Alzheimer 2 525 Del Skrevet 2. Oktober 2004 Del Skrevet 2. Oktober 2004 Les mer i aftenpoften Ja, ja. Aner vi enkelte små mørke skyer over horisonten? Fy faen for en sesong Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 2. Oktober 2004 Del Skrevet 2. Oktober 2004 ja faen heller... Litt av en jubileums sessong Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 2. Oktober 2004 Del Skrevet 2. Oktober 2004 vi hadde ved inngangen til 2004 sesongen satt opp et budsjett på ca 20 mill. hvis jeg ikke husker feil. Disse har vi brukt - i tillegg har vi brukt omtrent det samme en gang til. hvordan er det mulig ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 2. Oktober 2004 Del Skrevet 2. Oktober 2004 Så mye kos Aftenposten skriver om oss for tiden... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 2. Oktober 2004 Del Skrevet 2. Oktober 2004 Ja, vi har jo viet hele førstesiden på sporten, med kommentar og greier.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 2. Oktober 2004 Del Skrevet 2. Oktober 2004 Dette kan vel ikke komme som noen bombe ? Det er budsjettert med underskudd, og Gautes avgang har vel kostet rundt 1mill. Stadion planene gikk i vasken x-antall ganger i løpet av året, og dette har generert mer kostnader. Lønnsbudsjettet har vel også økt, da vi har hentet inn 3 spillere ift i fjor, samt Aalbu. Alt dette har generert kostnader, og uten cup-finale, og med 500 tilskuere hjemme i Uefacupen, så blir det skralt. Her er forøvrig underskuddet de siste 3 årene: Resultat før skatt 2003 2002 2001 -10 082 000 -15 619 000 -24 406 000 Utviklingen har jo vært positiv frem til nå, men berger vi plassen, samtidig som stadionplanene går i boks, så ordner dette seg. Vi hadde forøvrig en egenkapital på ca 14mill per 31.12.03, og denne tæres det kraftig på nå, når underskuddet blir såpass stort. Neste år bør det ikke budsjetteres med 10mill i minus, for da tror jeg all EK er borte... FORZA STABÆK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 2. Oktober 2004 Del Skrevet 2. Oktober 2004 Når jeg leser artikkelen litt grundigere (den i papirutgaven) blir jeg faktisk mer optimistisk enn noen gang angående stadion.. Midt i oktober sier de, hell yeah! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 2. Oktober 2004 Del Skrevet 2. Oktober 2004 yep så det samme jeg og, men orker ikke håpe mer på at det går i orden før første spade har blitt satt i jorda. Det har vært opp og avgjort så mange ganger nå at det er til å bli gal av...Men herregud så glad jeg blir om det endelig blir avklaring i stadionsaken. Kommunen har jo gang på gang bevist at de vil at vi skal få bygd en stadion, og de skal nok i det minste kunne overdøve Sanrøen vel...those motherfuckers... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 2. Oktober 2004 Del Skrevet 2. Oktober 2004 Ja enig pedro... de faens snarøya idiotene kan dra dit faenskap og armani dresser gror Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 2. Oktober 2004 Del Skrevet 2. Oktober 2004 vi hadde ved inngangen til 2004 sesongen satt opp et budsjett på ca 20 mill. hvis jeg ikke husker feil. Disse har vi brukt - i tillegg har vi brukt omtrent det samme en gang til. hvordan er det mulig ? Det er vel ikke snakk om å ha brukt for mye, men å ha fått inn for lite Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 3. Oktober 2004 Del Skrevet 3. Oktober 2004 Stem på Stabæk Vær med å stem på Stabæk, i en økonomisk vanskelig situasjon, kunne det sikkert vært greit med utstyr for 100 000 kr Stem alle mann! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 15. Oktober 2004 Del Skrevet 15. Oktober 2004 Er jo ikke bare Stabæk som sliter med økonomi da - alt høres liksom så rosenrødt ut i VIF, men de har da sannerlig sine svin på skogen de også! Konkurskravene mot Vålerenga vokser Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 15. Oktober 2004 Del Skrevet 15. Oktober 2004 godt vi ikke er alene da.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 15. Oktober 2004 Del Skrevet 15. Oktober 2004 Det er stor forskjeld på å ga med underskudd og at det meldes inn krav i et konkursbo. De siste panga trenger man ikke betale Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 161 Del Skrevet 16. Oktober 2004 Del Skrevet 16. Oktober 2004 Hepp, Det er riktig Rich! Men det er også stor forskjell på å få til en akkord med kreditorene og stå for det man har gjort og det å stikke av fra regningene! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 16. Oktober 2004 Del Skrevet 16. Oktober 2004 Kjøp Zidane, Ronaldo og alle de gode med Stabæk Fotball ASA gi alle spillerene inkludert de som er i stallen i dag til Stabæk Invest Fotball ASA. Slå Stabæk Fotball med en gjeld på 800 millioner kroner konkurs og vips så har vi en god spillergruppe uten kostnader. Høres ut som en total umoralsk greie som dog fungerer veldig greit - ref Vif Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg