Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

La også merke til at han var på kampen i går. Han står uten arbeidsgiver neste sessong, bor i området, gammel venn av vår nye sportsdirektør........ Tror faktisk ikke at dette er tilfeldig. Han var der neppe fordi han hadde lyst til å se en bra kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var det som slo meg også.

En del faktorer som spiller inn her:

Vidar Davidsen er uten jobb fra neste sesong, da slipper stabæk å betale en eventuell kompensasjon til en klubb

Vidar Davidsen har blitt observert på stabækkamper, og personlig tror jeg ikke det er spillerkjøp til klubben han skal forlate han ser etter

Vidar Davidsen og Aalbu kjenner hverandre

Vidar Davidsen bruker en en kald torsdagskveld til å se en kamp hvor stabæk stiller med en del "ukjente" og blir rundspilt av franske teknikkere.

**Noen antydet at personen ved siden av davidsen er fransk landslagsspiller på et eller annet nivå og spiller i arsenal, men det vet ikke jeg**

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Teitur gjør det rimelig dårlig i Ull/Kisa for tiden for å si det mildt. Man kan si at Teitur-effekten har slått til for fullt i den klubben. Vi kan jo håpe på at han får sparken, så kan vi ansette han rett foran øynene på Bærum SK.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De oppmerksomme så kanskje at Davidsen var sammen med en spiller i går. Litt raskt research avklarte at det var snakk om en spiss...

Er afrikansk og spiller ikke i Arsenal.

Endret av Thomas
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å bruke fokusen på der vi er nå fremfor neste år? Ta heller trenerdiskusjoner etter vi har spilt de 4 siste kampene i tippeligaen

Når Vidar Davidsen sitter ringside på ullevåll så må man jo få lov til å diskutere, eller?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å bruke fokusen på der vi er nå fremfor neste år? Ta heller trenerdiskusjoner etter vi har spilt de 4 siste kampene i tippeligaen

Når Vidar Davidsen sitter ringside på ullevåll så må man jo få lov til å diskutere, eller?

For Davidsen er jo veldig sjeldent på Stabæk-kamper? Han er bestis med Erik Loe, bor på Høvik og er nokså ofte å se på nadderud.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Det er for mye sammenhenger til å være tilfeldig...

Aldri vært tilhenger av konspirasjonsteorier, men når en snart arbeidsledig trener tar med seg en spiss for å se et trenerløs klubb med angrepsproblemer en kald høstkveld, og man vet at denne treneren har en god realsjon til klubbens sportslige leder....

2+2=4

@ringo

Som definitivt ikke liker utviklingen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noen fortelle meg hvorfor Davidsen ikke er noe bra alternativ som trener? Han har da erfaring å vise til...

E.

Har ikke mannen stort sett avsluttet samarbeidet med de klubbene han har vært i lenge før det kontrakten skulle tilsi?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Det er for mye sammenhenger til å være tilfeldig...

Aldri vært tilhenger av konspirasjonsteorier, men når en snart arbeidsledig trener tar med seg en spiss for å se et trenerløs klubb med angrepsproblemer en kald høstkveld, og man vet at denne treneren har en god realsjon til klubbens sportslige leder....

2+2=4

@ringo

Som definitivt ikke liker utviklingen!

Støtter den der.

Spissen kan umulig ha vært med for å lære god angrepsfotball.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noen fortelle meg hvorfor Davidsen ikke er noe bra alternativ som trener? Han har da erfaring å vise til...

Det må i såtilfelle være erfaring i å ikke skape toppresultater.

:D

Blir jo også kort reisevei for han, han bor vel på blommenholm hvis han ikke har flyttet...

Neeei.. Jeg liker ikke denne utviklingen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit nok det.

Men han fikk da VIF opp i TL etter en hvileskjær i 1.div? eller husker jeg feil...? Var det ikke han som fikk de opp i TL, for så å ikke få fornyet kontrakten når de kom til TL? Jeg har inntrykk av at han er en bra trener..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Hvem Trener Stabæk Neste Sessong?
  • Opprett ny...