det går an å se positive og negative ting i en situasjon man er i selv om det samlet sett er en vanskelig sesong. De fleste her klarer nok å lese tabellen og vet allerede at vi ligger på nedrykksplass. Hva er hensikten med å skrive at vi er ræva på repeat hele sesongen? Hvis man ikke klarer å se noe annet enn helsvart etter dagens kamp vil man ikke finne lyspunkter. Banespillet har vært like ræva i år, kanskje enda verre. Og resultatene er absolutt bånn i bøtta. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 204 Del Skrevet 17. Oktober 2021 Del Skrevet 17. Oktober 2021 2 minutter siden skrev geirti: Du er ikke akkurat en kilde til inspirasjon selv heller, som karakteriserer meningsmotstandere som troll. Når det eneste man skriver er negative innlegg med samme innhold (i mange tilfeller også med uriktig innhold) er det trolling i mine øyne. Meningsmotstandere lever jeg veldig godt med. Konkret er vi ofte meningsmotstandere, geirti, uten at du er noe troll av den grunn. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Innkast 641 Del Skrevet 17. Oktober 2021 Del Skrevet 17. Oktober 2021 Isolert sett et ett poeng i Bergen ikke verst, men til å gråte av at Skaanes får stå upresset å plassere ballen i lengste hjørne. Sånt skal ikke kunne skje. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSpanjol 1 135 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Oktober 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Oktober 2021 Wernersson er det jo bare å fortsette med på venstre kant, syntes han med Moe bak seg funket meget bra. Dette pluss Eddie tilbake på høyre kant nå syntes jeg høres veldig bra ut 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Oktober 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Oktober 2021 15 timer siden skrev sexxes: Azemi og offsideregelen er jeg for en gangs skyld enig med deg i. Snakket om det her også. Uenig (både i dette konkret og at Azemi generelt gjorde en laber kamp, som andre her inne har insinuert). Synes Azemi gjorde en god jobb som førsteforsvarer/presspiller så lenge vi turte å stå relativt høyt, etter hvert ble det en utakknemlig og utslitende jobb da han måtte ta den mer og mer alene. Mer konkret til offside-argumentet: et par av offsidene han går i er ikke hans feil, men medspiller som bruker for lang tid på ballen. Lett å se (i hvert fall på tv-skjermen ) at han kan gå på løp bak stopperne, og han prøver, men medspiller surrer for lenge, så til slutt når ballen kommer så har han startet og er i offside. Du kan ikke som spiss vente til ballen slås før du begynner løpet. Han ble naturlig nok veldig sliten til slutt, men det var etter 70+ minutter med ekstremt bra jobbing i en etter hvert veldig utakknemlig rolle. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 18. Oktober 2021 Del Skrevet 18. Oktober 2021 Blir hvertfall Edvartsen fra start mot Molde. Da skal vi ha mål. Kontre inn en viktig seier. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 18. Oktober 2021 Del Skrevet 18. Oktober 2021 Nå var vel min tanke mer på at Azemi ikke skjønner at han er i offside enn om det er han eller en annens skyld. Forstålig om vi snakker om cm, men ikke når det er 5-10 meter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 18. Oktober 2021 Del Skrevet 18. Oktober 2021 Flere enn meg som synes Brann var usportslige som ikke spilte ballen tilbake etter at Sandberg skjøt den ut fordi Kostadinov lå nede? Først trodde jeg Sandberg bare bommet som han ofte gjør, men skjønte at det var pga skaden. Dårlig fair play av Brann syns jeg selvom de måtte jage mål. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 204 Del Skrevet 18. Oktober 2021 Del Skrevet 18. Oktober 2021 31 minutter siden skrev FranckTheBank: Flere enn meg som synes Brann var usportslige som ikke spilte ballen tilbake etter at Sandberg skjøt den ut fordi Kostadinov lå nede? Nei. Blir generelt irritert over alle som spiller ut ballen når noen ligger nede. Dommeren får vurdere om det er så alvorlig at spillet må stoppes. Hvis alle slutter å spille ut ballen blir det forhåpentligvis også færre som legger seg ned for å drøye tid. Håper vi tar lærdom og gjør det samme når vi havner i samme situasjon, så blir det kanskje en slutt på denne utingen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 18. Oktober 2021 Del Skrevet 18. Oktober 2021 1 time siden skrev FranckTheBank: Flere enn meg som synes Brann var usportslige som ikke spilte ballen tilbake etter at Sandberg skjøt den ut fordi Kostadinov lå nede? Først trodde jeg Sandberg bare bommet som han ofte gjør, men skjønte at det var pga skaden. Dårlig fair play av Brann syns jeg selvom de måtte jage mål. Ja, bra av Sandberg siden en kompis trengte hjelp. Dommeren burde jo beskyttet Kay tidligere ved å gi rødt kort til en kvester i rødt. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 18. Oktober 2021 Del Skrevet 18. Oktober 2021 4 minutter siden skrev arni: Ja, bra av Sandberg siden en kompis trengte hjelp. Dommeren burde jo beskyttet Kay tidligere ved å gi rødt kort til en kvester i rødt. Brann slapp unna gult ja. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Wilmar 1 845 Del Skrevet 18. Oktober 2021 Del Skrevet 18. Oktober 2021 4 timer siden skrev FranckTheBank: Flere enn meg som synes Brann var usportslige som ikke spilte ballen tilbake etter at Sandberg skjøt den ut fordi Kostadinov lå nede? Først trodde jeg Sandberg bare bommet som han ofte gjør, men skjønte at det var pga skaden. Dårlig fair play av Brann syns jeg selvom de måtte jage mål. Sikker på at det var med vilje? Brannspillerne hadde nok problemer med å skille dette fra de andre utsparkene hans. Kan ikke bebreide dem dessverre. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TheDriver 896 Del Skrevet 19. Oktober 2021 Del Skrevet 19. Oktober 2021 Vi har dessverre tøffere motstandere enn dagens Brann i de neste kampene. Men laget hadde innsatsvilje og kjempet hardt, men redd at det ikke er nok i det neste kampene. Laget er dessverre for svakt i mine øyne. Mangler erfaring og spilletid sammen, Wangberg er en bauta, Edvardsen skadet har svekket laget, han kunne fort ha puttet noen så vi hadde hatt flere poeng nå. Hjemme mot Molde, borte mot Lillestrøm og hjemme mot Haugesund tror jeg blir tøft, sånn sesongen har vært i år og er redd det ikke er mange poeng å hente der om jeg skal være realist. Men håper jeg tar feil. November er en litt lettere mnd å hente poeng. Håper vi overlever i eliteserien, vi har ihvertfall mest erfaring i å kjempe i nedrykks strid 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå