Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg innser også at det ikke er det beste alternativet, men vi må være realistiske.. Vi får ikke en topptrener til en økonomisk skakkkjørt klubb.. I allefall ikke om vi, gud forby, rykker ned...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

han ville trene stabæk til neste sesong....

Det sto ingenting om neste sesong der. På den tiden var det selvfølgelig Gaute som skulle trene oss neste sesong. Derimot sto det at han så på Stabæk som en meget interessant klubb, og han utelukket ikke muligheten for å være trener der en gang i fremtiden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

han ville trene stabæk til neste sesong....

Det sto ingenting om neste sesong der. På den tiden var det selvfølgelig Gaute som skulle trene oss neste sesong. Derimot sto det at han så på Stabæk som en meget interessant klubb, og han utelukket ikke muligheten for å være trener der en gang i fremtiden.

Det blir vel det samme. Bare litt pakket inn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp...

Vi må ha en trener som er god på å skape resultater med små ressurser, og som er dyktig på å utvikle og slippe til talenter...

Ser ikke for meg at Davidsen passer i den profilen....

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir vel det samme. Bare litt pakket inn.

Ikke på det tidspunktet det ble sagt.

Det blir jo bare antagelser, men davidsen kan ha visst noe vi ikke vet. men nå gidder jeg ikke trekke den lenger :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neste sesongs trener er jo 100% avhengig av om det blir TLplass eller ikke... selvfølgelig.

med TL plass: tror Høgmo er et hett navn. Vil jo ha jobb i osloområdet

i 1.div: tja,,, da må vi nok lengre ned på kvalitetsskalaen. Erland Johnsen kanskje?

Vidar Davidsen: skulle ikke forundre meg.Men det ville bli nitrist. Hva har gitt av resultater de siste årene: fikk fyken i Enga etter cuptriumf, og deretter most Godset godt nedover på tabellene.... nei, huff!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke han fått seg jobb da? Som han ikke vil ut med hva er?

FFK ligger langflate etter Høgmo, men hvis han allerede har fått seg jobb er det neppe der. De annonserte i tillegg etter Adm Dir i avisen denne uken, men han hadde vel neppe vært aktuell for den stillingen.

Rykter gikk også på at Bjørge Stensbøl har lokket Høgmo til SAS. Hvilket jo kan vise seg å bli en skikkelig buklanding, gitt det selskapets innarbeidede ubrukelighet.....

Trente ikke DaVitsen også Lyn for ikke lenge siden? Nok en suksess på hans CV? O skrekk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da foretrekker jeg heller at vi tar Rudi Völler og hans e-posttreninger  ;)

"Dt r viktig å spille gjnm midt1, bruk flankr. Knuds1 reddr, Fins & Vei skår. Klemz, Rudi."

Hahahaha, det er vel mer sms trening :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sukk...

er faktisk veldig lei for å kunne si 'I told you so' (sammen med resten av fotballnorge) med henhold til hvordan det kom til å bli reagert fra ALLE hold på admin. sin behandling av trenerskiftet. Greit nok, noen er mer usmakelige og usakelige enn andre (hoff, eriksen osv), men synes det var skandale hvordan Gaute ble behandlet, og er fortsatt uenig i hvordan det skjedde. Måten Ohr blir behandlet, uansett uttalelser synes jeg er beklagelig. Synes også det er jævlig rart at ingen andre enn meg reagerer på ordvalget til vår nye hovedtrener som sier at Stian er et DÅRLIGERE alternativ enn Mads. Enhver idiot som kan noe om personalpolitikk vet at man heller sier; Mads er per idag et bedre alternativ, Mads har en stigende formkurve, Mads trenger kamptreningen, Mads har overbevist på trening etc. Man trekker frem noe POSITIVT istedenfor å la en negativ formulering som 'Ohr er DÅRLIGERE' pryde forsidene i media...

Tror desverre at Pål må gå noen runder i salaten før han lærer seg det diplomatiske språket man trenger å bruke i slike ømfintlige situasjoner...Synes det er jævlig synd ettersom jeg er dødsimponert over hvordan Stian har oppført seg her hos oss, kjempet for å forbedre sin egen holdning, både på og utenfor banen. Jeg håper for guds skyld at dette er en storm i et vannglass, og at Ohr blir brukt flittig i de fire siste kampene...

Uansett...dette kombinert med flere andre konkrete hendelser (stadionsaken, spillersalg, økonomi, mangel på spillerkjøp etc) gjør at jeg nesten ikke eier tillit til klubbens styre lenger, og jeg håper og tror at det vil foretas en opprydning på stabækkontoret etter endt sesong, uansett utfall...

Men så var det trenersaken da....Om vi på død og liv skal spekulere i neste sesong og i hvorvidt det blir Davidsen, så kan det være verdt å lese denne artikkelen:

http://www.godsetunionen.com/nettmote/vidard.htm

Nettmøte med Davidsen som ganske grundig endret mitt syn på mannen. Virker som om han har noe å fare med, ihvertfall i teorien. Og temperament, det vet jeg at mannen har...

Men nå skal de nåværende trenerne få min fulle støtte ut sesongen. Sammen skal vi berge plassen, senke skuldrene og se frem til en liten klubbrevolusjon som skal gjøre oss sterkere enn noengang...

Forza Forever!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pedro:

Skandalen er at stabæk ligger under streken når det gjenstår 4 serierunder. Skandalen er at stabæk har 21 mål på 22 kamper. I en slik situasjon er det vel ikke noen skandale at treneren får sparken? På hvilken annen måte det kunne skjedd på skulle jeg gjerne likt å vite. Eneste er at det kunne skjedd før.

Det er heller ingenting beklagelig med hvordan stian ohr har blitt behandlet. Det som er beklagelig er at stian ohr virkelig er så dum at han går ut og kritiserer stabæk offentlig i den situasjonen vi er i nå.

Føler det iallefall blir litt feil å fokusere på "stakkars" gaute og stian, når stakkars stabæk holder på å rykke ned og gå konkurs!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror Loe en gang sa at det var uaktuelt å ansette Davidsen so trener i Stabæk så lenge han var i klubben, de var rett og slett for gode kompiser. JEg tror på Høgmo hvis Stabæk holder seg. HOlder vi oss ikke så får vi spille uten trener, har ikke råd til sånt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter hva jeg har hørt så har høgmo uttalt at han ikke er interessert i å være fotballtrener lenger. Det er visstnok det som har fått det til å gå i buksene til en hel del mennesker i ffk, som gjerne vil se ham i en jobb i styret neste sesong.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fuck no!

Ikke faen. Den mannen er ikke for oss!

Heller Vidar Davidsen enn Erlandsen. Han er en utrolig usympatisk grinebiter som til og med disser egne fans! Han står IKK høyt i kurs hos KFL...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Hvem Trener Stabæk Neste Sessong?
  • Opprett ny...