mbh 8 243 Del Skrevet 27. Oktober 2021 Del Skrevet 27. Oktober 2021 7 minutter siden skrev BlaaSpanjol: Noen må gå, nå er det nok OK, jeg kan gjøre det. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækLegendePåFM 754 Del Skrevet 27. Oktober 2021 Del Skrevet 27. Oktober 2021 Komisk at Sandberg egentlig har spilt en god kamp, forteller litt om hvor langt unna det her var 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TheDriver 896 Del Skrevet 27. Oktober 2021 Del Skrevet 27. Oktober 2021 Mjøndalen leder 5-0, det måes ta samling i bunn og antagelig planlegges utfra Obos neste år, vi har individuelle bra tekniske spillere. Men hadde fort stått 6-0 hadde det ikke vært for Sandberg. Savner Janne og IAO og målscorere. Sånn det har blitt rotet i år, 33 forskjellige spillere, så er det fortjent med Obos neste år. Mistet tro på at vi overlever i år, vi kan kanskje havne på kvalik og vinne denne med flaks. Men sånn laget fremstår nå så ser jeg ikke eliteserie spill neste år dessverre. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
DerBomber 483 Del Skrevet 27. Oktober 2021 Del Skrevet 27. Oktober 2021 Til og med i 2012 spilte vi bedre fotball enn dette. Da skapte vi jo faktisk brukbart med sjanser i mange av kampene, men hadde vanskelig for å få ballen i nettet. Nå er vi bare dårlige, dårlige og atter dårlige. Jeg har egentlig sagt mitt etter de siste rundene, så jeg gidder ikke å gjenta meg selv etter denne (noe de mest positive her inne sikkert setter stor pris på). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 390 Del Skrevet 27. Oktober 2021 Del Skrevet 27. Oktober 2021 Akkurat nå skrev mbh: OK, jeg kan gjøre det. Jeg slår følge. Etter 27-år tar jeg ut separasjon. Dette er ikke den dama jeg ble sammen med. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSpanjol 1 135 Del Skrevet 27. Oktober 2021 Del Skrevet 27. Oktober 2021 Kjønø skulle tatt med laget rett tilbake til stadion og kjører trening til tidligst midnatt 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TheDriver 896 Del Skrevet 27. Oktober 2021 Del Skrevet 27. Oktober 2021 26 minutter siden skrev Posse: Dette er så dårlig gjort mot alle som møter opp på kampene. Jeg er glad jeg ikke dro nedover i dag Sparte 6-700 kr i reise og billett, samt mye frustrasjon Men dette innbyr ikke akkurat til lyst for å reise på kamp dessverre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 27. Oktober 2021 Del Skrevet 27. Oktober 2021 100 pushups på hver og en før trening imorgen. I trusa foran folk til spott og spe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 27. Oktober 2021 Del Skrevet 27. Oktober 2021 Ring meg når vi har noen med lidenskapen og galskapen til IA tilbake i klubben. Her er det åpenbart ingen som bryr seg om dagen ... 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSpanjol 1 135 Del Skrevet 27. Oktober 2021 Del Skrevet 27. Oktober 2021 "Ikke grave oss ned, glemme denne kampen, se frem mot neste" har jeg hørt så mange ganger at jeg blir døv nå. Det er riktig, ikke grav dere ned og bli deppa, bli forbanna, gi litt faen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 402 Del Skrevet 27. Oktober 2021 Del Skrevet 27. Oktober 2021 5 minutter siden skrev DerBomber: Til og med i 2012 spilte vi bedre fotball enn dette. Da skapte vi jo faktisk brukbart med sjanser i mange av kampene, men hadde vanskelig for å få ballen i nettet. Nå er vi bare dårlige, dårlige og atter dårlige. Jeg har egentlig sagt mitt etter de siste rundene, så jeg gidder ikke å gjenta meg selv etter denne (noe de mest positive her inne sikkert setter stor pris på). Vi slo i det minste lsk hjemme 4-1 i 2012. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bandy90 691 Del Skrevet 27. Oktober 2021 Del Skrevet 27. Oktober 2021 3 timer siden skrev TheDriver: Mjøndalen leder 5-0, det måes ta samling i bunn og antagelig planlegges utfra Obos neste år, vi har individuelle bra tekniske spillere. Men hadde fort stått 6-0 hadde det ikke vært for Sandberg. Savner Janne og IAO og målscorere. Sånn det har blitt rotet i år, 33 forskjellige spillere, så er det fortjent med Obos neste år. Mistet tro på at vi overlever i år, vi kan kanskje havne på kvalik og vinne denne med flaks. Men sånn laget fremstår nå så ser jeg ikke eliteserie spill neste år dessverre. Vi kan ikke havne på kvalik. Det er bare gode lag som har flaks, heter det seg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 27. Oktober 2021 Del Skrevet 27. Oktober 2021 På søndag må vi gå all in med klassisk 442 Stabækformasjon. sandberg moe Wangberg piggy wernersson bolly Haugen høiland eddie fitim målpål 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå