arni 9 544 Del Skrevet 1. Oktober 2004 Del Skrevet 1. Oktober 2004 Flere her har sagt seg interessert i treningene. Kontoret opplyste følgende: Lørdag fra kl.1000 og søndag fra kl.1100 Så at gutta prøvde litt nye ting på treninga idag, vi ses! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 1. Oktober 2004 Del Skrevet 1. Oktober 2004 Skal ikke se bortifra jeg tar meg en tur. Kommer an på hvor sen kvelden blir- Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 1. Oktober 2004 Del Skrevet 1. Oktober 2004 Kjempe, veit at gutta setter pris på oppmøte rundt treningene. Det er fortsatt plass til flere! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 1. Oktober 2004 Del Skrevet 1. Oktober 2004 kommer kanskje på søndag. gleder meg til å se hva de får til Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 2. Oktober 2004 (endret) Del Skrevet 2. Oktober 2004 (endret) Jeg er der Endret 2. Oktober 2004 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 2. Oktober 2004 Del Skrevet 2. Oktober 2004 Kommer på søndag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 2. Oktober 2004 Del Skrevet 2. Oktober 2004 Jeg og en til kommer... detta blir bra vettu... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 2. Oktober 2004 Del Skrevet 2. Oktober 2004 Dere som var på treninga i dag; hvordan så det ut? Var det noe på gang? Var de på hugget? Humøret? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 2. Oktober 2004 Del Skrevet 2. Oktober 2004 Jeg så ingen der kl. 10. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 2. Oktober 2004 (endret) Del Skrevet 2. Oktober 2004 (endret) Jeg og en til kommer... detta blir bra vettu... Du og hvem? imorgen? Ser deg der! Endret 2. Oktober 2004 av Blaaereennblaaest Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 2. Oktober 2004 Del Skrevet 2. Oktober 2004 meg og kriss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 2. Oktober 2004 Del Skrevet 2. Oktober 2004 Så ingen var der i dag? Her må man ta seg sammen. Meg selv inkludert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 2. Oktober 2004 Del Skrevet 2. Oktober 2004 ja det må vi... men syns ti om morningen på en lørdag var tidlig... hvor lenge varer en trening a? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 3. Oktober 2004 Del Skrevet 3. Oktober 2004 Av det jeg så på lørdag, var det raskere bevegelse opp i angrep enn tidligere og mange bre legg. Bare vi får igang spissene, ser det spennende ut. Søndagens foregikk på kunstgresset og var frivillig siden underlaget er ugreit for ymse plager! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 3. Oktober 2004 Del Skrevet 3. Oktober 2004 Ja, jammen ikke mange som var der i dag tidlig. Jeg, tore og kristoffer stod og frøs og titta gjennom vinduet til spillermøtet i plaskregnet fra 11 - 12. Det lille vi så av treningen før vi begynte var positivt egentlig. Pål ville ha enkelhet i spillet og humøret virket verldig bra til tross for regnet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 3. Oktober 2004 Del Skrevet 3. Oktober 2004 Søndagens foregikk på kunstgresset og var frivillig siden underlaget er ugreit for ymse plager! Frivillig trening - dagen før "århundrets viktigste kamp"? Var det så lurt da??? Forstår jo forsåvidt argumentet med kunstgress, men det måtte da vel for søren gå an å trene på Nadderud eller Bekkestuabanen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 3. Oktober 2004 Del Skrevet 3. Oktober 2004 Uansett; alle gutta untatt Martin (som har vært litt dårlig), IA, og kanskje noen fler trente.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 3. Oktober 2004 Del Skrevet 3. Oktober 2004 ja faen heller så dårlig oppmøte idag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 3. Oktober 2004 (endret) Del Skrevet 3. Oktober 2004 (endret) Svakt folkens, regna jo bare llitt... ...er våt fortsatt vett... Endret 3. Oktober 2004 av Blaaereennblaaest Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 3. Oktober 2004 Del Skrevet 3. Oktober 2004 ja ole... buksa mi blir aldri det samme etter denne dagen... hehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 4. Oktober 2004 Del Skrevet 4. Oktober 2004 ja ole... buksa mi blir aldri det samme etter denne dagen... hehe Hva drev dere egentlig med? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 4. Oktober 2004 Del Skrevet 4. Oktober 2004 Møtte opp for å se på treningam jeg kristoffer og toretøsch. Det var spillermøte inne på kontoret så vi kikka på gjennom vinduet mens det regna som verst. Så dro gutta ut for å trene mens vi så på (i regnet). Så kom Richard og Henrik H og vi fikk jobba litt med tifoet til kampen i kveld.. That's what happend Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 4. Oktober 2004 Del Skrevet 4. Oktober 2004 ja ole... buksa mi blir aldri det samme etter denne dagen... hehe Hva drev dere egentlig med? Det var forsåvidt en spøk... Buksa mi blir aldri det samme igjen... men samme det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 4. Oktober 2004 Del Skrevet 4. Oktober 2004 Skjønte jo det.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg