Gå til innhold

Anbefalte innlegg

7 timer siden skrev StabækMykle:

Er det lov å slutte å bry seg om denne klubben som fremstår mer og mer en bedriten bedrift uten kompetanse? Uten evne til å glede? Uten evne til å gi de som betyr mest for en klubb noe å håpe på? Man får jo nesten klinisk depresjon av se det tafatte klovneriet av en ledelse i denne bedriften. LYKKE TIL MED Å SAMLE 8000 (!!!!!!!!!!!) mennesker på ny stadion i 2026.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tre ting vi kan lære av denne fra TV2: «Jeg ble innkalt til møte søndag kveld, men da var jeg allerede hjemme og følte ikke behov for å delta på et hasteinnkalt møte etter et par glass vin. Jeg har ikke snakket med noen i klubben. Man kan vel si det er litt symptomatisk for sånn det har vært, svarer Bohinen.»

1. Bohinen fullstendig resignert og har antagelig vært det lenge. Med tanke på uttalelser i media etter dårlige prestasjoner har vel det vært ganske lett gjennomskuelig.

2. Dårlig/uærlig intern kommunikasjon innad i organisasjon. Når voksne mennesker ikke snakker sammen når ting butter i mot er det fullstendig barnehage. 

3. Ledelsen har satset på en barnslig kødd. Gått imot egen klubbfilosofi for å blidgjøre en middelsminus OBOS trener. Eller. Ledelsen/klubben er så hinsides dysfunksjonell at en dedikert Stabæk sjel har fullstendig mistet motet og bestemmer seg for å kulminere det hele med offentlig oppvask. 

Stabæk som klubb kommer elendig ut av dette. Uansett hvordan man snur og vender på det. Bohinen fremstår uprofesjonell til en nesten uforståelig grad og det samme gjør klubben.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg forstår ikke noe av organiseringen av dette. Daglig leder har mange ganger påpekt at han ikke har noe med det sportslige å gjøre. Likevel er det han som kaller inn Bohinen til en samtale etter kampen mot Godset.

Styrene, daglige leder(e), og sportslig leder har ikke ansvaret for noen ting. Treneren har ansvaret for alt, med mindre det går bra. Da er det flere som skal dele æren.

Vi andre har ansvaret for at dette bare får fortsette, år etter år. Mens vi bøyer hodet i stum beundring, og tenker at dette kunne ingen andre ha gjort bedre.

Ærlig talt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

39 minutter siden skrev PKhelten:

Tre ting vi kan lære av denne fra TV2: «Jeg ble innkalt til møte søndag kveld, men da var jeg allerede hjemme og følte ikke behov for å delta på et hasteinnkalt møte etter et par glass vin. Jeg har ikke snakket med noen i klubben. Man kan vel si det er litt symptomatisk for sånn det har vært, svarer Bohinen.»

1. Bohinen fullstendig resignert og har antagelig vært det lenge. Med tanke på uttalelser i media etter dårlige prestasjoner har vel det vært ganske lett gjennomskuelig.

2. Dårlig/uærlig intern kommunikasjon innad i organisasjon. Når voksne mennesker ikke snakker sammen når ting butter i mot er det fullstendig barnehage. 

3. Ledelsen har satset på en barnslig kødd. Gått imot egen klubbfilosofi for å blidgjøre en middelsminus OBOS trener. Eller. Ledelsen/klubben er så hinsides dysfunksjonell at en dedikert Stabæk sjel har fullstendig mistet motet og bestemmer seg for å kulminere det hele med offentlig oppvask. 

Stabæk som klubb kommer elendig ut av dette. Uansett hvordan man snur og vender på det. Bohinen fremstår uprofesjonell til en nesten uforståelig grad og det samme gjør klubben.

Jeg anbefaler å lese litt omkring Bohinen og avskjeden i Aafk! Prikk lik.

Dette er bare en repetisjon! Det er alltid alle andre sin skyld!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

16 timer siden skrev bandy90:

Er det lov å slutte å bry seg om denne klubben som fremstår mer og mer en bedriten bedrift uten kompetanse? Uten evne til å glede? Uten evne til å gi de som betyr mest for en klubb noe å håpe på? Man får jo nesten klinisk depresjon av se det tafatte klovneriet av en ledelse i denne bedriften. LYKKE TIL MED Å SAMLE 8000 (!!!!!!!!!!!) mennesker på ny stadion i 2026.

image.png.fa8e773f12d18c1ab9010246285aa90c.png

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Aalbu til enga, følte det var en mulighet han ikke kunne gå glipp av. Var vel begrenset hvor mye han «elsket» Stabæk. Går til rivalen vår som alle med blaatt hjerte hater, som attpåtil er 1 plass over oss. Snakkes. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For jævlig.

Skal han virkelig fortsatt være kommersiell leder hos oss og samtidig som han sikler etter å starte i drømmejobben hos konkurrenten? 

Nå som vi endelig har funnet noe felles å tro på i Bob, så skal det i denne enormt viktige tiden sitte en kommersiell taper på kontoret med Vålerenga-drakt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nesten som en spøk som man ikke tror er sant. Nå må Tunold hvis han ikke skjønner det så må Moe ta grep og si takk for følge. Ja vi må betale lønnen hans i oppsigelsestid men sånn er livet. Jeg trodde det var nå utover høsten det jobbes for fullt på det kommersielle for 2024. Det sier vel det meste hva vi bør gjøre. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fyren har sikkert vanlig arbeidskontrakt og oppsigelsestid, så kan jo ikke stoppe han. 

Ser ingen grunn til å nekte han å komme på jobb i oppsigelsestiden. Er ikke rene dasser en viktig del av stadionopplevelsen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Styret og ledelsen i Stabæk Fotball Herrer
  • Opprett ny...