Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Flere her har sagt seg interessert i treningene.

Kontoret opplyste følgende: Lørdag fra kl.1000 og søndag fra kl.1100

Så at gutta prøvde litt nye ting på treninga idag, vi ses!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Av det jeg så på lørdag, var det raskere bevegelse opp i angrep enn tidligere og mange bre legg. Bare vi får igang spissene, ser det spennende ut.

Søndagens foregikk på kunstgresset og var frivillig siden underlaget er ugreit for ymse plager!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jammen ikke mange som var der i dag tidlig. Jeg, tore og kristoffer stod og frøs og titta gjennom vinduet til spillermøtet i plaskregnet fra 11 - 12. Det lille vi så av treningen før vi begynte var positivt egentlig. Pål ville ha enkelhet i spillet og humøret virket verldig bra til tross for regnet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søndagens foregikk på kunstgresset og var frivillig siden underlaget er ugreit for ymse plager!

Frivillig trening - dagen før "århundrets viktigste kamp"? Var det så lurt da???

Forstår jo forsåvidt argumentet med kunstgress, men det måtte da vel for søren gå an å trene på Nadderud eller Bekkestuabanen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte opp for å se på treningam jeg kristoffer og toretøsch. Det var spillermøte inne på kontoret så vi kikka på gjennom vinduet mens det regna som verst.

Så dro gutta ut for å trene mens vi så på (i regnet).

Så kom Richard og Henrik H og vi fikk jobba litt med tifoet til kampen i kveld..

That's what happend

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Blaa Treninger Ihelga
  • Opprett ny...