mbh 8 234 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. September 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. September 2023 Det er en myte at en god selger kan selge sand i Sahara og is på Nordpolen. De fleste er avhengig av et godt produkt også. Det holder ikke i lengden å bare være hyggelig. Der ligger nok utfordringen for de som skal selge det vi har å by på. Det er grenser for hvor mange ganger man kan love gull og grønne skoger. Holter og Stenersen vil garantert ikke kunne endre på dette. Produkt. Produkt. Produkt. Fikser vi dét - fikser vi det meste! P.s. For de som tror at alt blir så mye bedre med en ny stadion: en ny stadion uten sportslig glede, blir som å se en dårlig film fra en god stol. Man sovner. Det er godt å sove, men man setter ikke på den samme filmen igjen for å få sove. 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fanatico 418 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. September 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. September 2023 Skjønner ikke helt den "hypen" rundt Aalbu. Joda, hyggelig fyr og han har hatt noen morsomme påfunn. Men hvordan går det på sponsorsiden? Hvordan var engasjementet rundt klubben før Bradley signerte? Hvordan har tilskuertallene vært i år? Jeg håper og tror vi kan finne en kommersiell leder som er lojal og faktisk bryr seg om klubben. Ikke en fyr som står midt på Stabæk Support-feltet i Drammen, samtidig som han sikler på jobben i Vålerenga. 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. September 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. September 2023 45 minutter siden skrev Fanatico: Jeg håper og tror vi kan finne en kommersiell leder som er lojal og faktisk bryr seg om klubben. Ikke en fyr som står midt på Stabæk Support-feltet i Drammen, samtidig som han sikler på jobben i Vålerenga. Og en som ikke er vokst opp på Kadda. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 383 Del Skrevet 21. September 2023 Del Skrevet 21. September 2023 Slik Bærum er skrudd sammen, burde det være nok av folk med merkantilt talent og med en tilknytning til Stabæk. Jf. "stifterne" av elitesatsningen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 398 Del Skrevet 21. September 2023 Del Skrevet 21. September 2023 Enig burde være mer enn nok folk i Bærum med riktig type profil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 24. September 2023 Del Skrevet 24. September 2023 Det kan ikke være lett å selge dette som underholdning. Vi burde kanskje prøve med en annen vinkling? Det er jo ikke underholdende. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 24. September 2023 Del Skrevet 24. September 2023 26 minutter siden skrev mbh: Det kan ikke være lett å selge dette som underholdning. Vi burde kanskje prøve med en annen vinkling? Det er jo ikke underholdende. Jeg lo så jeg grein til tider av hvor elendige vi og Aafk var. Stor underholdning. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 24. September 2023 Del Skrevet 24. September 2023 2 timer siden skrev FranckTheBank: Jeg lo så jeg grein til tider av hvor elendige vi og Aafk var. Stor underholdning. Akkurat det ble kommentert foran tv'n her også. "Det er jo litt underholdende da..." Det var neppe ment som ett komplement. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 30. September 2023 Del Skrevet 30. September 2023 Styret må gå. Asap 2.pinsedag. forrige seier. 2 nedrykk på 2 forsøk. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 1. Oktober 2023 Del Skrevet 1. Oktober 2023 7 timer siden skrev FranckTheBank: Styret må gå. Asap 2.pinsedag. forrige seier. 2 nedrykk på 2 forsøk. Tenk at de ventet til sommerens overgangsvindu var over, før de handlet! Det i seg selv er kritikkverdig, og alt annet oppå det 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 1. Oktober 2023 Del Skrevet 1. Oktober 2023 På 6.8.2023 den 21.08 skrev kkh94: Jeg sa det samme da vi sparket Kjønø og jeg kommer til å fortsette med å si det til det har skjedd: UT MED HELE JÆVLA GJENGEN! Vi har ikke hatt en trener som har gått fra klubben etter endt sesong siden Bob Bradley. Om Bohinen går nå har vi byttet trener midt i sesong seks av de siste åtte sesongene (McKinlay 2016, Ordinas 2018, Berg 2019, Jönsson 2021, Kjønø 2022, (Bohinen 2023). Ansvarlig for samtlige av disse sparkingene er Jon Tunold og Espen Moe. Ansvarlig for strategien som gjør at vi ender med å bytte halve laget hver eneste sesong, gradvis miste lokal profil og tilskuere, og sparker trenere som om vi skulle vært en italiensk storklubb er...Jon Tunold og Espen Moe. Etter katastrofesesongen 2021 kjørte de en evaluering, men lurte seg selv unna. For de kjenner lusa på gangen. FÅ DEM UT. Ta gjerne Bohinen også, men innse at problemet går langt, langt, langt dypere. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaa4alltid 38 Del Skrevet 10. Oktober 2023 Del Skrevet 10. Oktober 2023 Kan det gjøres noe med Tunold når styreleder byttes ut? Vi trenger folk som vil være med på å skape engasjement for klubben. Flere lokale sponsorer som ønsker å være med på prosjektet, Tunold ser ikke verdien i gode samarbeidspartnere. Han ønsker heller at klubben skal selge unna det som er av spillere for å finansiere videre drift. Og da går det som det går med Stabæk i bunnen av tabellen. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 11. Oktober 2023 Del Skrevet 11. Oktober 2023 9 timer siden skrev blaa4alltid: Flere lokale sponsorer som ønsker å være med på prosjektet, Tunold ser ikke verdien i gode samarbeidspartnere. Han ønsker heller at klubben skal selge unna det som er av spillere for å finansiere videre drift. Vi ansatte (en rotte av en) markedssjef for akkurat dette. Vet du om noen av de anonyme sponsorene i det hele tatt tok kontakt? Eller snakker vi om småbedrifter som sitter og venter på en telefon fra sjefen sjølv? Hvem vet hvem du er, eller hvem du snakker for. Antar du er en forumbruker med ny og anonym konto. Hvis du har konkrete sponsorer som har forsøkt å få bidra men blitt avvist fordi fokus er på spillersalg, må det løftes opp. Anonym e-post til styreleder eller leder for Support kan jo være en vei å gå? 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 11. Oktober 2023 Del Skrevet 11. Oktober 2023 Uansett hvem og hva - så er det nok en kjensgjerning at vi har et inntektspotensial blant lokale småsponsorer. Så vi får håpe man lykkes å ansette en ny dyktig kommersiell leder. Mulig det finnes unge blaa motiverte og flinke supportere som kan tjene en slant ved siden av studier på å selge spons også? 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaa4alltid 38 Del Skrevet 11. Oktober 2023 Del Skrevet 11. Oktober 2023 5 timer siden skrev odd: Vi ansatte (en rotte av en) markedssjef for akkurat dette. Vet du om noen av de anonyme sponsorene i det hele tatt tok kontakt? Eller snakker vi om småbedrifter som sitter og venter på en telefon fra sjefen sjølv? Hvem vet hvem du er, eller hvem du snakker for. Antar du er en forumbruker med ny og anonym konto. Hvis du har konkrete sponsorer som har forsøkt å få bidra men blitt avvist fordi fokus er på spillersalg, må det løftes opp. Anonym e-post til styreleder eller leder for Support kan jo være en vei å gå? Er en gammel traver som har vært fast på Nadderud siden 1995, måtte opprette ny bruker for det var så lenge siden sist jeg hadde postet noe her men frustrasjonen over hva som skjer i klubben måtte ut. Problemet er at sponsorene ikke kan kreve noe på vegne av styret, det blir en rolleblanding de ikke ønsker. Jeg snakker om de større sponsorene, men vi i support har jo luftet disse problemene med feks Tunold og et par andre i lengre tid. Markedssjefen som er på vei ut opplevde å bli motarbeidet av Tunold og kan forsåvidt se at det det da ikke frister å fortsette når du føler at du ikke får gjort jobben din på en skikkelig måte. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 11. Oktober 2023 Del Skrevet 11. Oktober 2023 1 time siden skrev blaa4alltid: Er en gammel traver som har vært fast på Nadderud siden 1995, måtte opprette ny bruker for det var så lenge siden sist jeg hadde postet noe her men frustrasjonen over hva som skjer i klubben måtte ut. Problemet er at sponsorene ikke kan kreve noe på vegne av styret, det blir en rolleblanding de ikke ønsker. Jeg snakker om de større sponsorene, men vi i support har jo luftet disse problemene med feks Tunold og et par andre i lengre tid. Markedssjefen som er på vei ut opplevde å bli motarbeidet av Tunold og kan forsåvidt se at det det da ikke frister å fortsette når du føler at du ikke får gjort jobben din på en skikkelig måte. Da burde du stille på møtet på brakka, tirsdag i neste uke. Det beste er imidlertid at man har kilder som er villige til å stå frem. Anonyme kilder funker dårlig i møte med folk som ikke i sin villeste fantasi kan forestille seg å ikke være perfekte. Det er bare å se hvor strålende det har gått etter den siste "evalueringen". Der kan det neppe ha fremkommet noe negativt. Det er Alltid noen andre sin skyld - Uansett! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 11. Oktober 2023 Del Skrevet 11. Oktober 2023 Er det bare meg som er sløv, eller har dette oppfølgingsmøte blitt ekstremt dårlig promotert hittil? For eventuelle andre sløve folk så er det altså førstkommende tirsdag kl. 18. Håper på bra oppmøte! https://www.stabak.no/nyheter/innkalling-til-oppfolgingsmote-med-supporterne 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 11. Oktober 2023 Del Skrevet 11. Oktober 2023 32 minutter siden skrev Petter: Er det bare meg som er sløv, eller har dette oppfølgingsmøte blitt ekstremt dårlig promotert hittil? For eventuelle andre sløve folk så er det altså førstkommende tirsdag kl. 18. Håper på bra oppmøte! https://www.stabak.no/nyheter/innkalling-til-oppfolgingsmote-med-supporterne Nå ødelegger du hele planen med å aktivt spre informasjon om møtet. Nå kan det jo tenkes at noen stiller opp. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Diamond 1 602 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Oktober 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Oktober 2023 3 timer siden skrev Petter: Er det bare meg som er sløv, eller har dette oppfølgingsmøte blitt ekstremt dårlig promotert hittil? For eventuelle andre sløve folk så er det altså førstkommende tirsdag kl. 18. Håper på bra oppmøte! https://www.stabak.no/nyheter/innkalling-til-oppfolgingsmote-med-supporterne 2 timer siden skrev Latmann: Nå ødelegger du hele planen med å aktivt spre informasjon om møtet. Nå kan det jo tenkes at noen stiller opp. Nå syns jeg egentlig dere er litt urimelige. Personlig ble jeg positivt overrasket da jeg så invitasjonen på X/Twitter (1.912 visninger). Like etter fikk jeg den opp i feeden på Facebook (65 stk 👍) også. Hele tiden lenket til egen sak på hjemmesiden. Hvor mye skal de egentlig gjøre? Annonsere i TV og radio? 25 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 449 Del Skrevet 11. Oktober 2023 Del Skrevet 11. Oktober 2023 20 minutter siden skrev Mr. Diamond: Nå syns jeg egentlig dere er litt urimelige. Personlig ble jeg positivt overrasket da jeg så invitasjonen på X/Twitter (1.912 visninger). Like etter fikk jeg den opp i feeden på Facebook (65 stk 👍) også. Hele tiden lenket til egen sak på hjemmesiden. Hvor mye skal de egentlig gjøre? Annonsere i TV og radio? Artig du nevner😂💪😁😂 vi tok det opp i episode 5 i supporterpodcasten også: https://spotify.link/XbRnvwMAODb 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 11. Oktober 2023 Del Skrevet 11. Oktober 2023 3 timer siden skrev Mr. Diamond: Nå syns jeg egentlig dere er litt urimelige. Personlig ble jeg positivt overrasket da jeg så invitasjonen på X/Twitter (1.912 visninger). Like etter fikk jeg den opp i feeden på Facebook (65 stk 👍) også. Hele tiden lenket til egen sak på hjemmesiden. Hvor mye skal de egentlig gjøre? Annonsere i TV og radio? Som sagt mulig at det bare er jeg som er litt sløv. Men jeg hadde i hvert fall ikke sett noe som helst om det annet enn én som nevnte det så vidt for meg forrige uke, og innlegget til mbh over her (har igjen en halvtime av episode 5 av podcasten...) Sammenlignet med oppmerksomheten som var rundt forrige møte så er det i hvert fall lite nå, men det er vel litt naturlig også. Jeg er ikke en som kritiserer for kritikkens skyld altså, det eneste jeg er opptatt av er at oppmøtet her blir bra nok til at klubben fortsetter med lignende møter. For vi har sett nok eksempler på det motsatte tidligere. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 17. Oktober 2023 Del Skrevet 17. Oktober 2023 Regner med at det kommer et referat fra klubben som sist Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Wilmar 1 845 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Oktober 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Oktober 2023 Bra møte med stor åpenhet og mange til stede (ca 50-60?). Oppsiktsvekkende klønete ppt. fra leder i AS (diiiger logo med alt innholdet i mikro skrift under). Deilig med ærlig engasjement både fra ledelsen og supporterne, alle virket like mørke blaa selv om de ikke var enige om alt. Bob eier rommet og er vanvittig bra i slike sammenhenger. 22 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 754 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Oktober 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Oktober 2023 Aalbu på Åråsen idag istedenfor Lerkendal.. få han ut av klubben asap a 24 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 22. Oktober 2023 Del Skrevet 22. Oktober 2023 10 minutter siden skrev rykkinn: Aalbu på Åråsen idag istedenfor Lerkendal.. få han ut av klubben asap a 🤡 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 22. Oktober 2023 Del Skrevet 22. Oktober 2023 29 minutter siden skrev rykkinn: Aalbu på Åråsen idag istedenfor Lerkendal.. få han ut av klubben asap a For en fjott! En ting er at klubben lar han flørte med Viff nå, en annen ting er at han selv ikke skjønner at det er fullstendig usmakelig å gjøre. Det går an å bruke huet, Aalbu! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Oktober 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Oktober 2023 36 minutter siden skrev rykkinn: få han ut av klubben asap a Problemet er vel at det er noen arbeidsoppgaver som skal utføres, og vi har ingen andre til å ta de. Ellers helt enig. Å møte på Åråsen i dag er fascinerende tonedøvt. Kan vel vanskelig sies tydeligere at han gir faen. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 22. Oktober 2023 Del Skrevet 22. Oktober 2023 Greit det vel. Trengs ikke på jobb på Lerkendal, og en kamp enhver fotballinteressert ville ha dratt på om mulig? Rakk vel kampen på TVen også. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 604 Del Skrevet 23. Oktober 2023 Del Skrevet 23. Oktober 2023 6 timer siden skrev Torres: Greit det vel. Trengs ikke på jobb på Lerkendal, og en kamp enhver fotballinteressert ville ha dratt på om mulig? Rakk vel kampen på TVen også. Enig, han pleier vel ikke å bli med på alle bortekamper akkurat, og kampene gikk ikke samtidig. Den kampen han dro på burde være interessant og relevant for alle som jobber med fotball og særlig for de som har å gjøre med arrangementet rundt kampene. Helt naturlig å være på den kampen uavhengig av arbeidsgiver. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 23. Oktober 2023 Del Skrevet 23. Oktober 2023 6 timer siden skrev Torres: Greit det vel. Trengs ikke på jobb på Lerkendal, og en kamp enhver fotballinteressert ville ha dratt på om mulig? Rakk vel kampen på TVen også. Hvis han ikke skulle til Enga etter sesongen hadde det ikke vært et problem. Men når det stilles spørsmål ved hvor fokuset hans er blir dette utrolig dumt. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå