Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest avisene i dag dro jeg til ulevåll med håpet om å ta igjenn det Franske laget.

Først fikk jeg sjokk når jeg så lagoppstillinga og værre skulle det bli.

20 min før første målsjanse og det var vel et skudd fra 55 meter.

Selvfølgelig slo tanken meg med at Berg sparte enkeltspillere og at denne kampen ikke var ennet en en treningskamp.

Nå er jeg forbanna usikker på om det var en kamp som vi sparte spillere eller om det var allvor i det som sto i stikka.

"Når det gjelder Bergs debutkamp torsdag, returkampen i UEFA-cupen mot franske Sochaux, sier 46-åringen:

- Jeg vil ikke spare noen enkeltspillere, kun ta hensyn til skader. Mike (Kjølø) og Martin (Andresen) er usikre. Til tross for 0-4-tap borte, underets tid er ikke over."

Ellers så var det mange unge talenter på banen i dag som spilte bra.

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og poenget ditt var?

var jeg så uklar :unsure:

Poenget er vel om dette er laget som skal redde plassen eller om man sparte spillere i dag?

Når man sier at man skal ta igjen det Franske laget og taper 5-0 da blir det flaut!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke vi skal legge noe vekt på denne kampen. Men vi så med all tydelighet at det ikke er noen enkel oppgave å rykke opp på kvalikplass i tippeligaen.

Nå trenger klubb og spillere støtte. Alle ser at ting ike funker, men de prøver å gjøre noe med det. Så får vi gjøre vår jobb - vise entusiasme, samhold og patriotisme.

Strengt tatt var Socheaux heldige som vant hele 5-0 ut fra spill og sjanser, men de hadde nok et ekstra gir også.

Vi får ta tak i det positive og dyrke det. Og det var positive trekk i spillet på Ullevaal. Men vi har laaaangt igjen.

Heia Stabæk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

glem uefa cupen nå.

tror sochaux var et lag som absolutt ikke passet stabæks spillestil og mentalitet. det var allerede soleklar i sochaux. dribblesterke, flinke afikanere, franskere eller argentinere som tacklet gjerne og lumsk møter et nordisk lag som spiller defensiv og relativt skikkkelig og teknisk fin fotball - det kan ikke fungere.

i tillegg hele saken om gaute og usikkerheten i troppen etter all de tapte kampene...

derfor: slutt med snakk om uefa cupen.

se fram mot lsk kampen.

der skal vi se om trener trioen har fått noe nytt inn i spillerne.

og der skal vi se hva som skjer hvis man "sparer enkle spillere" eller disponerer spillerne om.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjengir mitt eget innlegg:

Heller skuffet over dere som sitter her og ynker dere over kampen. Hvorfor i helvete var dere ikke på stadion? Skandale, hæh?

Og til deres notering var det ikke så verst det vi så (og laget var absolutt ikke det beste vi har!!) Finstad har tydeligvis snakka endel med Belsvik og har aldri sett han gå i og vinne så mange dueller. Mads var også god.

Positive var det at gutta virket som om de visste hvordan de skulle gå framover og mønsteret var tydligere. Masse deilige innlegg fra mads! Bare tenk på hvordan det blir når Martin fordeler og Ohr slår flotte innlegg til Finstad på løp som skaller ballen i mål!

Sochaux var dyktige i angrepsspillet, det skal de ha. Scorte vel på alle sjansene sine.

Husk også at på mandag har vi en tusen ganger viktigere kamp, mot Lillestrøm. Da skal det faen meg være dødt på forumet!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja er enig med deg der ole....

men når man har et stabeist av en treig fammilie som ikke kan får ræva si inn i en bil for så å komme seg hjem til klokken 6 som avtalt er det ikke enkelt å rekke kampen...

var hjemme halv åtte eller no fra hytta og da var det bare på pc'en... sorry ass.... veit det er for dårlig

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cupen - Ute

UEFA - Ute

alle gode ting er 3

TL - Inne

Syntes måten vi gikk ut på var flaut, skjønner de taktiske disponeringene og kommer til å forsvare de ganske greit på jobben i morgen, men jeg sitter med en uggen følelse i magen over måten vi ryker på.

Jaja - ser frem til å banke LSK

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja er enig med deg der ole....

men når man har et stabeist av en treig fammilie som ikke kan får ræva si inn i en bil for så å komme seg hjem til klokken 6 som avtalt er det ikke enkelt å rekke kampen...

var hjemme halv åtte eller no fra hytta og da var det bare på pc'en... sorry ass.... veit det er for dårlig

Sorry, mente ikke å angripe de som var forhindret i å komme til kampstart. Men for de som følger kampen på VG synes jeg det er ganske bra gjort å kunne bruke ord som skandale og flaut.

Uansett; mandag!!!! B)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjengir mitt eget innlegg:

Heller skuffet over dere som sitter her og ynker dere over kampen. Hvorfor i helvete var dere ikke på stadion? Skandale, hæh?

Hvar det noen her som ikke var på kampen?

Flaut ja når man går ut i avisen og antyder at vi skal vinne.

En bra kamp med tanke på en helt nykomponert forsvarsrekke.

Det positive i dag var jo at ungutta slapp til. De gjorde mye bra men mangler endel erfaring.

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry, mente ikke å angripe de som var forhindret i å komme til kampstart. Men for de som følger kampen på VG synes jeg det er ganske bra gjort å kunne bruke ord som skandale og flaut.

Uansett; mandag!!!! B)

hehe satt hjemme og følget kampen på vg...men jeg bor i tyskland...det er litt for langt til å dra til stadion i dag...særlig når man er blakk etter noen turer til norge og sochaux bare for å støtte stabæk ;)

og som du så: mandag er dagen som gjelder!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekningen fra kampen på TV2-sporten var VANVITTIG negativ i kveld! Ikke bare sportslig krise, men fremfor alt økonomisk. En sliten Loe forklarte seg på uvanlig dårlig vis. Nå er det så mye negativ omtale at jeg har store problemer med å tenke positivt. Hvordan i all verden har spillerne det da? Klarer vi dette så skal jeg sponse gitarkurs på alle som vil ha de neste ti årene.. (tror jeg)..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn som det ser ut så var vel alle som har meldt seg på i debatten på kampen.

Jeg gikk ikke på Ullevaal i dag for og se Stabæk vinne en kamp, jeg gikk for og se unggutterspille og for og støtte laget. (Mission compleeted)

JEg legger ingen vekt på denne kampen over hodet...., men så gjorde jeg heller ikke det på treningskampene før sesongen, på VG's tips om nedrykk, på de første tapene eller på tabellsituasjonen i juni heller....! :mellow:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekningen fra kampen på TV2-sporten var VANVITTIG negativ i kveld! Ikke bare sportslig krise, men fremfor alt økonomisk. En sliten Loe forklarte seg på uvanlig dårlig vis. Nå er det så mye negativ omtale at jeg har store problemer med å tenke positivt. Hvordan i all verden har spillerne det da? Klarer vi dette så skal jeg sponse gitarkurs på alle som vil ha de neste ti årene.. (tror jeg)..

Æsj, men herregud hva hadde du skrevet hvis du var journalist? Akkurat nå skjønner jeg at de gasser seg i noens lidelse, skulle bare så indelig øsnke det ikke var vår.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett; mandag!!!! B)

hehe satt hjemme og følget kampen på vg...men jeg bor i tyskland...det er litt for langt til å dra til stadion i dag...særlig når man er blakk etter noen turer til norge og sochaux bare for å støtte stabæk ;)

og som du så: mandag er dagen som gjelder!

Vet jo det. Siktet ikke til deg. B)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja dette med trenerskifte har virkelig fått meg til å de mye negativt i det som kommer... finnes det noe lyspunkt her utenom en seier på mandag? tror jeg er ganske ærlig (og aaaaltfor trøtt) når jeg sier dette: hvis Stabæk berger plassen skal jeg aldri mobbe et lag i nedrykstrid, for nå vet jeg åssen det er ass..... fy faen for et hælvette

Forza Stabæk!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klarer vi dette så skal jeg sponse gitarkurs på alle som vil ha de neste ti årene.. (tror jeg)..

Gjelder det supportere også? ;)

Uansett, kampen i dag var ganske snål. "Debutantene" var vel de beste vi hadde. Og Finsi og Mads var definitivt på hugget. Ellers møtte jeg flere hyggelige franskmenn etter kampen, alltid gøy.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes vi så mye positivt i går:

For det første er resultatet vel flatterende. De hadde muligens et ekstra gir inne men spillet tilsvarte ikke 5-0.

For det andre viste unggutta som Mads C, Bjørnar og Henning seg frem på en meget godt måte og var rett og slett imponerede.

For det tredje viste vi stor innsatsvilje.

For det fjerde viste vi raske overganger og hurtige angrep. Og dette med kun en trening med nytt trenerteam. Med ytterligere terping på bevegelsesmønstret i og rundt 16-meteren samt mer avslutningstrening tror jeg dette kan bli meget bra!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes vi så mye positivt i går:

For det første er resultatet vel flatterende. De hadde muligens et ekstra gir inne men spillet tilsvarte ikke 5-0.

For det andre viste unggutta som Mads C, Bjørnar og Henning seg frem på en meget godt måte og var rett og slett imponerede.

For det tredje viste vi stor innsatsvilje.

For det fjerde viste vi raske overganger og hurtige angrep. Og dette med kun en trening med nytt trenerteam. Med ytterligere terping på bevegelsesmønstret i og rundt 16-meteren samt mer avslutningstrening tror jeg dette kan bli meget bra!

Ja selvfølgelig var det positivt at ungutta fikk prøve seg, men å påstå at dette var framgang i forhold til tidligere kamper blir helt feil.

Franskmennene leda 4-0 før de kom til Norge og de anstrengte seg ikke nevneverdig for å vinne 5-0.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekningen fra kampen på TV2-sporten var VANVITTIG negativ i kveld!

Dette viser jo nok en gang at journalister kun er fyllt med skit. Hvor var de i forbindelse med den første kampen. TV2 sporten nevnte ikke engang resultatet den gang. Men hvis man kan sparke noen som ligger nede. Ja, se da blir det interessant. Men dette vet vi jo. Selv forsøker jeg å slutte med å irritere meg over smakløse journalister. Men det er ikke lett. <_<

Lenke til innlegg
Del på andre sider

..og i dag var det NRK-sporten som klarte å lire av seg at i og med at Stabæk stilte med noe som kunne likne på juniorlag i UEFA-cup'en - og derigjennom tape - så vil norsk fotball generelt lide som følge av færre lag i mesterligaen og UEFA. Begynner å nærme seg heksejakt dette her! Jeg må faktisk innrømme at all hetsen begynner å bidra til en relativt stor grad av fandenivoldskhet nå. Knuse LSK og Molde hjemme og vips, så kan vi putte langfingeren der vi ønsker. 1. divisjon neste år? Javel, so what? Rett opp igjen og gjenta tidligere tidligere store bedrifter +++. Sint nå!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Flaut
  • Opprett ny...